کشف دو محموله اسلحه قاچاق توسط ارتش

منبع: برترین ها

41

1398/10/26

18:46


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق توسط یگان‌های عملیاتی این نیرو در مرزهای غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق توسط یگان‌های عملیاتی این نیرو در مرزهای غربی کشور خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری که روز پنجشنبه به منظور بازدید از مرزهای غربی کشور وارد کرمانشاه شده بود، ضمن اعلام این خبر، اظهارداشت: این محموله‌ها شامل اقلامی است که در ترورهای خیابانی کاربرد دارد.

وی توضیح داد: با توجه به توطئه دشمن برای گسترش اغتشاشات در کشور، قاچاقچیان با همین هدف قصد انتقال این محموله را به داخل کشور داشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اقلام کشف شده شامل ۸۶ قبضه کلت ۹ میلیمتری، هزار و ۴۵۰ عدد فشنگ کالیبر ریز و ۲۸ قبضه کلاشینکف است.

حیدری با تاکید بر اینکه مرزهای غربی کشور در امنیت کامل است، عنوان کرد: در پی بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، یگان‌های مختلف ارتش در بالاترین درجه آمادگی قرار دارند.

وی اظهارداشت: ارتش در تمام مرزهای جغرافیایی کشور آماده پاسخگویی سریع به هرگونه تهدید دشمن است.
به گزارش ایرنا، دهم دی ماه نیز فرماندار پاوه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در این شهرستان توسط سربازان‌گمنام امام زمان(عج) خبر داده بود.

پرویز ایده پور با بیان اینکه این افراد در حال انتقال سلاح و مهمات به داخل کشور بودند، افزود: از این افراد ۵۵ قبضه اسلحه جنگی که بیشتر آنها در جنگ‌های خیابانی و چریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، کشف و ضبط شده است.

فرماندار پاوه، نحوه دستگیری این قاچاقچیان را عملیاتی پیچیده توصیف کرد و افزود: این عملیات در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان و پس از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو