ساختمانی که تبدیل به موزه متروپولیتن شد/ عکسها

ساختمانی که تبدیل به موزه متروپولیتن شد/ عکسها


منبع: ایران آرت

141

1398/10/26

21:02


هنگامی که از ساختمان بازسازی شده رونمایی شد، مدیر ساختمان مت برویر آن را یک مجسمه نامید.

ایران آرت: ساختمان مت برویر که در خیابان مدیسون نیویورک قرار دارد در سال ۱۹۶۶ ساخته شده است. هنگامی که موزه ویتنی هنر آمریکایی این ساختمان قدیمی را ترک کرد، موجی از اعتراض و گلایگی از طرف جامعه هنرمندان نیویورک به راه افتاد. این ساختمان به دست معماران Beyer Blinder Belle مورد بازسازی قرار گرفت و حالا در اختیار موزه متروپولیتن نیویورک است که به هنر مدرن و معاصر اختصاص دارد.

درهای ساختمان مت برویر در هجدهم مارس ۲۰۱۶ دوباره به روی مردم بازشد. هنگامی که از ساختمان بازسازی شده رونمایی شد، مدیر ساختمان مت برویر آن را یک مجسمه نامید. او اعتقاد داشت که این ساختمان یک شاهکار در دنیای معماری نیمه های قرن گذشته است. آن ها که در تلاش بودند تا این ساختمان را مطابق با بافت فرهنگی نیویورک بازسازی کنند، در این پروژه بیشتر بر جنبه نوسازی خلوص و زیبایی این شاهکار تاکید داشتند و نه تجدید اهداف ساختمان.

1

بازسازی ساختمان مت برویر و تبدیل آن به موزه متروپولیتن نیویورک

به گزارش سایت آبگینه، تیم معماری Beyer Blinder Belle چهار هدف اصلی را برای این پروژه تعریف کرده بود. بازسازی فضاهای مهم، مصالح و ویژگی کلی ساختمان، بهبود گردش بازدیدکنندگان در راهرو کوچک لابی، ارتقا سیستم های ساختمانی و خلق فضایی جدید به همان صورت که خود مت برویر تصور کرده بود.

2

 

برای بازسازی بر اساس اهداف تعیین شده، تیم معماری ابتدا مجبور بود مشکلاتی که به علت گذشت زمان پدید آمده بودند را رفع کند. آن ها راهکارهایی برای پویاسازی مصالح ارائه کردند که به قدمت ساختمان آسیب نزند. تیم بازسازی این ساختمان تمام مراحل کار نسبت به طرح اصلی ساختمان مت برویر وفادار مانده بودند. ساختمان جدید نشان داد که چگونه معماری مدرن ساختمان میتواند به کانون رسالت جدید بنا تبدیل شود. مسئولین پروژه در جلب رضایت بازدیدکنندگان و بخشیدن تعریف جدید به تصور عمومی ساختمان قدیمی موفق بودند.

3



4



5



6

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو