جزیره رنگ های فراموش شده کجاست؟

منبع: همگردی

94

1398/10/28

23:30


کیش از همان آغاز که به عنوان جزیره ای تفریحی و تجاری شناخته شد و جهانگردان بسیاری برای دیدنش به ایران آمدند و تجار پرتغالی و اسپانیایی دندان طمع به خاک هزار رنگش بسته بودند، جدا از تمام دست درازی بیگانگان، قلب مهربانش همیشه میزبان مسافران و رهگذران و گردشگرانی بوده که از گذشته تا به حال به آن سفر کرده اند. این جزیره ایرانی زیبا است و پذیرای هر سلیقه ای! به همین خاطر، در سال های اخیر اقامتگاه ها و هتل های بی نظیری در این جزیره ساخته شده تا هرچه بیش تر بتواند میهمانانش را نمک گیر خود کند! از میان هتل ها به معرفی بهترین هتل های کیش می پردازیم.

همین حالا جهت مشاهده نرخ بلیط بلیط هواپیما کیش اینجا را کلیک کنید

کیش

جزیره کیش، گهواره اساطیر

جادوی جزیره ای مانند کیش این است که بافت آن سنتی است و مردمانش در نهایت خون گرمی و آرامش جنوبی شان زندگی سنتی خودشان را دارند و در عین این که اصالتشان را فراموش نمی کنند، دست به ساخت پیشرفته ترین مراکز تجاری، فرودگاه ها و بنادر، نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه می زنند. البته رمز و راز این جزیره در آب های نیلگون همسایه همیشه سرزنده اش هم نهفته است؛ به کیش می گویند مروارید خلیج فارس اما واقعا چه کسی یا چیزی غیر از خلیج فارس می تواند این جزیره را تبدیل به مرواریدی ارزشمند کند؟ اگر در کیش قدم بزنید و به صخره ها و تپه های آن به دقت نگاه کنید، متوجه می شوید که پیراهنی بر تن این جزیره پوشانده شده که مملو از جذاب ترین رنگ های فراموش شده جهان است. انگار این رنگ ها از میلیون ها سال پیش، در طی مراسمی خاص، خلیج فارس این رنگ ها را به فرزند خلف خود، کیش، هدیه داده است. صورتی، قرمز، ارغوانی و میلیون ها رنگ مرکب دیگری که اگر حواس آدم جمع نباشد، ممکن است کار به جنون برسد. صخره های کیش با طرح هایی که معلوم نیست کار دست انسان است یا طبیعت، بیش از هر چیز دیگری، بر افسون جزیره اضافه می کند. اگر با یک جنوبی قدم بزنی، می تواند از هر کدام از این صخره ها و سنگ ها، ساعت ها داستان اساطیری تعریف کند. البته نمی شود همه تعاریفی که می شود را بر پایه ی لاف زدن گذاشت! سنگی را دیدم که بر روی آن نوشته بود: «این سنگ اژدها است! بگذار بماند تا مبادا اژدها بیدار شود!» محلی ها آن را سنگ فردوسی نام گذاشته بودند. جزیره جالبی است. البته به قول مارکوپولو که روزی پا در این جزیره گذاشته؛ بزرگ و شگفت انگیز است و بازاری بزرگ و فعال دارد!

جهت مشاهده و انتخاب تور کیش با قیمت های مناسب به لینک زیر مراجعه کنید:

www.eligasht.com/tours/تور-کیش/

تور کیش 2

هتل صدف کیش

ساختمانی زیبا دارد و یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش به حساب می آید. طرح ساختمان شبیه نگین است و رنگ آن سفید است. هتل صدف کیش 2 طبقه دارد و بر بالای کوه بنا شده است و 55 اتاق و سوئیت دارد. در نزدیکی هتل صدف، دو مرکز خرید بزرگ و پر و پیمان قرار گرفته است؛ مرکز خرید شارستان و مروارید از مراکز خرید مهم جزیره کیش هستند که در نزدیکی هتل صدف قرار گرفته اند. آب و هوایی که در هتل صدف تجربه می کنید، یک سر و گردن از دیگر قسمت های کیش متفاوت است. هتل صدف در دامنه کوه قرار گرفته است و هوایی مطبوع تر را به مسافران خود هدیه می دهد؛ تراس هتل را می توانید به عنوان یکی از بهترین قسمت های هتل برای طرف صبحانه و نوشیدن یک فنجان قهوه در نظر بگیرید. البته یک رستوران فرانسوی بسیار شیک هم در خود هتل وجود دارد که می توانید از غذاهای بین المللی آن، نهایت لذت را ببرید.

همین حالا جهت انتخاب هتل های کیش اینجا را کلیک کنید

هتل هلیا کیش

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره و نامدار کیش. هتل هلیا از دو جهت، مورد توجه مسافران کیش قرار می گیرد؛ اول، قرارگیری هتل هلیا در مرکز شهر و دسترسی راحت به تمام مراکز تجاری و رفاهی جزیره و دوم، نزدیکی آن به ساحل و تفریحات ساحلی خلیج زیبای فارس. هتل هلیا کیش یک چایخانه سنتی زیبا دارد که برای رفع خستگی بعد از گشت و گذار در شهر، بسیار مناسب است. رستوران هتل هم در ساعات صرف غذا، پذیرای مسافران است. هتل هلیا هم پیست اسکی دارد و هم پلاژ بانوان. زمین بازی جاداری هم برای کودکان محیا است که می توانند تا هر ساعتی که دل شان بخواهد از آن استفاده کنند. فهرست غذایی هتل هلیا شامل غذاهای فرنگی و ایرانی می شود و برای هر سلیقه ای، غذایی مناسب در این فهرست وجود دارد. خشکشویی، صندوق امانات، اجاره ماشین، استقبال فرودگاهی و سرویس رایگان رفت به دریا از امکانات عمومی هتل هلیا کیش هستند.

هتل شایان کیش

از دور که به هتل شایان نگاه می کنید، مانند انسانی است که دست هایش را باز کرده و مسافران کیش را به میهمانی خود دعوت می کند. هتل شایان یکی از هتل های اصیل و قدیمی کیش است که هیچ وقت از فهرست بهترین هتل های کیش خارج نمی شود. تمام امکاناتی که یک مسافر در طول سفرش در کیش وجود دارد در هتل شایان محیا است. این هتل 4 ستاره 195 اتاق در اندازه های متنوع و چند تختخوابه دارد که در هر ساعتی از شبانه روز، آماده میزبانی از مسافران جزیره کیش هستند؛ هتلی 4 طبقه که در نزدیکی مراکز مهم تجاری کیش قرار گرفته است. در داخل هتل امکاناتی مانند سالن بیلیارد، استخر روباز، چایخانه سنتی، اتاق جلسه، اتومبیل اجاره ای و سرویس فرودگاهی وجود دارند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش با طرحی منحصر به فرد و الهام گرفته از تخت جمشید در مرکز جزیره کیش می درخشد. گوشه گوشه ی هتل داریوش، آدم را یاد قسمتی از تخت جمشید می اندازد و غرور ملی را در آدم دوباره بیدار می کند. این هتل 5 ستاره در نزدیکی سواحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. جدا از این که می توانید از هتل داریوش به ساحل بروید از تفریحات بی شمار ساحلی کیش لذت ببرید، می توانید از غواصی اختصاصی هتل داریوش که ویژه میهمانان هتل است هم به خوبی استفاده کنید. این هتل 3 طبقه دارد و 190 اتاق برای اقامت مسافران جزیره کیش. زمین تنیس باکیفیت و باشگاه بدنسازی مجهز از امکانات عمومی هتل داریوش هستند و در تمام ساعات اقامت، در اختیار مسافران هتل قرار دارند. رستوران هتل داریوش نیز با همان سبک ایرانی و معماری درونی بسیار زیبا، علاوه بر فهرست غذاهای ایرانی خوش طعم و تهیه شده از مواد غذایی اولیه و با کیفیت، فهرستی جداگانه از غذاهای بین المللی را هم برای احترام به حضور میهمانان خارجی جزیره، محیا کرده است. دریاچه اختصاصی، زمین ورزش، باغ پرندگان، زمین اختصاصی پینتبال و استخر از امکانات عمومی هتل هستند که برای رفاه هرچه بیش تر مسافران هتل فراهم شده اند.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو