جاذبه های گردشگری کشور کوبا

منبع: همگردی

94

1398/10/28

23:30


کشور کوبا یک جزیره است که در دریای کارائیب و آمریکای مرکزی واقع شده است. فرهنگ و تاریخچه ی کوبا و همچنین سواحل بی نظیر و زیبای آن که با درختان گرمسیری زینت داده شده اند از جمله مکان هایی است که گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. با سفر به کوبا امکان سفر به گذشته و دنیای کلاسیک برای شما فراهم می شود. در ادامه به معرفی این مکان ها می پردازیم.

کشور کوبا

جاذبه های گردشگری کشور کوبا

1) هاوانای قدیمی

هاوانای قدیمی نام محله ای در کوباست که به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است و تداعی کننده ی گذشته ی کوبا و انقلاب آن است. معماری کلاسیک، میدان های سنگ فرش شده، خیابان های باریک، کلیسا و قلعه های نظامی قدیمی از جذابیت های این منطقه هستند. همانطور که می دانید موسیقی که عضو جدایی ناپذیر از کوباست. نوای موسیقی که در خیابان های این منطقه شنیده می شود شمارا به پیاده روی در شب ترغیب می کند.

2) ورادرو

سواحل وارادرو نه تنهااز زیبا ترین سواحل کوباست بلکه از جمله زیبا ترین سواحل کل کارائیب به شمار می روند. این ساحل از شبه جزیره هیکاکوس در بخش شمالی کوبا آغاز میشوند و تا بخش های مرکزی کوبا ادامه دارند. از جاذبه های ورادرو می توان به پارک طبیعی پونتا هیکاکوس، دو غار آمبروسیو و موسولمانس اشاره کرد.

3) وینیالس

معماری روستایی و بومی منحصر به فرد، تپه های آهکی و دره های سر سبز از جاذبه های شهر وینیالس کوباست که باعث میراث جهانی شدن این روستا شده است. پارک ملی وینیالس نیز از جذابیت های بصری این روستاست. وینیالس به بهشت دوچرخه سواران در کوبا معروف است. دره وینیالس امکان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری را برای شما فراهم می کند و مناظر و دره های زیبا لذت دوچرخه سواری را دو چندان می کند. اسب سواری در دره های این روستا نیز از جمله فعالیت های مورد علاقه ی گردشگران است.

تور کوبا

4) ترینیداد

ترینیداد نیز از شهر هایی است که یادآور گذشته ی کوبا است که ساختمان های مرمت شده ی زیبا و خیابان های سنگفرش آن تداعی کننده ی کوبا ی قرن 19 ام است. موزه ها و کلیساهای قدیمی، موزیک خیابانی و شوهای شبانه در رستوران ها و کافه ها و شنیدن صدای چرخ های گاری در خیابان هایی که صد سال پیش سنگفرش شده اند از جذابیت هایی است که تنها در ترینیداد کوبا یافت می شود. برای لذت بردن و دیدن کشور زیبای کوبا، توصیه میکنیم در تور کوبا ریسمون شرکت کنید.

5) غواصی

سواحل دریای کارائیب در کوبا به دلیل زلالی و شفافیت آب در این منطقه از بهترین مکان ها در دنیا برای غواصی هستند. آب های زلال سواحل کوبا دیدن مرجان های دریایی زیبا و ماهی های رنگارنگ را برای شما ممکن می کنند. گواردالاواکا از جمله سواحل زیبایی است که امکان غواصی زیر آب را برای شما فراهم می کنند.

6) پلایا پرایسو

پلایا پارایسو یا ساحل بهشت که در کایو لارگو دل سور قرار دارد از معروف ترین سواحل کوباست . سواحلی با شن های نرم و پودری سفید رنگی که منظره ای زیبا و چشم نواز بوجود می آورند. به دلیل آب و هوای آفتابی معمولا خشک این ساحل بسیار مورد علاقه ی افرادی است که دوست دارند کنار ساحا آفتاب بگیرند. شما با شرکت در تور آژانس ریسمون میتوانید با قیمت ارزان از این کشور زیبا لذت ببرید.

7) باراکوا

قدیمی ترین شهر کوبا باراکوا است که در سال 1511 در استان گوانتامو به وجود آمد. تا قبل از ساخت بزرگراه در دهه 60 این شهر تقریبا ناشناخته بود اما امروزه گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر به کوبا سفر می کنند. همچنین موزه و قلعه ی نظامی در کنار جنگل ها، آبشارها و سواحل زیبای این شهر به جذابیت بصری آن افزوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو