در سفر به قشم هتل رزرو کنیم یا اقامتگاه بومگردی؟

منبع: تاپ ناز

143

1398/10/29

16:46


در سفر به قشم هتل رزرو کنیم یا اقامتگاه بومگردی؟

سفر به قشم با وجود عجایب هفتگانه در آن به یکی از بهترین انتخاب ها در فصل های مختلف سال تبدیل شده است. به طوریکه در تعطیلات نوروز و پاییز و زمستان حجم سفرها به آن با رشد بسیار زیادی مواجه می گردد. حال سوال این است که برای سفرهای چند روزه به قشم، رزرو هتل را انجام دهیم یا اقامتگاه های بومگردی را برای اقامت انتخاب کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال در ادامه با سامانه رزرو هتل اقامت24 همراه باشید.

چرا رزرو هتل های قشم را انجام دهیم؟

برای پاسخ دادن به این سوال که رزرو هتل های قشم را انجام دهیم یا اقامتگاه های بومگردی، در مرحله اول باید به خواسته ها و سلیقه خودتان توجه کنید. قطعا پاسخ این سوال برای افرادی که لوکس بودن سفر برایشان اهمیت زیادی دارد با شرایطی که ترجیح می دهید با آداب و فرهنگ مردم این جزیره آشنا شوید کاملا متفاوت خواهد بود. در حالت کلی می توان گفت در شرایط زیر بهتر است رزرو هتل را انجام دهید.

استفاده از امکانات بیشتر در هتل

با توجه به اینکه ماهیت اقامتگاه های بومگری به طور کامل با هتل ها متفاوت می باشد، در نتیجه از امکانات بسیار کمتری برخوردار است. اقامتگاه های بومگردی اغلب خانه های کوچکی هستند که تغییر کاربری داده و محیطی کاملا سنتی را برای اقامت مهنانان فراهم می کنند. در مقابل، هتل ها با توجه به تعداد ستاره های آنها امکانات مختلفی در اتاق و سایر بخش ها به مهمانان خود ارائه می دهند. در نتیجه می توان گفت اگر امکانات محل اقامت در طول سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است رزرو هتل را انجام دهید.

امنیت بالا در هتل ها

علیرغم اینکه اقامتگاه های بومگردی نیز در چند سال اخیر برای فعالیت در این حوزه دارای مجوز هستند، اما از نظر امنیت هتل ها در سطح بهتری قرار گرفته اند. این مساله مخصوصا برای افرادی که به تنهایی قصد سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. البته در سفرهای خانوادگی و گروهی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و خیالتان بابت امنیت اقامتگاه ها کاملا آسوده خواهد بود.

کدام هتل های قشم را رزرو کنیم؟

وجود بازار و مراکز خرید بسیار زیاد که از اجناس آنها قیمت ارزان تری نسبت به سایر شهرها دارند، باعث شده اند تا این جزیره در اغلب روزهای سال شلوغ باشد. علاوه براین، طبیعت بکر و بسیار عجیب در قشم و جزایر کوچک اطرافش گردشگران زیادی را به سمت خودش جلب می کند و سفری حداقل سه یا چهار روزه را در آن تجربه می کنند. به همین خاطر است که تنوع در هتل های آن بسیار زیاد می باشد. برای رزرو هتل های قشم گزینه های متعددی پیش رو دارید و البته لازم است بدانید که در حال حاضر هتل های 5 ستاره در آن به بهره برداری کامل نرسیده اند و امکان رزرو آنها وجود ندارد.

از بهترین هتل های قشم می توان به هتل ساحل طلایی قشم، هتل آتامان، هتل آرتا و هتل ارم قشم اشاره نمود که همگی دارای امکانات و شرایط بسیار مناسبی هستند. به عنوان مثال، هتل ساحل طلایی قشم بخاطر فاصله بسیار کوتاهی که تا ساحل خلیج فارس دارد، امکان استفاده از تفریحات آبی را در ساحل اختصاصی فراهم نموده است.

برای تجربه سفرهای ارزان تر به جزیره آرام و بکر قشم می توان گزینه های دیگری مانند هتل ژئو پارک قشم، هتل خلیج فارس، ریحان، شمس، بهشت، مارینا، پرشین گلف، هتی کیمیا4، هتل رویال، سینگو و ده ها هتل و هتل آپارتمان دیگر را انتخاب و اقامت خوبی را در آنها تجربه نمود که همگی در لیست هتل های 3 ستاره قشم قرار گرفته اند. هتل سان سیتی، نخل هنگام، هتل پارک، هتل آارتمان آنا و قباد از دیگر گزینه های عالی در میان هتل های 2 ستاره جزیره به شمار می روند.

چرا اقامتگاه های بومگردی قشم را رزرو کنیم؟

به همان اندازه که هتل ها با تقاضای زیادی مواجه هستند، اقامتگاه های بومگردی نیز طرفدار دارند و می توانند شرایط ایده آلی را برای اقامت های کوتاه مدت در جزیره فراهم کنند. در حالت کلی می توان گفت رزرو اقامتگاه ها در شرایط زیر بهتر از هتل خواهد بود:

ارزان بودن قیمت اقامتگاه ها

با توجه به اینکه در اقامتگاه های بومگردی امکانات کمتری نسبت به هتل ارائه میشود، در نتیجه از سطح قیمت ارزانی نیز برخوردار هستند. این مساله مخصوصا برای سفرهای خانوادگی که تعداد افراد همسفر زیاد هستند اهمیت بیشتری دارد. در اغلب مواقع اتاق های اقامتگاه ها ظرفیت بیشتری نسبت به هتل ها داشته و ارزان تر هستند. در نتیجه می توان به هزینه بسیار کم محل مناسبی را برای اقامت انتخاب و رزرو کرد.

حس آرامش در اقامتگاه های بومگردی

یکی از اصلی ترین نکات و اصولی که در راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در نظر گرفته میشود، انطباق ساختار داخلی و دکوراسیون و حال و هوای آن با آداب و رسوم همان منطقه و شهر می باشد. به همین خاطر است که در اغلب آنها از تجملات خبری نیست و حس آرامش و زندگی و نوستالوژی براحتی احساس می گردد. اگر شما هم در سفر به قشم به دنبال شرایطی هستید که از نزدیک با آداب و فرهنگ و شیوه زندگی مردم بومی این منطقه آشنا شوید، بهتر است اقامتگاه های بومگردی را انتخاب کنید.

رزرو آنلاین هتل های قشم

تفاوتی ندارد که هتل های قشم را برای سفر به این جزیره انتخاب می کنید یا اقامتگاه های بومگردی، در هر صورت بهترین انتخاب رزرو آنلاین آنها می باشد. با توجه به تنوع بسیار بالا در هتل های قشم بهتر است منابع و مراجع معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید که اطلاعات واقعی و تضمین شده از آنها را ارائه می دهند و سپس با رزرو اینترنتی هتل بهترین ها را متناسب با شرایط خود انتخاب و رزرو کنید. سامانه اینترنتی رزرو هتل اقامت 24 به عنوان اولین رزرو آنلاین هتل های ایران در حال حاضر امکان رزرو هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه های بومگردی را فراهم نموده است. با انتخاب این مجموعه نه تنها به اطلاعات کاملا واقعی و تصاویر از بخش های مختلف هتل دسترسی دارید، بلکه می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند گردید.

پایان رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو