بیوگرافی آسو پاشاپور بازیگر جوان + زندگی شخصی و هنری و عکس های این بازیگر

بیوگرافی آسو پاشاپور بازیگر جوان + زندگی شخصی و هنری و عکس های این بازیگر


منبع: تاپ ناز

332

1398/10/30

17:51


 آسو پاشاپور

بیوگرافی آسو پاشاپور

آسو پاشاپور متولد 13 مهر ماه سال 1377 در شهر تهران است و بازیگر است. در دانشگاه هنر و معماری دانشجوی رشته ی تئاتر می باشد.

او یکی از بازیگران جوان تلویزیون و تئاتر است که بازیگری را با بازی در تئاتر شروع کرده است و به نظر می رسد که آینده درخشانی در زمینه بازیگری داشته باشد.

 آسو پاشاپور

شروع فعالیت

او فعالیت جدی در عرصه تئاتر را از سال 1392 در سن 15 سالگی آغاز کرد. در ابتدا به عنوان ایده پرداز و سپس احریا دکور و … را بعهده داشت. او به آرامی وارد عرصه بازیگری هم شد.

 آسو پاشاپور

بازی در سریال ترور خاموش

اولین سریالی که در آن ایفای نقش کرد سریال ترور خاموش به کارگردانی  احمد معظمی بود. دراین سریال در کنار بازیگرانی همچون سعید راد، پریوش نظریه، سامیه لک، مریم بوبانی، رویا میرعلمی، سپیده خداوردی، سمیرا حسینی، شایسته ایرانی و … ایفای نقش کرد که باعث کسب تجربه برای او بود.

 آسو پاشاپور

بازی در سریال ملکوان

او اخیرا در سریال ملکوان به کارگردانی احمد معظمی ایفای نقش کرده است. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون  امین زندگانی، داریوش فرهنگ، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، نازنین فراهانی، سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی ایفای نقش می کند. این سریال دی ماه 98 از شبکه آی فیلم پخش گردید.

تئاتر خیابانی و عروسکی

او در اجراهای خیابانی هم شرکت کرده است و در تئاتر عروسکی هم تحربه بازی دارد و به دلیل همین استعدادها، خیلی زود توانست وارد تلویزیون شود.

 آسو پاشاپور

علایق

از تفریحات و علایق این خانم بازیگر می توان به ورزش تنیس و همچنین بوکس اشاره کرد. او به تماشای فیلم های خارجی بسیار علاقه دارد. او بیشتر وقتش را با ماطلعه می گذراند و به کتاب های شعر و ادبیات هم علاقه دارد. گاهی نمایشنامه می خواند و به موسیقی هم بسیار علاقه دارد.

 

بازیگران مورد علاقه

او در میان بازیگران ایرانی به مرحوم خسرو شکیبایی بسیار علاقه دارد و از میان بازیگران خارجی هم به ال پاچینو علاقه دارد.

 آسو پاشاپور

همسر آسو پاشاپور

هیچ اطلاعاتی در مورد ازدواج و همسرش منتشر نشده است و به نظر می رسد که مجرد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو