زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند در جهان

زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند در جهان


منبع: همگردی

233

1398/10/30

20:39


وقتی سخن از سفر کردن و الهام گرفتن برای انجام سفرهای به یاد ماندنی به میان می آید، به نظر می رسد فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام حرف اول را می زنند. اینستاگرام با میلیون ها عکس و ویدیو که هر روزه در آن پست می شوند؛ از سلفی های معمولی گرفته تا عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای انجام شده توسط پهبادها، قدرت بزرگی در جهت دادن به مسیر گردشگران دارد و به نظر می رسد گرفتن بهترین عکس و فیلم برای اینستاگرام از زیباترین مقاصد گردشگری، چگونه سفر کردن ما را به طرز مثبتی (البته غالبا) تحت کنترل خود در آورده است. این عکس ها و فیلم ها از نروژ تا ترکیه یا مراکش، الهام بخش گردشگران برای انتخاب پربازدیدترین مقاصد گردشگری هستند بنابراین ما در این نوشتار قصد داریم زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند در جهان را به شما معرفی کنیم. با همگردی همراه باشید :

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند در جهان

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: نروژ

اگر نروژ تاکنون در فهرست مقاصد گردشگری برای سفر های آینده تان نبوده است، بهتر است آن را به این فهرست اضافه کنید. این کشور که جایگاه بیش از صد فیورد (آبدره) است دارای نقاط دیدنی و شگفت انگیز بسیار زیادی است که ممکن است باعث شوند دوربینتان به خاطر تعداد عکس های زیاد از کار بیفتد. در سفر به نروژ می توانید به گشت و گذار در اسلو Oslo مشغول شوید؛ از شهر ترومسو Tromso دیدن کنید، به بازدید از کلیسای هدال استاو بروید یا به تحسین زیبایی های پارک ملی جوتون هایمن Jotunheimen National Park بپردازید؛ این که چطور زمان خود را در سفر به این کشور بگذرانید، کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر امید دارید نور های شمالی (شفق قطبی) را در نروژ تماشا کنید، بخاطر داشته باشید که این پدیده شگفت انگیز تنها در فصل زمستان اتفاق می افتد بنابراین اگر در ماه ژوئن یا ژوئیه (ماه های تابستانی) به این کشور سفر می کنید، انتظار دیدن این نور های درخشان و رقصان در آسمان شب را نداشته باشید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : نروژ

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: مصر

چیزهای بسیار زیادی برای دیدن و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن در مصر وجود دارند؛ از تحسین رود بزرگ و قدرتمند نیل Nile تا بازدید از اهرام جیزه Pyramids of Giza. همانطور که همه همین انتظار را دارند، کشور مصر یک مکان ایده آل برای انداختن عکس های اینستاگرام پسند است. تنها کافیست دوربین خود را به سمت معبد ابو سمبل یا دیوار های رنگارنگ روستاهای سنتی این کشور بگیرید. به سمت قله کوه سینا Mount Sinai کوه نوردی کنید و چشم انداز های اطراف و طلوع آفتاب را تماشا نمایید. هیجان و جادوی اسکندریه Alexandria و شکوه اروپایی آن را تجربه کنید. در حالی که مشغول انجام این کارها هستید مطمئن شوید دوربینتان هم روشن است و عکس های اینستاگرام پسند بیاندازید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : مصر

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: سری لانکا

اگر شما هم از آن دسته هستید که رویای سفر به سری لانکا را در سر می پرورانید، باید به شما بگوییم که دوربین خود را برای گرفتن عکس های اینستاگرام پسند آماده کنید. در این کشور می توانید دریایی از جنگل های سبز و مزارع چای را در کنار آب های آبی درخشان در امتداد خطوط ساحلی مانند ساحل میریسا Mirissa پیدا کنید. مردم این کشور برای طبیعت و حیات وحش احترام بسیار زیادی قائل هستند. سری لانکا یکی از سبزترین نقاط جهان است و بازدید از پارک های ملی آن و نزدیک شدن به خانواده های بزرگ فیل ها از بزرگ ترین لذت های سفر به این کشور به شمار می رود. بهترین روش برای دیدن همه زیبایی های سری لانکا این است که یک جا نمانید و در مناطق مختلف آن سفر کنید؛ زیرا هر منطقه این کشور به نوبه خود منحصر به فرد است. توصیه می کنیم حتما به بازدید از کندی Kandy بروید تا مزارع چای، جنگل های بارانی و معبد های این منطقه را ببینید همچنین به جنوب سری لانکا سفر کنید تا شاهد سواحل زیبا و حیات وحش عالی آن باشید و بهترین عکس های ممکن را ثبت و در اینستاگرام خود پست نمایید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : سری لانکا

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: کاستاریکا

کشور کاستاریکا برای کسانی که به هیجان و ماجراجویی علاقمند هستند، رویایی است که به حقیقت تبدیل می شود. اگر شما هم از این دسته هستید، مطمئن شوید دوربینتان تمامی تجهیزات لازم از جمله کیف ضد آب را دارا است زیرا در سفر به این کشور به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. در کاستاریکا فعالیت های ماجراجویانه و هیجان انگیز بسیاری از جمله قایق سواری در رودخانه خروشان و غواصی در اعماق دریا وجود دارند که باعث می شوند این کشور برای کسانی که دلشان یک تعطیلات آرام و ماندن در هتل را می خواهد مناسب نباشد اما به هر صورت، با سفر به کاستاریکا که از زیباترین مقاصد گردشگری جهان است، می توانید بهترین عکس های اینستاگرام پسند را ثبت کنید و خاطرات آنها را با دیگران قسمت نمایید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : کاستاریکا

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: نیویورک سیتی

هیچ شهری بهتر و عالی تر از نیویورک در جهان وجود ندارد؛ اگر به این شهر که انرژی آن در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود سفر می کنید، می بایست دوربینتان همیشه آماده باشد تا عکس های ایده آل برای اینستاگرام خود ثبت کنید. بهتر است از تمامی جاذبه های گردشگری شناخته شده این شهر مانند سنترال پارک Central Park، پل بروکلین Brooklyn Bridge یا ساختمان فلت آیرن Flat Iron building بازدید و عکس های گرفته شده را در اینستاگرام پست کنید. حتما باتری اضافه و شارژر قابل حمل همراه خود داشته باشید زیرا با وجود دیدنی های بسیار زیاد نیویورک، به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد. جالب ترین نکته در مورد نیویورک سیتی، تنوع مردم، فرهنگ ها، غذاها و فعالیت های قابل انجام است. یکی از محبوب ترین محله های این شهر، چاینا تاون یا شهر چینی ها Chinatown است که البته موقع خرید از آنها می بایست مراقب قیمت های بالای کالاهای ارائه شده باشید. گشت و گذار در میان فروشگاه ها، نانوایی ها و چایخانه های این محله در نیویورک بسیار لذت بخش است. دقیقا در قلب چاینا تاون Chinatown، یکی از شلوغ ترین پارک های عمومی منهتن، یعنی پارک کلمبوس Columbus Park قرار گرفته است؛ در این پارک می توانید به تماشای مردم و شرکت در کلاس های رایگان تای چی Tai Chi و حرکات موزون (در هنگام صبح) مشغول شوید. شهر نیویورک مملو از محله های مختلف است که هر کدام فرهنگ و سبک و ویژگی های منحصر به خودشان را دارند. این شهر برای گردشگران می تواند کمی بیش از اندازه تاثیر گذار و گیج کننده باشد اما اگر واقعا برای تماشا و کشف یک یا چند منطقه از آن زمان بگذارید، متوجه می شوید که در هر خیابان آن همه چیز از کافی شاپ، رستوران سنتی، بار، پارک، اغذیه فروشی و غیره یافت می شود. در این شهر هر روز چیز جدیدی کشف می کنید و از تماشای آن هرگز خسته نمی شوید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : نیویورک سیتی

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: ژاپن

نکته ای که همگان در مورد ژاپن می دانند این است که این کشور پر از تاریخ و زیبایی است. سفر و ماجراجویی در ژاپن، یکی از بهترین و لذت بخش ترین تجربه هایی است که یک گردشگر، به ویژه گردشگری که عکاس است یا به عکاسی علاقه دارد، می تواند داشته باشد؛ چرا که این کشور که جز زیباترین مقاصد گردشگری است، فرصت های متنوعی برای عکس برداری و فیلم برداری از زیبایی های منحصر به فرد خود در اختیار بازدید کنندگان می گذارد. با این که ژاپن کشور کوچکی به شمار می رود، چیز های بسیار زیادی برای دیدن و کارهای فراوانی برای انجام دادن در آن وجود دارند بنابراین می بایست در برنامه ریزی سفر خود بسیار دقت کنید. در نهایت، سفری پر خاطره و انبوهی از عکس های اینستاگرام پسند خواهید داشت که می توانید آنها را با دیگران قسمت کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : ژاپن

زیباترین مقاصد گردشگری جهان: کوبا

کوبا کشوری است که می بایست حتما امسال آن را در فهرست سفر های خود قرار دهید. حتی باتجربه ترین گردشگران که از همه جای دنیا دیدن کرده اند، با بازدید از این کشور کارائیبی شگفت زده خواهند شد. در کشوری که اتومبیل های بسیار قدیمی، سیگارهای کوبایی و موسیقی زنده در خیابان ها جریان دارند و دیوارهای رنگی فراوان با رنگ های شاد در پس زمینه آنها موجود هستند، بهترین عکس های اینستاگرام پسند را می توان ثبت کرد. پس دوربینتان را آماده کنید و عکس برداری از زیبایی های این جواهر رنگارنگ را آغاز نمایید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : کوبا

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: کنیا

از آنجایی که علاوه بر پنج جانور بزرگ (شیر، یوزپلنگ، کرگردن، فیل و بوفالو)، حیوانات وحشی منحصر به فرد دیگری نیز در دشت های کنیا یافت می شوند، دوربین شما بسیار فعال خواهد بود و عکس های اینستاگرامی فراوانی را ثبت خواهد کرد. در هیچ نقطه دیگری در دنیا نمی توانید از قابلیت سوپر زوم دوربین خود به این اندازه استفاده کنید. وقتی در پارک های ملی متعدد کنیا که یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری است، سفر می کنید و با حیات وحش فوق العاده آن روبرو می شوید، مطمئنا نخواهید توانست در مقابل وسوسه استفاده از دوربین عکاسی خود و ثبت عکس های اینستاگرام پسند مقاومت کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : کنیا

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: مراکش

در سفر به مراکش، در پیچ و خم سوق های این کشور (بازار های سنتی) گم شوید و در صحرای ساهارا Sahara Desert قدم بزنید. همچنین می توانید از شهر قدیم شگفت انگیز که در بیشتر شهر های این کشور موجود است دیدن کنید، بر روی بام یک ریاض (هتل سنتی مراکشی) به استراحت و کسب آرامش مشغول شوید و غذاهای خوش طعم مراکشی را نوش جان نمایید. اما به هرحال در سفر به این کشور، دست به هر کاری که بزنید، فرصت های فوق العاده بسیار زیادی برای ثبت عکس های ویژه اینستاگرام وجود دارند که بهتر است آنها را از دست ندهید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : مراکش

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: ترکیه

کشور ترکیه نیز با بنای مشهور خود ایاصوفیا Hagia Sophia و بازار های جذابی که دارد، یکی از اینستاگرام پسند ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود. از تنگه بسفر Bosphorus (تنگه ای که قاره اروپا و قاره آسیا را از هم جدا می کند) تا مسجد آبی Blue Mosque، بناها و نقاط تماشایی بسیار زیادی در این کشور موجود هستند که می توانید عکس های جذابی از آنها ثبت و در اینستاگرام خود پست نمایید. تازه تمامی این نام هایی که ذکر شد در استانبول هستند و هنوز به توصیف شهر ها و مناطق دیگر ترکیه نپرداخته ایم. برای مثال، اگر به کاپادوکیه Cappadocia سفر کنید، می توانید سوار بالن های بزرگ شوید و مناظر فوق العاده زیبای این منطقه را تماشا کنید و یا از فاصله دور از این بالن ها که بر فراز کاپادوکیه Cappadocia پرواز می کنند عکس بگیرید. نمونه عکس این بالن ها در اینستاگرام به وفور یافت می شوند بنابراین سعی کنید در ثبت عکس های خود خلاقیت و هنر بیشتری به خرج دهید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : ترکیه

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: یونان

وقتی سخن از یونان به میان می آید، تنها کافی است نام غروب های شگفت انگیز این کشور را ذکر کنیم. کشور یونان که یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری است، چنان درخششی دارد که هیچ کشور دیگری در جهان به پای آن نمی رسد. غروب های رمانتیک جزیره سانتورینی Santorini، ویرانه های باستانی آکروپلیس Acropolis در آتن و نام های دیگری که یک فهرست بلند بالا و تمام ناشدنی را تشکیل می دهند. تک تک نام های این فهرست، مکان هایی ایده آل برای ثبت عکس های اینستاگرامی خاطره انگیز هستند و سفری لذت بخش را به شما هدیه می کنند.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : یونان

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: ایتالیا

ایتالیا تنها کشوری زیبا و مملو از پیتزا و پاستا نیست. این کشور رویایی که یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری است که برای علاقمندان به گرفتن عکس های اینستاگرام پسند به حقیقت تبدیل شده است. فرقی نمی کند در چه زمانی از سال به ایتالیا سفر کنید؛ چیز های تماشایی بسیار زیاد و نقاط دیدنی شگفت انگیزی در این کشور وجود دارند که باعث می شوند صفحه اینستاگرام شما مملو از سلفی ها، عکس ها و فیلم های عالی شود. اگر بخواهیم تنها چند جاذبه گردشگری بی نظیر در این کشور را نام ببریم می توانیم به کولسئوم Colosseum، دریاچه گاردا Lake Garda، شهر فلورانس یا روستاهای رنگارنگ و تماشایی ساحل آمالفی Amalfi Coast اشاره کنیم. در این صورت، از بسیاری دیگر از جاذبه های منحصر به فرد این کشور مانند ونیز و واتیکان نام نبرده ایم. خودتان را برای ثبت عکس های اینستاگرام پسند عالی آماده کنید و مراقب باشید دوربین ارزشمندتان بخاطر ثبت بیش از اندازه عکس و سلفی از کار نیفتد.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : ایتالیا

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: اندونزی

بهتر است آرامشتان را در اندونزی پیدا کنید و سپس برای پست کردن خاطرات اندونزی در اینستاگرام خود اقدام نمایید. اگر به دنبال یک تعطیلات لذت بخش و پر آرامش هستید، به سختی می توان از اندونزی چشم پوشید. این کشور بخاطر معبد های بودایی، آتشفشان ها و مراکز تفریحی اقامتی ساحلی عالی خود که همگی در کنار هم قرار گرفته اند محبوبیت دارد. وقتی به این کشور سفر کنید، احتمالا دلتان نخواهد خواست آن را ترک کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : اندونزی

پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان: کلمبیا

در سفر به کلمبیا بهتر است بازدید از شهر های اصلی آن را کنار بگذارید و به مناطق کوهستانی دلپذیر آن بروید. این مناطق، بهشت اینستاگرامی هستند و بهترین عکس های اینستاگرام پسند را می توانید در بازدید از آنها ثبت کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : کلمبیا

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: ایسلند

وقتی از ایسلند سخن می گوییم، دو کلمه بیش از هر چیزی به ذهن می آیند: نور های شمالی. نور های شمالی همان شفق قطبی هستند؛ نورهای رنگارنگی که در آسمان شب به رقص در می آیند و بینندگان را شگفت زده می کنند. اما چیزهای بسیار زیاد دیگری در این جزیره شگفت انگیز وجود دارند که شما را شیفته خود خواهند کرد. حتی در همان یک روزی که در پایتخت ایسلند به سر می برید، به شدت مشغول عکس گرفتن و پست کردن عکس های عالی در اینستاگرام خود خواهید شد. عکس هایی از نقاشی های دیواری، کلیسای هالگریمس کیرکیا Hallgrimskirkja Church و یا سالن کنسرت هارپا Harpa Concert Hall و همچنین خانه های رنگارنگی که خیابان های این شهر را پوشانیده اند. زیبایی های طبیعی و پدیده های شگفت انگیز زمین شناسی در این کشور نیز بسیار فراواقعی و خیره کننده هستند و باعث خواهند شد نتوانید دوربین خود را زمین بگذارید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : ایسلند

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: اسپانیا

اسپانیا کشوری شگفت انگیز است و شهر بارسلونا به تنهایی یک اثر هنری بی نظیر محسوب می شود. بنابراین مسلما سوژه ای عالی برای ثبت عکس های اینستاگرام پسند و تقسیم کردن تجربیات خاطره انگیز با دوستان فضای مجازی است. قبل از این که در مورد بخش های دیگر این کشور رنگارنگ حتی فکر کنیم، می بایست از تجربه تماشای آثار گائودی Gaudí که بسیار منحصر به فرد و خیره کننده هستند سخن بگوییم. بناهای دیدنی از جمله کلیسای ساگرادا فامیلیا Sagrada Família، پارک گوئل Park Güell، بناهای کاسا میا Casa Milà و کاسا باتیو Casa Batlló که برجسته ترین جاذبه های گردشگری بارسلونا به شمار می روند.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : اسپانیا

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: نامیبیا

دشت ها و صحرا های وسیع و آسمان های آبی درخشان تنها بخش هایی از جاذبه های کشور نامیبیا برای گردشگران و ماجراجویی اینستاگرامی برای طرفداران اینستاگرام هستند.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : نامیبیا

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: نیوزیلند

نیوزیلند برای کوه نوردان، ماجراجویان، گردشگران و عاشقان اینستاگرام خلق شده است. این کشور با رشته کوه های بسیار مرتفع و کیلومتر ها خطوط ساحلی زیبا شما را سرگرم می کند؛ و حاضریم شرط ببندیم در سفر به نیوزیلند حتی یک لحظه هم نخواهید توانست دوربین خود را پایین بگذارید. چرا که چیز های فراوانی برای دیدن وجود دارند و همگی تماشایی و خیره کننده هستند.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : نیوزیلند

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: لندن

شهر لندن با ترکیبی فوق العاده از قدیم و جدید، با جاذبه های گردشگری و تجربیات فوق العاده ای پرشده است که می بایست برای تمامی آنها زمان بگذارید. این شهر سال ها تاریخ را زیر قبای خود دارد بنابراین می توانید یک عمر را به گشت و گذار در آن مشغول شوید و اینستاگرام خود را با عکس های اینستاگرامی عالی و منحصر به فرد پر کنید. و وقتی بازدید از نقاط دیدنی را تمام کردید، حتما جایی بنشینید، نوشیدنی خود را بنوشید و یک سلفی عالی با این همه زیبایی بگیرید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : لندن

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: هندوستان

بنای باشکوه تاج محل Taj Mahal تنها یکی از جاذبه های گردشگری تماشایی هندوستان است؛ بازدید از این بنا خاطره هایی برایتان به جا می گذارد که یک عمر دوام خواهند آورد و عکس های اینستاگرام پسندی را ثبت خواهید کرد که وسوسه پست کردن هر روزه آنها به جانتان خواهد افتاد. وقتی در هند به سر می برید، برای بازدید از معابد بی شمار آن وقت بگذارید و چشم های خود را به دیدن زیبایی های معماری در سرتاسر این کشور عادت بدهید. اگر به دنبال یکی از رنگارنگ ترین و معنوی ترین تجربیات عمر خود هستید، حتما در زمان فستیوال هولی Holi که همه به هم پودر های رنگی می پاشند و به پایکوبی مشغول می شوند به این کشور سفر کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : هندوستان

محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان: کالیفرنیا

مناظر صحرایی زیبا تنها بخشی از زیبایی و جذابیت کالیفرنیا و ماجراجویی اینستاگرامی شما هستند. راه خود را از میان سواحل درخشان لس آنجلس تا شهر های دیگر این ایالت که دارای فضاهای طبیعی متعدد مانند کوه ها، صخره های تک سنگ استثنایی و دشت های بی پایان هستند باز کنید و در همان حال، عکس های عالی از این پدیده های تماشایی در اینستاگرام خود ثبت نمایید.

زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری اینستاگرام پسند : کالیفرنیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو