عکس های خانوادگی نسرین بابایی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های خانوادگی نسرین بابایی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

814

1398/10/30

23:48


جدیدترین عکس های نسرین بابایی و همسرش به همراه بیوگرافی نسرین بابایی و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : نسرین بابایی یکی از بازیگران محلی گیلان است که به تازگی در سریالهای تلویزیونی صدا و سیما و نیز در فیلم سینمائی ناهید نقشهای زیبائی را نقش آفرینی نمود. به بازیهای فاطمه معتمد آریا علاقه زیادی دارد و دوست دارد مانند او یک بازیگر کاربلد و موفق شود. مروری میکنیم به زندگی و فعالیتهای هنری این بازیگر.

 نسرین بابایی

تولد :

او سال ۱۳۵۸ در روستای کوچکی به نام لیفشاگرد که از توابع بخش تولم شهرستان صومعه سرا است متولد شد.

تحصیلات :

وی دارای فوق دیپلم نقاشی است.

بازی در تئاترهای دانش آموزی :

نسرین بابایی هنگامی که در دبیرستان مشغول به تحصیل شد، تئاتر کار میکرد و بارها در کارهای نمایشی مدرسه ای بازی کرده است.

همسر نسرین بابایی و زندگی خانوادگی :

نسرین بابایی متاهل است و دختر کوچکی به اسم یوهانا دارد که در چندین فیلم نقش بازی کرده و زمانی که سه سال بیشتر نداشت فعالیتهای بازیگری خود را آغاز نموده است. او در فیلمهایی چون: بازارچه، خورم گبان، آغاز، لنج گیل بابا و شکایت یک زن، به عنوان بازیگر کودک هنرنمائی کرده است.

عکس خانوادگی نسرین بابایی

آغاز فعالیتهای هنری :

او آموزش بازیگری خود را در گیلان و زیر نظر اساتیدی همچون: محمد مهدی یوسفی زاده، رضا حقی و میر معنوی آغاز کرد.

بازی در مجموعه های تلویزیونی :

وی پس از بازی در فیلمهای سینمائی و سریالهای محلی گیلان، در مجموعه ها و کارهای سینمائی تلویزیونی که از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش میشد،حضور پیدا کرد و همین سبب شد با توجه به مخاطبان میلیونی این شبکه ها، به زودی چهره اش بیش از پیش دیده شود.

سال ۹۶ در سریال کوبار به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور نقش آفرینی کرد. داستان این فیلم در مورد معلم جوانی بود که برای کار از رشت به یکی از روستاهای دورافتاده سیاهکل برای تدریس میرود و در این حین اتفاقات و ماجراهای زیادی برایش رخ میدهد.

همچنین در فیلم روابط اعضای روستا و دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی به تصویر کشیده می شود. نسرین بابایی در این فیلم نقش یک زن تحت ستم را بازی کرد که همسرش او را مدام تحقیر میکند و آزار میدهد و از راه های غیر مشروع و کلاهبرداری پول درمیاورد و نیز در صدد ازدواج دوم است. در این فیلم بازیگرانی چون: پژمان بازغی، ترلان پروانه و نگین معتضدی هم نقش آفرینی کرده اند.

گذر از رنج ها دیگر فیلم تلویزیونی است که او در کنار بابک حمیدیان و ماه چهره خلیلی جلوی دوربین فریدون حسن پور رفته است. خانم بابایی به تازگی در سریال جنجال برانگیز وارش حضور پیدا کرد. سریالی که مورد انتقاد شدید مخاطبان گیلانی واقع شده و بسیاری آن را اقتباس ضعیفی از داستان مهاجران هاوارد فاست میدانند. به گفته تماشاگران ناراضی گیلک فیلم، در این سریال نقشهای منفی به گیلکها اختصاص یافته و همواره روستائیان گیلان افرادی ضیف و سست اراده و حیله گر معرفی میشوند. نسرین بابایی نقش میانسالی وارش را در فیلم بازی میکند. نقش جوانی وارش را الهام طهموری بازی کرده است.

نسرین بابایی

حضور در فیلم ناهید :

یکی از نقاط عطف کارنامه هنری نسرین بابایی، حضورش در فیلم ناهید و در کنار بازیگران به نامی چون: نوید محمد زاده و ساره بیات است. همچنین این سومین تجربه مشترک همکاری نسرین بابایی با پژمان بازغی بود. ناهید را آیدا پناهنده ساخته و در جشنواره های جهانی بسیاری اکران شد و جوایز زیادی همچون: جایزه آینده نوید بخش در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ را به خود اختصاص داد.حضور و نقش آفرینی نسرین بابایی در فیلم چشمگیر بود و او بازی قابل قبولی از خود ارائه داد. ناهید درباره زن جوانیست که با شوهر اول خود دچار مشکل است و در آستانه ازدواج با مرد دیگریست و در این حین اتفاقاتی برای او رخ میدهد که همین درام قصه را پیش میبرد.

نسرین بابایی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده نسرین بابایی همراه ما باشید.

نسرین بابایی به عنوان مجری برنامه زنده رادیو نسرین بابایی

نسرین بابایی به عنوان مجری برنامه زنده رادیو نسرین بابایی

زندگینامه و عکس های دیده نشده نسرین بابایی

زندگینامه و عکس های دیده نشده نسرین بابایی

بیوگرافی و عکس های نسرین بابایی

بیوگرافی و عکس های نسرین بابایی

عکس های دیده نشده نسرین بابایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو