پر فروش ترین فیلم های سینمایی امسال

این اثر ها دانلود فیلم فروش بالایی خواهند داشت در این پست قصد داریم تعدادی از فیلم های پر فروش 98 و 99 را قرار دهیم و با نطرات کاربران آنها را نقد و برسی نماییم این سه فیلم تا کنون بیشترین فروش را در سینما ها داشته اند که صدر آنها ژانر کمدی میباشد که در هفته اول یک ملیارد تومان را رد کرده است و این عالیست  

بهترین فیلم های امسال

 

فیلم هفته ها صدر نشینی برای مطرب

شاید کم تر کسی فکر میکرد یک فیلم ایرانی کمدی بتواند خود را در فروش سینما به عنوان صدر نشین معرفی کند آن هم چند هفته متوالی درواقع ساخت این سینمایی و حواشی حول محور آن هم میتوانست یکی از دلایل شگفتی بودن این عنوان باشد .

همچنین وجود رقیب های سرسخت یکی دیگر از دلایلی است که موفقیت این ساخته را بسیار با ارزش و سخت جلوه خواهد داد. این ایام شاید بسیاری از کاربران سایت های دانلود فیلم پیگیر اخبار این سینمایی باشند . چرا که به عنوان یک شاهکار از آن نام می برند همچنین خیلی ها وقت رفتن به سینما را ندارند بنابراین طبیعی است.

توضیحاتی از فیلم

منتظر پایان اکران آن و پخش قانونی اش باشند تا بتوانند آن را بخرند و در نمایشگر های خود از دیدن این فیلم لذت ببرند و اما مصطفی کیایی کارگردان , نویسنده و تهیه کننده فیلم کمدی مطرب به عبارتی دیگر می شود گفت وی همه کاره این سینمایی بوده است.

همچنین با دادن یکی از نقش های اصلی به برادرش محسن کیایی کاررا بیشتر وابسته به فعالیت این برادران کرد . این ساخته برای بازیگرانش را میتوان هم به عنوان یک سکوی پرتاب و هم به عنوان یک احیا کننده قبول داشت .

 

فیلم های برتر 99

فیلم تازه وارد اما پیشتاز

هرساله که ساخته های قوی ای به سینما معرفی می شوند در جست و جو گر ها هم عبارت دانلود فیلم ایرانی بیشتر از هرچیزی به چشم می آید. اما فراموش نکنید هرچا بروید "زیر نظر " هستید . عنوانی جذاب برای یک فیلم جذاب که خط و نشان کشیده است برای نزدیک شدن به رکوردار فروش سینما .وقتی هم دوره نتواند پس شاید باید منتظر تازه وارد ها بود .

این ساخته به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته جدید ترین کمدی حال حاظر سینما محسوب می شود که با هنرمایی و گردهمایی دوباره ستارگان کمدین ایران نظیر رضا عطاران و مهران احمدی کنار یک دیگر توانسته است در سه هفته اول اکرانش مسیر خود را به صورت صعودی طی کند و قدم اول را بسیار محکم برداشته است . همچنین نکته مثبت دیگر درباره این سینمایی نظرات بسیاری از مراجع بوده است که راه بالا آمدن این سینمایی که بدون تبلغات نجومی و دخالت سایر رسانه های هنری بوده را به عنوان یک ویژگی دانسته اند . خیلی ها هم عنوان داشتند.

اگر این فیلم زودتر به اکران میرسید شاید الان در صدر فروش سینما خود را نشان میداد . هرچند که هنوز هم هفته های زیادی از اکرانش باقی مانده است و مسیر هم که وابسته به زمان است هر هفته برایش هموار تر خواهد شد . 4 دی ماه 1398 را تاریخ اولین نمایش این کمدی می شناسیم.

 

فیلم های ایرانی برتر

فیلم ساز با من رقص با تو

اولین ساخته و قرار گرفتن در مسیری سخت , سروش صحت ثابت کرد اگر کاری کنید جهان برقصه شاید بتونید راه یک ساله را در یک شب بروید ! ."جهان با من برقص " این فیلم اولین اثر حرفه ای سروش صحت به عنوان کارگردان محسوب می شود و حالا بعد از تنها دو هفته اکران خود را در رده سوم پر فروش ترین ها جای داده است .

بسیار بالاتر از با تجربه ها ! تهیه کننده این سینمایی خوش ساخت و اجتماعی محمدرضا تخت‌کشیان بوده که تجارب بسیاری نسبت به کارگردان این فیلم در جایگاه خودش دارد و شاید یکی از دلایل موفقیت چشم گیر آن میتوان به شمار آید .

هنرنمایی بازیگران نظیر هانیه توسلی و جواد عزتی در کنار پژمان جمشیدی به عنوان شخصیت های اصلی داستان جذابیت این فیلم را بیشتر از قبل در بین مخاطبین افزایش داده است همچنین این فیلم برای صحت افتخاراتی نظیر دریافت سیمین بهترین کارگردانی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به همراه داشت.

  منبع : آیرو مووی