دی کاپریو و دنیرو به اثر تازه اسکورسیزی پیوستند

منبع: ایران آرت

131

1398/11/1

13:40


لئوناردو دی کاپریو حضور خود و رابرت دنیرو را در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی یعنی Killers of the Flower Moon رسما تایید و اعلام کرد.

ایران آرت، فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) قرار است اثر بعدی مارتین اسکورسیزی باشد که گفته می‌شود در این فیلم قرار است شاهد نقش آفرینی لئوناردو دی کاپریو و احتمالا رابرت دنیرو باشیم، اما تا به امروز حضور این دو بازیگر در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دی‌کاپریو و دنیرو برای اولین‌بار قرار است در یک اثر مشترک به کارگردانی اسکورسیزی نقش آفرینی کنند. در حاشیه مراسم SAG Awards 2020، دی‌کاپریو تایید کرد که او و دنیرو قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon حضور داشته باشند. این برای اولین‌بار است که دیکاپریو و دنیرو قرار است در یک فیلم به‌کارگردانی اسکورسیزی با یکدیگر هم‌بازی شوند که هر یک در چندین فیلم اسکورسیزی نقش‌آفرینی کرده و ستاره اصلی فیلم‌های این کارگردان محبوب سینما بوده‌اند.

به گزارش زومجی، اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) جدیدترین فیلمی بود که در آن شاهد همکاری دوباره اسکورسیزی با دنیرو بودیم.

همچنین در سال ۲۰۱۹ نیز دی‌کاپریو سرانجام با فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو به سینما بازگشت که او برای بازی در این فیلم موفق شده نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شود و همچنین فیلم جدید تارانتینو با فیلم The Irishman حضور پر رنگی را در فصل جوایز داشته‌اند. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Killers of the Flower Moon اعلام نشده و مراحل فیلم‌برداری این فیلم انتظار می‌رود از مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ یا فروردین ۱۳۹۹) آغاز شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو