جای بازیگر دشمن مرد عنکبوتی خالی شد/تکذیب حضور بازیگر "چرنوبیل"

منبع: ایران آرت

153

1398/11/1

16:30


جرد هریس در فیلم سینمایی "موربیوس" نقش آفرینی کرده و شایعاتی را در مورد نقش آفرینی به عنوان دکتر هشت پا و دشمن مرد عنکبوتی رد کرده است.

ایران آرت، اولین تریلر فیلم سینمایی "موربیوس"، شخصیتی از دنیای مرد عنکبوتی که در همکاری با مارول و سونی ساخته شده، نظریه و شایعات زیادی را در مورد شخصیت‌ها به وجود آورده است.

در حالی که گرفتاری‌های شخصیت اصلی یعنی دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو (دانشمندی که از یک بیماری خونی نادر رو به مرگ است و به طور تصادفی خودش را به یک خون آشام تبدیل می‌کند) کاملا به دنیای کمیک‌ها مرتبط می‌شود، اما نقشی که قرار است جرد هریس بازیگری که اخیرا در سریال "چرنوبیل" دیده شده بود بازی کند، هنوز مشخص نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در تریلر این فیلم، هریس در نقش یک دوست نزدیک به موربیوس ظاهر می‌شود و قصد دارد او را در دیدن روشنایی و درستی همراهی کند که باعث شد هواداران این فیلم سینمایی تصور کنند نقش او در واقع دکتر هشت پا باشد که در فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی شاهد آن بودیم.

دکتر اختاپوس یا دکتر هشت پا یکی از شخصیت‌های نابغه در دنیای عنکبوتی است؛ مهندسی که به یک هیولای مکانیکی تبدیل و به دلیل بازو‌های ماشینی خود شناخته می‌شود. آخرین بار این شخصیت توسط آلفرد مولینا در فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی ۲" بازی شد.

جرد هریس که برای سریال "چرنوبیل" در جوایز انجمن بازیگران حضور داشت، در این باره گفت: تصورات هواداران را دوست دارم و فکر کردن به تصویرسازی‌های آن‌ها من را هیجان زده می‌کند، اما نه، نقش من اینچنین نیست.

فیلم سینمایی موربیوس در تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) اکران می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو