آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟ + عوارض

منبع: نمناک

136

1398/11/2

13:45


استفاده درست از ریمل ضرری برای مژه ها ندارد اما خرید ریمل نامناسب و یک سری اشتباهات هنگام ریمل زدن میتواند باعث ریزش مژه شود.

ریمل چگونه باعث ریزش مژه میشود؟

ریمل یکی از ضروری ترین لوازم آرایش خانم ها به شمار میرود که باعث بلند و حجیم تر شدن مژه ها میشود, اما اگر هنگام خرید و استفاده از آن برخی نکات را رعایت نکنید دچار ریزش مژه خواهید شد پس باید ویژگی های یک ریمل خوب و روش صحیح استفاده از آن را بدانید.

ریمل ریزش مژه

نکات مهم هنگام ریمل زدن

چه ریملی بخریم؟

هنگام خرید ریمل دقت کنید و مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید, ریمل هایی که بیس پترولوم دارند را نباید بخرید زیرا ایجاد حساسیت میکند و به مژه آسیب میزند. سعی کند ریمل هایی خریداری کنید که ارگانیک و ضد حساسیت باشند تا رطوبت مژه ها حفظ شود.

هر روز ریمل ضدآب نزنید

ریمل های ضدآب برای استفاده روزانه مناسب نیستند زیرا سخت پاک میشوند و هنگام پاک کردن آن از مواد پاک کننده مختلف استفاده میکنید که همین تلاش شما برای پاک کردن ریمل ضدآب باعث کنده شدن مژه ها میشود.

ریمل زدن

مضرات ریمل زدن بیش از حد

استفاده بیش از حد ریمل

برخی از خانم ها عادت دارند همیشه چشم هایشان ریمل داشته باشند طوری که شاید روزی دو یا سه بار ریمل بزنند, ریمل زدن و پاک کردن مداوم آن باعث ریزش مژه ها میشود.

استفاده طولانی مدت از ریمل

خانم ها شاید همه چیز را هنگام ریمل زدن رعایت کنند اما فراموش میکنند که لوازم آرایش ها تاریخ انقضا دارند و باید پس از یک مدت دور ریخته شوند, ریمل ها باید نهایتا سه ماه یکبار تعویض بشوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو