تور قشم نوروز 99؛ هم فال و هم تماشای عید امسال در جزیره قشم

منبع: همگردی

137

1398/11/2

20:51


تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای سفر به مناطق مختلف گردشگری در کشورمان است. مناطق جنوبی کشور نیز، بخاطر شرایط آب و هوایی مناسب، بهترین گزینه برای تور نوروز 99 می باشند. در این میان، تور قشم نوروز 99، به دلیل آب و هوای مطبوع جزیره قشم و برگزاری جشنواره های مختلف و متنوع، انتخاب بسیاری از گردشگران نوروزی است. اگرچه بازدید از جاذبه های طبیعی و فرصت خرید ارزان و بسیار مناسب از قشم، به همراه تفریحات دریایی مهیج این جزیره، بهترین بهانه برای برگزاری تور قشم در ایام مختلف سال است اما برپایی جشن ها و کنسرت های بسیار متنوع در ایام نوروز، قطعا بر جذابیت های تور قشم نوروز 99 خواهد افزود.

جشنواره های نوروزی تور قشم

در جزیره قشم جشنواره های نوروزی زیادی برگزار می شود. اگرچه جزیره قشم سابقه کمتری در زمینه برگزاری جشنواره های نوروزی نسبت به جزیره کیش دارد. اما با پیگیری مسئولان این جزیره و الگوبرداری از تجربیات جزیره کیش، چندسالی است که کارهای مثبتی در زمینه برگزاری جشنواره های نوروزی در تور قشم نوروز 99، صورت پذیرفته است.

کنسرت های موسیقی

بیشترین تعداد کنسرت موسیقی در ایام نوروز در جزیره قشم برگزار خواهد شد. ستارگان و محبوب ترین چهره های موسیقی پاپ کشور به بزرگترین جزیره ایران سفر می کنند تا هم زمان با سال نو، برای ساکنین و میهمانان نگین خلیج همیشه فارس هنرنمایی کنند.

تفریحات دریایی و ساحلی

از دیگر برنامه های تور قشم در عید امسال و همچنین در دیگر ایام سال، تفریحات مهیج دریایی و ساحلی می باشند که اکثرا در جزایر ناز برگزار می شوند:
پاراسل: چتربازی بر فراز دریا درحالی که باطناب به یک قایق موتوری متصل شده با سرعت کشیده شده تا ارتفاع بگیرید.
فلای بورد: نوعی تخته اسکی روی آب که به شما اجازه می دهد که تا ارتفاع 12 متر بالای سطح آب آزادانه پرواز کنید.
شاتل سواری: تیوبی که با بندهای مخصوص به قایق موتوری بسته شده و با سرعت بالا، روی آب کشیده می شود
غواصی: سفر به اعماق آب های خلیج فارس و گشت و گذار در کنار ماهی های رنگارنگ و تماشای پوشش مرجانی
کایت بوردینگ: تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلادینگ که از نیروی کشش کایت برای اسکی روی آب بهره می برند.
بیگ بال: شما به درون توپی بزرگ رفته و در آب رها می شوید تا تکان بخورید و توپ را قِل دهید.
اسکوتر زیردریایی: نوعی غواصی است که به وسیله دستگاهی مخصوص به نام اسکوتر زیردریایی
کشتی تفریحی: گشت دریایی در سانس های 2 ساعته همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج،
جایروکوپتر: ترکیبی از هواپیمای دو نفره و هلیکوپتر که بی خطر بوده و ارتفاع پروازی آن کم استشتر سواری و سافاری نیز از دیگر تفریحات ساحلی تور قشم نوروز 99 می باشند که در حاشیه جزیره ناز برگزار خواهند شد. تقریبا اکثر تفریحاتی که در جزیره کیش وجود دارد در جزیره قشم نیز در دسترس است با این تفاوت که قطعا هزینه های تفریح و سرگرمی در نوروز 99 در جزیره قشم به مراتب پایین تر و مناسب تر است.

جاذبه های طبیعی قشم در بهار

جاهای دیدنی قشم در بهار به دلیل زیبایی های طبیعی و تاریخی قشم، بسیار منحصر به فرد می باشند. تور قشم نوروز 99، این فرصت را برای هر گردشگری فراهم می کند که از گونه های جانوری زیبا دیدن کند. دلفین ها یکی از این گونه های دوست داشتنی هستند که شما می توانید برای تماشای آن ها با قایق به دریا بروید. لاکپشت های عقابی نیز از دیگر جانوارنی هستند که در قشم زندگی می کنند و تماشای آن ها برای هر بیننده ای دل نشین است. دیواره های زیبای مرجانی، علاقمندان به طبیعت گردی را به جزیره قشم می کشاند و شما می توانید ورزش های آبی چون غواصی را در کنار این دیوارها و با قیمتی پایین تر از هرجای دیگری در جهان تجربه کنید.جنگل های دریایی حرا نیز یکی دیگر از جاذبه های منحصربه فرد قشم می باشند که درختان آن در آب های شور رشد کرده و در زمانی که پدیده ی مد صورت می گیرد، تا گلوگاه درون آب می روند.از دیگر مکان های دیدنی این جزیره ی زیبا می توان به کاسه سلخ، تنگه عالی محمد، تنگه چاهکوه، غار خربس، چشمه گوری، چشمه کارگه، آکواریوم قشم، روستای برکه خلف، قلعه لافت، مسجد قبا، تپه ی تاریخی کولغان، سد تاریخی پی پشت قشم، سد بالاتل، مسجد و بقعه ی شیخ برخ، سردار امام قلی خان و ... اشاره کرد.

در تور قشم نوروز 99، خرید را از دست ندهید

اگرچه، ایام نوروز، زمان مناسبی برای خرید ارزان از جزیره قشم نیست. زیرا در این صورت تابستان بهترین زمان برای خرید در قشم است. اما با این وجود، بازهم خرید از بازارهای قشم در ایام نوروز، بسیار به صرفه تر و ارزان تر از خرید از مناطق دیگر تمام خواهد شد.

هم فال و هم تماشا، در تور قشم نوروز 99

اگرچه جزیره قشم را از نظر جاذبه های طبیعیو تاریخی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشورمان است، اما تور قشم نروز 99، برای تفریح و خوش گذرانی نیز، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. با پیگیری مسئولان بزرگترین جزیره خلیج فارس، صنعت گردشگری این جزیره، درسال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته و کیفیت خدمات رفاهی و تفریحی این جزیره نیز به سطح قابل قبولی رسیده، درحالی که نرخ تور قشم نوروز 99 همچنان بسیار مناسب است. در واقع نقطه قوت تور قشم نوروز 99، امکان بهره مندی از یک تور تفریحی و یک تور گردشگری به صورت همزمان است. به همین دلیل است که این تور را هم فال می دانیم و هم تماشا، زیرا در این تور می تواند هم تفریح و خوش گذرانی کنید و هم از دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی قشم لذت برید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو