کارگردان پایتخت با سریال ماورایی آمد/ حضور شیطان در زندگی "هما"

منبع: ایران آرت

93

1398/11/3

20:35


موضوع و تم ماورایی این مجموعه باعث شده مخاطب پس از مدت‌ها، از نظر محتوا و قصه، با اثر متفاوتی در نمایش خانگی روبه‌رو باشد.

ایران آرت: خراسان نوشت: روز سه‌شنبه اولین قسمت از سریال "خواب‌زده" در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال اولین تجربه سیروس مقدم در مدیوم نمایش خانگی است و سعید نعمت‌ا... که پیش از این فیلم نامه‌نویس تعدادی از آثار سیروس مقدم بوده ، برای اولین بار نویسندگی فیلم نامه سریال ماورایی این کارگردان را برعهده داشته است.

هنوز نمی‌توان سریال "خواب‌زده" را به صورت کلی ارزیابی کرد، اما این مجموعه در قدم اول، موفق شد شروع جذابی داشته باشد و مخاطب را با قصه درگیر کند تا برای تماشای ادامه قصه کنجکاو باشد. ریتم سریال هم در قسمت اول تند و راضی‌کننده بود.

موضوع و تم ماورایی این مجموعه باعث شده مخاطب پس از مدت‌ها، از نظر محتوا و قصه، با اثر متفاوتی در نمایش خانگی روبه‌رو باشد. پیش از انتشار و حتی کلید خوردن سریال، اخباری که درباره "خواب‌زده" منتشر می‌شد، وعده تماشای سریالی در ژانر وحشت را به مخاطب می‌دادند، اما سریال "خواب‌زده" فقط یک سریال ماورایی ا‌ست و نباید از آن انتظار داشت که مانند آثار ژانر وحشت، تکان‌دهنده و ترسناک باشد.

حال‌وهوای کلی سریال "خواب‌زده" بی‌ارتباط با آثار ماورایی سیروس مقدم یعنی "اغما" و "روز حسرت" نیست و مانند مجموعه "اغما"، شاهد حضور شیطان در زندگی شخصیتی به نام "هما" هستیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو