ساخت سومین سریال جنگ ستارگان متوقف شد

منبع: ایران آرت

161

1398/11/5

13:01


لوکاس فیلم مراحل ساخت سریال Obi-Wan Kenobi را برای نوشتن فیلمنامه‌های جدید متوقف کرد و اطلاعات جدیدی نیز از این پروژه منتشر شده است.

ایران آرت، شهریور امسال بود که ساخت سومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین منبع نزدیک به هالیوودریپورتر تایید کردند که مراحل ساخت سریال Obi-Wan Kenobi به‌صورت موقت متوقف شده است و اعضای تیم تولید حاضر در استودیوی پاین‌وود در لندن مرخص شده‌اند. حسین امینی، نویسنده فیلم Drive (رانندگی) و سریال The Alienist (روان پزشک) وظیفه نوشتن فیلمنامه و دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian (مندالوریان‌)، وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده داشتند. 

به گزارش زومجی، منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که فیلمنامه‌ها و داستان سریال به یک مشکل تبدیل شده و پس از اینکه کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم از فیلمنامه‌ها ابراز نارضایتی کرد، حال قرار است بازنویسی شوند. برخلاف گفته‌های پیشین کندی که گفته بود فیلمنامه هر ۶ قسمت نوشته شده، تنها دو فیلمنامه از ۶ فیلمنامه نوشته شده بود و برخی از منابع نیز می‌گویند که تعداد قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی از ۶ قسمت به ۴ قسمت کاهش یافته است. در حال حاضر لوکاس‌فیلم به دنبال استخدام نویسنده جدید است و اکنون وضعیت سریال روشن و شفاف نیست، اما مک‌گرگور همچنان برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی و چاو برای کارگردانی در پروژه باقی‌مانده‌اند. این در حالی است که طی هفته گذشته خبرهایی مبنی بر مشکلات سریال Obi-Wan Kenobi و احتمال لغو آن شنیده می‌شد و حال این مشکلات سرانجام فاش شده‌اند.

دبورا چاو در سریال The Mandalorian

هنوز مشخص نیست که چرا لوکاس‌فیلم در این مرحله و بسیار دیر به مشکلات فیلمنامه سومین سریال جنگ ستارگان پی‌ برده است، اما گفته می‌شود که داستان سریال Obi-Wan Kenobi شباهت زیادی به داستان سریال The Mandalorian داشت که در آن این استاد جدای به‌دنبال محافظت از لوک اسکای‌واکر جوان و حتی به احتمال زیاد لیا، بوده که این داستان شباهت زیادی به مراقبت مندالوریان‌ از بیبی یودا دارد. بااین حال، سرویس استریم دیزنی پلاس تاکنون تاریخی را برای انتشار سریال Obi-Wan Kenobi اعلام نکرده بود، اما مک‌گرگور در مصاحبه با IGN تایید کرد که مراحل فیلمبرداری سریال از تابستان سال ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ عقب افتاده، اما در حال حاضر تاریخ انتشار سریال تغییری نکرده است و احتمالا در سال ۲۰۲۱ نیز سریال منتشر خواهد شد. مک‌گرگور گفت:

ساخت سریال به سال آینده موکول شده و همین قدر می‌دانم. فیلمنامه‌ها واقعا خوب بودند. حالا که قسمت نهم اکران شده و همه در لوکاس‌فیلم زمان بیشتری را برای نوشتن فیلمنامه در اختیار دارند، آن‌ها احساس کردند که می‌خواهند زمان بیشتری را برای نوشتن قسمت‌های سریال در اختیار داشته باشند.

Star Wars Obi-Wan Kenobi

پیش از این شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی پیش درآمد براساس اوبی وان کنوبی به‌کارگردانی استیون دالدری بودیم که پس از عدم موفقیت فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، ساخت این فیلم‌ها رسما متوقف شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو