دیکا آسیا، طراح و تولید کننده پارتیشن های ادارای

دیکا آسیا، طراح و تولید کننده پارتیشن های ادارای


منبع: زیبامون

196

1398/11/5

18:37


در این بخش از زیبامون اطلاعات خوبی در رابطه با شرکت دیکا آسیا، طراح، تولید کننده و مجری پارتیشن های اداری کسب خواهید کرد.با ما همراه باشید.

دیکا آسیا، طراح و تولید کننده پارتیشن های ادارای

حتما شما هم تجربه کردید وقتی وارد یک سالن زیبایی می شوید اولین صحنه ای که می بینید و در ذهن شما ثبت می شود و گرایش شما به آن سالن در ابتدای ورود رقم می خورد. به همین دلیل چیدمان و فضابندی یک فضا خصوصا سالن های زیبایی نقش بسزایی در نوع انتخاب ما و دیدگاه ما به آن مجموعه را ایفا می کند.

از این رو مدیران مجموعه های زیبایی، چه سالن ها و چه کلینیک ها با تغییر مکان مجبور خواهند شد هر بار هزینه های هنگفتی را انجام دهند.

 

پارتیشن اداری تک جداره با ارتفاع کوتاه

 

و با توجه به دارای ارزش بودن هر متر فضا برای این مجموعه ها فضاسازی بسیار حائزه اهمیت است و جانمایی حرفه ای می تواند یک فضا را به راحتی و بدون دخالت در پلان، مجموعه ی آن را تبدیل به یک مجموعه با قابلیت کاربری های هرچه بیشتر کند.

فضاهایی که در حین زیبایی و قابل رویت بودن هنرنمایی هر یک از متخصصین، تبدیل به فضایی کاملا اختصاصی و زیبا شده است.

در واقع دیکا آسیا فضای شما را تبدیل به فضایی ارزشمند با چندین کاربری می کند. در ادامه با دیکا آسیا باشید تا در این خصوص بیشتر بدانید.

 

معرفی شرکت دیکا آسیا

امروزه پیدا کردن یک شرکت برای طراحی مدرن و کارآمد که بتوانید فضای داخلی خود را به دست متخصص هاش بسپارید معمولا سخته . اولین گام برای رسیدن به آن انتخاب یک شرکت مناسب است.

به همین دلیل ما امروز تصمیم داریم یکی ازبهترین شرکت ها رو در زمینه پارتیشن بندی معرفی کنیم .با ما همراه باشید تا با خدماتی که می توانید در شرکت دیکا آسیا از آن بهره ببرید را مورد بررسی قرار دهیم.

 

پارتیشن شیشه ای دیکا آسیا

 

شرکت دیکا آسیا بیش از 18سال فعالیت مفید و موثر در ایران همان شرکتی است که دنبال آن بودید. این مجموعه قادر است با فضاسازی بی نظیر و ایده های جذاب به شما عزیزان خدمت کند.

یکی از خدماتی که شما می توانید در شرکت دیکا آسیا از آن بهره مند شوید، طراحی مدرن و فضایی  با بهترین و بیشترین کاربرد است.همچنین یک تیم حرفه ای و خلاق  در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی خود که می توانید به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

انواع طراحی پارتیشن در شرکت دیکا آسیا

طراحی شامل مجموعه ای از پارتیشن هاست که در ابعاد و اندازه ی دلخواهتان شکل می گیرد. انواع مختلفی از طراحی پارتیشن وجود دارد که به اختصار نام برده شده:

 

پارتیشن دوجداره پنل شیشه

 

پارتیشن دوجداره پنل شیشه

 

پارتیشن دوجداره تمام پنل

 

پارتیشن دوجداره تمام پنل

 

پارتیشن دوجداره تمام شیشه

 

پارتیشن دوجداره تمام شیشه

 

پارتیشن دوجداره فریم لس تمام شیشه

 

پارتیشن دوجداره فریم لس تمام شیشه

 

پارتیشن تک جداره تمام شیشه

 

پارتیشن تک جداره تمام شیشه

 

درب هاب چوبی و شیشه ای

 

درب هاب چوبی و شیشه ای

 

شرکت دیکا آسیا با داشتن یک کادر مجرب در زمینه دکوراسیون و طراحی پارتیشن می تواند رویاهای شما برای داشتن فضای زیبا وبی عیب و نقص را تبدیل به واقعیت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو