راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها


منبع: زیبامون

468

1398/11/5

18:50


در این مقاله از زیبامون دات کام شما رو با استایل کلاسیک و قوانین اون آشنا میکنیم.

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

جمله معروفی است که میگوید ترند ها می ایند و میروند اما استایل ها همیشه باقی میمانند  استایل ها زمان و دوره خاصی نمیشناسند و همیشه پایه و اساس همه چیز بر روی انها گذاشته میشود. یکی از این استایل های ماندگار استایل بی نظیر کلاسیک است که در این مقاله میخواهیم شما رو با پایه و اساس اون اشنا کنیم. با زیبامون همراه شوید.

چگونه یک استایل کلاسیک داشته باشیم؟

استایل کلاسیک

مهم نیست در حال اماده شدن برای یک مهمانی باشید یا بخواهید به سر کار بروید. مهم نیست قصد رفتن به دانشگاه را داشته باشید یا فقط یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی در انتظارتان باشد، همیشه و همواره استایل کلاسیک به کارتان می اید. همانطور که اسم این استایل پیداست، استایل خاص کلاسیک محدود به زمان و مکان نیست.

ممکن است همه ایتم های کلاسیک و لباس های سبک کلاسیک مناسب همه افراد نباشند اما همیشه با کمی جست و جو همه میتوانند ایتمی که مناسب خودشان و شخصیتشان باشد را پیدا کنند و این یکی از ویژگی های بی نظیری است که استایل کلاسیک داراست. این استایل میتواند در کمد هر خانومی جای خود را باز کرده و تبدیل به استایل محبوبش بشود. در ادامه بعضی از ایتم های به شدت مورد نیاز برای داشتن یک استایل کلاسیک را برایتان لیست میکنیم.

هفت ایتم طلایی برای دست یابی به یک استایل کلاسیک

بلیز و شلوار یا سرهمی سفید رنگ

استایل کلاسیک

یک سرهمی یک دست سفید یا یک بلیز و شلوار هماهنگ و سفید به شدت با استایل و خاص است و میتوانید راحت در بیشتر مواقع از ان استفاده کنید و برای کسانی که چشمشان به شما میوفتد هم یک منظره جذاب برای تماشا است. از مهمانی های خانوادگی گرفته تا مراسم های رسمی تر با استفاده به جا و مناسب و ارایشی که تکمیلش کند شما میتوانید حسابی از بلیز و شلوار سفیدتان استفاده مفید ببرید. ولی نکاتی که نباید فراموش کنید سایز و مدلی است که انتخاب میکنید چون شما مسلما نمیخواهید با انتخاب مدل و یا سایز نامناسب جادوی لباستان را از کار بندازید.ممکن است بخواهید یک بلیز یقه باز و یقه هفت را با یک شلوار پاچه گشاد ست کنید و یا یک بلیز یقه بسته را با یک شلوار تنگ ست کنید.

همه این موارد ممکن و شیک است فقط تا وقتی که به سایز و فرم بدن خود توجه کنید و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. چه این استایل و چه سایر استایل ها هیچوقت فراموش نکنید که مهمترین اصل توجه به سایز بدنتون و تلاش برای زیاده روی نکردن توی نشون دادن برجستگی های بدنتونه. زیاده روی هیچوقت خوب نیست. خیلی راحت میتونید اگه هوا سرد شده بود روی بلیز سفیدتتون یه نیم کت شیک و یا کت مجلسی بپوشید و حتی از قبل هم کلاسیک تر جلوه کنید. برای پوشیدن بلیز و شلوار سفید اونم برای یک استایل کلاسیک به سه نکته زیر توجه ویژه کنید.

  • پوشیده بودن کلید اصلیه.
  • یه مقدار از گردنتون رو به نمایش بذارید تا جلوه زیباتری بگیرید.
  • زیورالات رنگ دار استفاده کنید تا تیپتون از یکنواختی و تک رنگی خارج بشه.

کت و نیم کت های کلاسیک

استایل کلاسیک

کت های خانوم ها تا ابد و همیشه قراره خاص و شیک بمونند و این یک اصلیه که هر شخصی که استایل ها و مد و فشن رو دنبال میکنه ازش به خوبی باخبره. کت ها هیچوقت از مد نمیوفتن و همیشه میتونند باعث درخشش تیپ شما بشن. مخصوصا وقتی صحبت از استایل و تیپ کلاسیک میشه. کت ها مخصوص این هستند که اونها رو با سایر لباس ها و بلیزها و کفش هاتون مچ و میکس کنید و با ست کردنشون با ایتم های مختلفتون هربار یه نمای جدید و متنوع به استایلتون بدید.

نکاتی که نباید حین پوشیدن کت ها فراموش کنید اینه که اول از هر چیزی مطمئن بشید که استین هاتون رو یه کم بالا دادید تا جذابتر به نظر برسند. ترجیحا کتی بخرید که یه کم استین هاش کوتاهه و تا ساق دست هاتون میرسه. کتتون بهتره روی شونه ها راحت باشه و بهتون اجازه ازادانه تکون خوردن بده. برای انتخاب کت شما دوتا اپشن دارید میتونید یه کت تنگ بخرید که حسابی جذب بدنتون بشه و زیبایی اندامتون رو بیشتر به نمایش بذاره و یا یه کت اورسایز که بهتون هاله ازاد و رهایی میده. هر دوی این موارد توی یه استایل کلاسیک جا میگیرند و انتخابشون بستگی به سلیقه و خواسته اتون از کتتون داره.

شلوار مشکی

شلوار ها یک بخش اساسی از هر استایلی هستند و وقتی حرف از استایل کلاسیک میشه یه شلوار سیاه یه نیاز اساسی هر خانم عاشق مدیه. با یه شلوار سیاه شما اون ضربه نهایی و اخر رو برای جا انداختن میخ استایل کلاسیکتون زدید. یه شلوار مشکی رو شما میتونید رسما با همه چی ست کنید اونم خیلی راحت. از بلیز های رسمیتون گرفته تا تاپ هاتون و کت های مجلسیتون. اون کتی که بهتون گفتیم نیازه داشته باشید رو یادتونه؟

یه شلوار مشکی قراره رفیق اصلی اون کت برای مهمونی هاتون باشه. مطمئن بشید که شلوارتون قشنگ به تنتون میشینه و دقیق تو نقاطی که دوست دارید تنگ یا گشاده. وقتی برای خرید یه شلوار مشکی میرید باید حسابی حواستون رو جمع کنید تا چیزی که ممکنه دلتون رو بزنه یا تکراری بشه رو انتخاب نکنید. قراره این شلوار رو زیاد بپوشید و نیاز به چیزی دارید که بتونه یه مدت طولانی راضی نگهتون داره.

کفش پاشنه کوتاه مشکی

استایل کلاسیک

هیچ استایل کلاسیکی بدون یک کفش مشکی با پاشنه های نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه کامل نیست. این مدل کفش های زنانه که سالهاست توی صنعت مد یک جای ثابت دارند توی انواع و اقسام مدل ها به بازار عرضه میشوند و برای هر مناسبتی که بگید مناسب هستند. از قرار های کاریتون و اداره و محل کار گرفته تا مهمونی های عصرانه اتون و قرار های دوستانه. شما میتونید این کفش های راحت و شیک رو توی همه موقعیت ها بپوشید و باهاشون باوقار و شیک به نظر برسید.

مطمئن شید که کفشتون راحته و پاهاتون رو اذیت نمیکنه. نیاز نیست پاشنه های بیش از حد بلند رو انتخاب کنید و خودتون رو اذیت کنید. یه پاشنه متوسط کارتون رو راه میندازه. بیشتر از هر چیزی به راحتی کفشتون توجه کنید. تا وقتی توش راحت به نظر نرسید شیک هم به نظر نمیرسید. برای اینکه بتونید کفشتون رو با همه چی ست کنید رنگ مشکی مناسب ترینه اما میتونید رنگ های دیگه رو هم انتخاب کنید و برای خودتون محدوده نذارید.

پیراهن مجلسی مشکی رنگ

استایل کلاسیک

یه پیراهن خوش دوخت و زیبای دخترونه و یا زنونه چیزیه که برای یه استایل کلاسیک نباید هیچ جوره فراموش بشه. این ایتم زیبا و خاص میتونه زیبایی و وقارتون رو توی مهمونی ها خیلی راحت چند سطح بالاتر ببره. اگه یه مهمونی رسمی دارید و نمیدونید چی بپوشید کافیه پیراهن مشکیتون رو از کمد بیرون بیارید تا مشکلتون حل بشه. اگه یه مهمونی دوستانه هم دارید باز هم میتونید از پیراهن مشکیتون استفاده کنید چون اون هیچوقت از مد نمیوفته.

پیراهن مشکیتون رو با کفش های مشکی اتون ست کنید و یه کت شیک هم اگه هوا سرده روش بپوشید و حالا شما یه ملکه با وقار کلاسیک هستید. فراموش نکنید که کنار یه پیراهن مشکی گردنبند های ساده مروارید معجزه میکنند پس اگه دارید ازشون استفاده کنید.سعی کنید پیراهنتون تا روی زانوتون برسه و یا زیر زانوهاتون باشه تا حال و هوای کلاسیک تری به تیپ و استایلتون بده.

بارونی و پالتوهای بلند

استایل کلاسیک

اگه هوا بارونی شده و سرده این به این معنی نیست که باید بیخیال تیپ و ظاهرتون بشید و دیگه نخواید استایل مورد علاقه اتون رو دنبال کنید. چه چیزی میتونه برای یه تیپ کلاسیک زیباتر و جذاب تر از یه بارونی و یا پالتوی بلند باشه؟ پالتوهای بلند جادویی دارند که هرکسی که اونها رو به تن میکنه حسابی با وقار به نظر میرسه. پالتوی بلندتون رو همراه یه ارایش ملیح و لایت بپوشید. رژ لب کمرنگ بزنید تا با وقار تر به نظر برسید.

میتونید همراه بارونی و یا پالتوی بلندتون چکمه هایی که تا زانوتون میرسن بپوشید و یه شال و یا روسری ابریشمی هم همراهش کنید. همیشه میتونید پالتوتون رو به روش های متنوعی هم به تن کنید. دکمه هاش رو ببندید و یاز باز بذارید و یا حتی چند تا از دکمه ها رو ببندید و بقیه رو باز رها کنید. همه این موارد به سلیقه اتون و خواست خودتون بستگی داره.

بلیز دکمه دار کلاسیک

استایل کلاسیک

یه بلیز استین بلند و دکمه دار اون ایتمیه که کمد هر خانوم اهل مدی به شدت بهش نیاز داره. این ایتم ساده ولی جذاب میتونه کلید اساسی اکثر استایل ها برای خانوم ها باشه. وقتی هوا گرمه میتونید رها بذاریدشون و وقتی هوا سرد میشه میتونید پایینش رو داخل شلوارتون جا بدید. میتونید با جین و شلوار مشکیتون همراهش کنید و میتونید روش کت بپوشید و یا نپوشید. یه بلیز استین بلند دکمه دار به شما یه هاله شیک و با وقار و حتی رسمی میده که لازمه اصلی استایل کلاسیکه.

استایل کلاسیک

در اخر اینکه یک استایل کلاسیک در واقع نمادی از اراستگی و وقار است. اگر قصد دارید استایل خود را به این سبک تغییر دهید باید در نظر داشته باشید که اصلی ترین اصل این استایل وقار و محافظه کاری است. رنگ های خنثی و مشکی و شیک باید اولویت اصلی شما باشند. باید از پوشیدن طرح های شلوغ و پر رنگ فراری باشید و دنبال طرح های ساده و شیک و بدون شلوغی بروید.

باید تا جایی که میتوانید لباس هایتان را با هم ست کنید و از پوشیدن لباس ها و کیف و کفش هایی که در زمینه رنگ با یکدیگر هماهنگی ندارند بپرهیزید. فراموش نکنید که سادگی و خاص بودن هیچوقت از مد نخواهد افتاد. به جای اینکه دنبال انتخاب رنگ های مد روز باشید باید رنگ های خنثی و ساده ای که در هر موقعیتی میتوان از انها استفاده کرد را انتخاب کنید تا بتوانید به یک استایل کلاسیک خالص برسید.

امیدواریم در این مقاله و با کمک مطالب بالا توانسته باشیم شما را به خوبی با استایل کلاسیک و قوانین آن آشنا کنیم تا بتوانید بهتر از آن بهره ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو