دانلود بازی Alice Madness Returns The Complete Collection برای کامپیوتر

دانلود بازی Alice Madness Returns The Complete Collection برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

287

1398/11/5

21:51


همگی شما الیس را می شناسید.دختر کوچولویی که توانست پا به سرزمین عجایب بگذارد. در این داستان ماجراهای جالب و شیرینی اتفاق میوفتد که سرگرم کننده و جذاب برای هر کودکی است. اما در سال ۲۰۰۰ وضعیت فرق کرد.اقای Mc Gee تصمیم به ساخت بازی الیس در سرزمین عجایب گرفت.البته نه همان الیس خوشحال و خندان ,نه همان سرزمین دوست داشتنی.

Mc Gee الیس و سرزمین عجایبی به وجود اورد که در آن خوشحالی نیست. خنده نیست.بلکه الیسی هست که طعم یتیمی رو چشیده و پاره ای زندگی خود را در تیمارستان گذرانده. Mc Gee در ان زمان توانست بازی خوب و قشنگی را سازد. بعد از ساخت بازی American Mc Gee’s Alice دیگر هیچ خبری از نسخه جدید بازی شنیده نشد .اما شرکت Spicy Horse بعد از چندین سال نسخه جدید این بازی در سال ۲۰۱۱ را با نام Alice Madness Returns منتشر کرد.

Alice Madness Returns The Complete Collection PC-PROPHET

دانلود-بازی-Alice-Madness-Returns-The-Complete-Collection

داستان بازی Alice Madness Returns بسیار زیباست. سازندگان به خوبی توانسته اند داستانی زیبا و دردناک را از داستان الیس به وجود اورند. الیس یک دختر رنج دیده از زندگی است. هم طعم یتیمی را چشیده هم در تیمارستان زندگی می کرده. در بازی Alice Madness Returns الیس بعد از ۱۰ سال از تیمارستان آزاد شده و ماجراهایی برای او و سرزمین عجایب پیش میاید که در نوع خودش جالب و گیرا برای بازیباز است.

ضرباهنگ داستان بازی زیاد بالا نیست و معمولا بعد از هر مرحله نقطه های مبهم بازی برای بازیباز اشکار می شود. سرزمین عجایب مثل سرزمینی که شما در فیلم تیم برتون دیدید نیست. سرزمین عجایب سراسر رنج و درد هست و تاریکی و خشم سرار سرزمین را فرا گرفته. در پایان هم داستان بازی Alice Madness Returns سوپرایز هایی دارد که واقعا قشنگ کار شده و بازیباز را در گیر خود می کند.

در کل داستان بازی بسیار قشنگ و کمی پیچیده است اما نبود ضرباهنگ بالا در بازی نتوانسته بازیباز را به طور کامل درگیر داستان کند. گیم پلی بازی Alice Madness Returns بسیار جذاب و گیرا طراحی شده و در تمام مدت بازی از آن لذت خواهید برد. به لطف سلاح های قابل ارتقا، از خسته کننده بودن گیم پلی کاسته شده و با ارتقا سلاح ها لذت ادامه راه برایتان بیشتر می شود.

برای این کار باید دندان جمع کنید که حکم واحد پول بازی را در اختیار داشته و البته به همین راحتی به دست نمی آیند. در کل پنج سلاح برای بازی در نظر گرفته شده است. چاقویی خونین که سلاح اصلی آلیس محسوب می شود. سر اسب، که حکم سلاح سنگین را دارد. سلاحی مسلسل مانند که برای درگیری های راه دور مناسب است. قوری که برای هدف گرفتن دست جمعی دشمنان به کمکتان خواهد آمد و یک بمب ساعتی که برای خراب کردن دیوار ها و پرت کردن حواس دشمنان به کار می رود.

یک چتر نیز برایتان در نظر گرفته شده که وظیفه برگرداندن توپ های شلیک شده از سمت دشمنان را بر عهده دارد. دشمنان بازی بیش از حدی که تصور کنید متنوع هستند و برای کشتن هر کدام باید راه کار خاصی را در نظر بگیرید. برای مثال برای کشتن خرچنگ های زیر آب، در ابتدا باید با استفاده از چتر، توپ های پرتابی را به سمتشان بازگردانید تا توپ انداز آن ها از کار بیفتد، سپس با استفاده از سر اسب، دیوار دفاعی آن ها را بشکنید و در پایان با چاقوی خود به زندگی آن ها خاتمه دهید! ترکیب این گونه سلاح ها برای کشتن دشمنان تقریبا اجباری در نظر گرفته شده که جذابیت خاص خود را دارد و شما را مجبور به استفاده از استراتژی خاصی برای مقابله با دشمنان می کند.

info

As children we were told the story of Alice, a girl who went on an amazing adventure with mischievous cats, fancy tea parties, and an extremely irritable Queen.

This isn’t a fairytale.

When you download Alice: Madness Returns for your PC, prepare to toss any warm and fuzzy memories of Wonderland out the window. After the death of her family, Alice is now a mentally disturbed young woman. She’s gone through the morbid world of Wonderland before, and now she must descend once again to the depths of madness. The creatures are twisted, the puzzles are wicked, and the world around her is dissolving into insanity – but Alice is ready. Armed with her trusty Vorpal Blade, new magical abilities, and some kick-ass gothic dresses, Alice is a force to reckon with.

Alice is not only on a quest to restore her sanity, but also to discover the truth behind her family’s fiery death eleven years ago. That horrific event may not be a simple accident caused by the house cat. But is she ready to face the truth? Can her already fragile mind survive another trip down the rabbit hole? Her questions can only be answered if you download Alice: Madness Returns.

Follow that seriously sinister rabbit and leave your fond memories of Wonderland behind.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows 7 SP1, with SP2, with SP3

Processor: Intel Core2 Duo (or equivalent) running at 1.60GHz or greater; AMD Athlon X2 (or equivalent) running at 1.60GHz or greater.

Memory: 2048MB or greater

Hard Disk Space: 8.5 GB

Video: NVIDIA GeForce 7600 256MB or ATI Radeon X1650 256MB or greater*

Sound: DirectX 9.0c compatible

* Please note that NVIDIA GeForce 8400, 9400, 210; ATI Radeon HD 2400,HD 3200, HD 4300 as well as integrated versions of supported chipsets are belowminimum system requirements

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns The Complete Collection-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Alice Madness Returns Complete MULTi9-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو