دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر – نسخه RELOADED

دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر – نسخه RELOADED


منبع: دانلود ها

136

1398/11/5

22:21


داستان بازی Mini Ninjas از این قرار است که فرمانروای سامورایی شرور (Evil Samurai Warlord) نقشه‌هایی برای تسلط بر جهان می‌کشد و به وسیله جادویی باستانی به اسم Kuji Magic، حیوانات آرام و دوست‌داشتنی را به جنگجویان سامورایی ترسناک تبدیل می‌کند. با این کار، این فرمانروای بدکار، توازن طبیعت را به هم می‌زند و جهان را درگیر طوفان‌های سیل‌آسا و زلزله‌های مهیب می‌کند. در بالای کوهستان نینجا، استاد نینجا (The Ninja Master) متوجه این تغییرات وحشتناک که ناگهان به وجود آمده‌اند می‌شود و تعدادی از بهترین نینجاهای مبارز خود را برای بررسی این موضوع می‌فرستد.

Mini Ninjas PC-RELOADED

دانلود-بازی-Mini-Ninjas

این در حالی است که متاسفانه هیچ‌کدام از شاگردان ماهر او برنمی‌گردند و او مجبور می‌شود که دو نفر از آخرین شاگردانش (Hiro ریزه‌میزه و دوست بیش از اندازه بزرگ او Futo) را برای تحقیق بفرستد. این شروع ماجراهای بازی Mini Ninjas است. از لحاظ بصری این بازی فوق‌العاده رنگارنگ است، به طوری که همه چیز به صورت کارتونی طراحی شده و به ایجاد یک حس شاد و مفرح کمک می‌کند.

مبارزه‌ها نیز به همین‌ شکل طراحی شده‌اند به طوری که هیچ‌گونه کشت و کشتار و خونریزی در کار نیست. وقتی هیرو و دوستانش یک سامورایی دشمن را شکست می‌دهند، او فقط با افکتی از دود به شکل حیوانی قبلی‌ خود برمی‌گردد. بنابراین، وقتی هیرو دشمنانش را از پیش‌رو برمی‌دارد، تنها چیزی که پشت سرش باقی می‌گذارد حیوانات بامزه و دوست‌داشتنی هستند.

سطح توانایی‌های هیرو و همراهانش با شکست دادن دشمنان بالا می‌رود. این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قدرتمندتر شوند و توانایی‌های ویژه به دست آورند. به جز حمله‌های عادی نینجایی، هیرو نیز جادوی کوجی خاص خود را دارد که به کمک آن می‌تواند با خواندن ورد خاصی گلوله‌های آتشین پرتاب کند یا صاعقه را فرا بخواند.

از طرف دیگر، توانایی‌های فوتو بیشتر فیزیکی هستند و او به خوبی از جثه بزرگش در نبردها بهره می‌برد. هر کاراکتر یک حمله قدرتی (Power Attack) نیز دارد. برای مثال، هیرو می‌تواند به هوا بپرد و زمان را نگه دارد. در طی این مدت می‌توانید نشانگر ماوس را روی اهداف احتمالی بچرخانید و وقتی زمان را رها کنید، نینجای کوچکمان به سرعت به اهدافی که انتخاب کرده بودید حمله می‌کند. هیرو همچنین می‌تواند از جادو برای کنترل روح و ذهن استفاده کند. او می‌تواند حیوانات اطراف را تحت اختیار درآورد. این قابلیت به ویژه زمانی که حیوان قدرتمندتری (مانند گوزن) در کنار شما باشد خیلی مفید است.

منبع توضیحات : بازیسنتر

info

Mini Ninjas is a game that combines furious action with stealth and exploration for an experience that appeals to a wide audience across age groups and preferences. It’s an action-adventure with a strong focus on allowing the player freedom to explore the world and has the depth to allow for very varied gameplay and approaches to getting through the game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP and Vista

Processor: PIV/Athlon 3.2ghz or higher processor

Memory: 512MB system RAM (1GB Vista)

Graphics: ATI Radeon X1300 or higher / Nvidia Geforce 6600 or higher (shader model 3 required) graphics card

Hard Drive: 5.85GB free space

Sound: DirectX 9 compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP and Vista

Processor: Intel/Athlon Dual Core Processor

Memory: 1024MB system RAM (2GB Vista)

Graphics: ATI Radeon X1300 or higher / Nvidia Geforce 6600 or higher with 512MB video RAM (shader model 3 required)

Hard Drive: 5.85GB free space

Sound: DirectX 9 compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mini Ninjas-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو