اصول کشیدن ابروی پر و خوشگل با مداد

منبع: نمناک

147

1398/11/6

11:20


اغلب خانم ها علاقه مند به داشتن ابروهای پهن و پر هستند. کشیدن و پر کردن اصولی ابرو با مداد ابروهای شما را زیبا و پرپشت می کند.

روش صحیح کشیدن ابرو با مداد

داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد ، به طوری که با داشتن چهره زیبا اگر ابروهای توخالی و یا نامرتبی داشته باشید ، زیبایی خاصی به صورت خود ببخشید.

بسیاری از خانمها وقت کافی برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارند و یا نمی خواهند که هزینه زیادی برای مدل دادن به ابروان خود صرف کنند . بهترین کار استفاده از روش های آسان ولی کاربردی طراحی ابرو در خانه است. در این بخش از دنیای مد نمناک روش صحیح طراحی و کشیدن ابرو را به شما آموزش خواهیم داد.

داشتن ابرو طبیعی و پر در کنار زیبایی باعث جوانتر نشان دادن چهره می شود . اگر به طور طبیعی ، ابروهای شما ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام برداشتن و مرتب کردن ابرو اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید، با رعایت چند نکته ظریف می توانید ابروهای دلخواه خود را داشته باشید. روشهای مختلفی از قبیل کشیدن ابرو با مداد ، سایه و ... برای داشتن ابرو هایی پرپشت، پهن و زیبا وجود دارد.

مداد ابرو کشیدن

آموزش کشیدن ابرو با مداد

مدل ابرو تاثیر بسیاری بر چهره و کاهش یا افزایش سن دارد .مثلا قوس ابرو صحیح می تواند سن شکا را کمتر نشان دهد و فاصله ی بین دو ابرو ، ترکیب صورت شما را به طور کل عوض می کند.

قبل از هرچیز باید محصول آرایش ابرو که مورد نیاز است را انتخاب کنید، سپس نوبت به انتخاب رنگ می رسد. این مرحله شاید سخت تر باشد، پیدا کردن رنگی بتواند ابروهای شما را بسیار طبیعی نشان دهد شاید کمی دشوار باشد.

رنگ متناسب با رنگ ابروهای خود راانتخاب کنید . قانونی که برای بسیاری از افراد کارساز بوده است انتخاب رنگ یک درجه از روشن تر از رنگ موها می باشد. اگر رنگ مو قهوه ای سوخته است برای ابروها یک درجه از آن روشن تر را انتخاب کنید و اگر موهای بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را در نظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

در غیر اینصورت از تستر رنگ ابرو بر روی یکی از ابروهای خود امتحان کنید . از خودتان عکس بگیرید و با توجه عکس ، انتخاب کنید که کدام رنگ را می خواهید. پس از انتخاب محصول حالا دست به کار شوید.

مرحله اول :شانه زدن ابروها به سمت بالا

ابروهای خود را توسط شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. این کار باعث نمایان شدن جاهای خالی در ابرو می شود و شما متوجه می شوید فضاهی کم مو در ابروهایتان کجا قرار دارد که باید آن را پر کنید. در صورت بلند بودن ابروها ، از قیچی برای مرتب کردن استفاده کنید.

شانه زدن ابروها

مرحله دوم :پر کردن ابروها

با توجه به حالت طبیعی ابروها، با محصول ابرویی خریداری شده ، داخل ابروهای خود را پر کنید . آرام کشیدن روی ابرو باعث طبیعی تر شدن ابرو می شود و هم خیلی پررنگ نشود.

البته در ابتدا میتوانید قبل از شروع کار ، شکل کلی ابرو را با مداد ابرو بکشید. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.

مرحله سوم :مرتب کردن خطوط

برای محو کردن خط های کشیده شده در ابرو از یک قلم موی کوچک یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط استفاده کنید.

مرحله چهارم :شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

پس از پر کردن داخل ابروها متوجه ایرادهای احتمالی کار خود خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید تا اگر فضای خالی باز هم باقی مانده است را پر کنید.

سپس ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای دیدن درستی کار خود ، چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. نیازی نیست که ابروها دقیقا شبیه هم باشند ، فقط باید به اندازه کافی شبیه به هم کشیده شوند.

پر کردن ابرو با مداد

مرحله پنجم :

در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می دهند ، ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

نکات مهم در کشیدن ابرو

  • ابروهای خود را بیش از حد زاویه دار نکنید، چرا که حالتی نازیبا و غیر طبیعی در ابرو به وجود می آید.
  • حتماً از یک مداد ابروی استاندارد و با کیفیت برای این کار استفاده کنید.
  • پس از انجام آرایش ابرو با مداد اگر متوجه نقاط خالی در ابرو شدید با استفاده از براش کوچک می توانید مقداری سایه ابروی ملایم را در بین مو های ابرو پخش کنید.
  • سعی نکنید که ابروهایتان را بیش از حد زاویه دار کنید، با این کار ابرو ها حالتی نازیبا و غیر طبیعی به خود می گیرند.
  • در مرحله آخر آرایش ابرو برای زیبا تر به نظر رسیدن ابرو ها با یک مداد یا سایه چشم سفید رنگ زیر ابرو ها را حالت دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو