دانلود بازی Outbreak Lost Hope + Update v1.03 برای کامپیوتر

دانلود بازی Outbreak Lost Hope + Update v1.03 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

173

1398/2/29

01:21


جهان بازی Outbreak Lost Hope دچار یک بیماری واگیردار و خطرناک شده است و مادری را نشان می دهد که به دنبال دختر گمشده اش است. جهان به کلی نابود شده است و شخصیتی به نام Gwen تلاش می کند تا از بیماری که در حال شیوع است فرار کند. این بیماری باعث وحشت همگان شده است و او را از دختر کوچکش جدا کرده است. او باید به امید پیدا کردن دخترش با همه مبارزه کند و سعی کند که از وحشت و خفگان شهر جان سالم به در ببرد. سری بازی های Outbreak همواره به دلیل خشونت های افسارگسیخته اش محبوب بوده است و این بار هم شاهد یک اثر ترسناک دیگر هستیم که فضای بیمارگونه ای را به نمایش می گذارد. بازی در سبک وحشت و بقا است و یک گیم پلی کلاسیک را به مخاطبین خودش هدیه می کند.

Outbreak Lost Hope PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v1.03-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Outbreak-Lost-Hope

در تجربه حالت داستانی بازی Outbreak Lost Hope می توانید با بسیاری از هیولاها روبرو شوید و تا می توانید از دست آن ها فرار کنید. در حالت بقا باید سری به گذشته این کاراکترها بزنید و در مدت زمان تعیین شده زنده بمانید. بازی دارای حالت های دیگری مثل Onslaught است که فضاهای متفاوتی دارند و به طور مثال این بار باید در برابر زنده ها مقاومت کنید و از منابع بیشترین استفاده را ببرید. بازی هیچ محدودیتی برای شما قائل نشده است و روح و امضای سری بازی های Outbreak به وضوح در این بازی هم دیده می شود.

شخصیت اصلی بازی دچار کابوس های وحشتناک است و کم کم او را از پای در می آورد. تهدیدات رفته رفته بیشتر می شوند و گیم پلی هم هیجان بیشتری می یابد. کنترل شما روی کاراکتر اصلی عالی است و به نسبت آزادی عمل بیشتری دارید. پازل های بسیاری روبروی شما قرار دارد که تعامل با محیط از هیچان انگیزترین آن ها است و باید راهی برای گذر از مراحل و برخی از موانع بازی داشته باشید. مستقیما با تهدیدات روبرو خواهید شد و باید با داشتن ذهنیت بقا مراحل را ادامه دهید.

info

Experience a mother’s desperate search for her daughter in the midst of a nation-wide epidemic. Taking place in the Outbreak universe by Dead Drop Studios, this story follows Gwen just after her harrowing escape from an urban center during the outbreak. A terrible accident causes her to get separated from her daughter Hope and she has to fight the undead to survive… and save her daughter.

Outbreak: Lost Hope is the next title in the Outbreak series. Built new from the ground up and featuring all-new over the shoulder survival horror gameplay. With greater control, comes greater threats as you fight through monstrous hordes, desperately search for supplies, solve puzzles and ultimately make your way through this nightmare. You, and your daughter, only have one life – can you survive the nightmare and save her?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows (7/8/10) 64-bit

Processor: Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 750 TI / AMD Radeon R9 270X

DirectX: Version 9.0

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Integrated

Additional Notes: Plays best with an Xbox One gamepad

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows (7/8/10) 64-bit

Processor: Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Hardware

Additional Notes: Plays best with an Xbox One gamepad

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4  فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.03 با لینک مستقیم

دانلود آپدیت بازی Update v1.02 با لینک مستقیم

————–

دانلود نسخه Outbreak Lost Hope-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو