از منطقه آزاد کیش گوشی نخرید!

منبع: دانلود ها

129

1398/11/6

22:06


گوشی-کیش

خرید از کیش

خرید کردن جزء لاینفک برنامه های سفر به کیش است. در این جزیره تعداد زیادی مرکز خرید بزرگ و مجهز وجود دارد که انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز مردم را از خوردنی و پوشاک گرفته تا لوازم برقی و دیجیتال به فروش می رسانند. موضوعی که ما در این مقاله قصد داریم به آن بپردزایم، خرید گوشی و تبلت از کیش و ریسک هایی است که این کار برای خریداران و مسافران تور کیش به دنبال خواهد داشت.

گوشی-کیش

قیمت گوشی در کیش

امروزه بین مردم و گردشگران اینگونه جا افتاده است که بیشتر اجناس در این جزیره ارزان هستند، به همین خاطر شاید بخش زیادی از سفر خود را به پاساژ گردی در مراکز خرید کیش اختصاص می دهند. با وجود اینکه در حال حاضر دیگر قیمت بسیاری از کالاها مثل لباس در کیش ارزان نیستند اما همچنان قیمت موبایل در کیش ارزان تر از جاهای دیگر می باشد. دلیل این موضوع نیز این است که کیش جزء مناطق آزاد ایران بوده و خریداران هنگام وارد کردن گوشی به جزیره ملزم به پرداخت مالیات گمرک گوشی نیستند.

گوشی-کیش

خرید گوشی از کیش

اگر شما نیز به خاطر ارزان تر بودن قیمت گوشی موبایل در جزیره کیش قصد دارید گوشی خود را از این منطقه بخرید، به این موضوع توجه داشته باشید که اکثر گوشی هایی که در این جزیره به فروش می رسند، رجیستری نشده اند و تنها بعد از ۳۰ روز استفاده از کار افتاده و بلا استفاده می شوند. مگر آن که خودتان بعد از خرید گوشی از طریق سامانه همتا گوشی موبایل یا تبلت خریداری شده را رجیستری کنید، که انجام این کار خود دارای هزینه جداگانه بوده و در نهایت هزینه خرید گوشی شما از کیش با خرید از دیگر مراکز خرید در ایران برابری می کند.

البته لازم به ذکر است که در کیش نیز برخی از فروشندگان گوشی موبایل و تبلت، قبل از فروش گوشی ها را رجیستر می کنند، بنابراین اگر قصدتان از سفر به این جزیره تنها خرید گوشی است، پیشنهاد می کنیم در فصول گرم سال که قیمت تور کیش به خاطر گرمی هوا کاهش پیدا می کند و آژانس های مسافرتی تخفیف های ویژه ای برای مسافران لحاظ می کنند، نسبت به خرید تور اقدام نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو