بازیگران و خلاصه داستان سریال ترور خاموش

بازیگران و خلاصه داستان سریال ترور خاموش


منبع: حرف تازه

1,079

1398/3/28

11:19


بازیگران و خلاصه داستان سریال ترور خاموش

سریال ترور خاموش با نام قبلی مرگ خاموش ،مجموعه جدیدی است بزودی وارد کنداکتور سیما فیلم خواهد شد و در سایت حرف تازه زمان پخش و اسامی بازیگران و خلاصه داستان این سریال را بخوانید.
کاگردان این مجموعه تلویزیونی احمد معظمی است که در روزهای آخر پایان کار نام این مجموعه را از مرگ خاموش به ترور خاموش تغییر داد و البته سابقه طولانی در تغییر نام سریال در دقایق نود دارد.
نویسنده سریال هومان فاضل و تهیه کننده آن ابوالفضل صفری می باشد که به کارگردانی احمد معظمی به مراحل پایان و پخش نزدیک می شود.

سریال ترور خاموش

زمان پخش و تعداد قسمتهای سریال

مراحل فنی این سریال رو به پایان است و برای پخش آماده می شود و طبق اعلام قبلی از یکم مهرماه روی آنتن خواهد رفت.

دست اندرکاران این سریال معتقدند به لحاظ کیفی دارای وجوه تمایزی منحصر به فرد است که با قلم هومان فاضل و گروه جدید نویسندگان دیگر روز به روز می‌کوشد تا مخاطب‌پسندتر کار خودش را جلو ببرد.

سریال ترور خاموش

بازیگران سریال ترور خاموش

در این مجموعه سعید راد نقش محوری که قهرمان و مأمور امنیتی «ترور خاموش» به حساب می‌آید را ایفا می‌کند. سایر بازیگران عبارتند از:

جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه ، ستاره اسکندری ، رضا مولایی، سامیه لک ، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد ، مریم بوبانی ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی ، حمید شریف‌ زاده ، حسین سحرخیز ، سمیرا حسینی ، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی ، شایسته ایرانی

سریال ترور خاموش

خلاصه داستان سریال ترور خاموش

سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌ دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌ هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌ نشینی اشاره کرد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال ترور خاموش درباره این سریال گفته است: «ترور خاموش» در ادامه کارهای نمایشی که با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی طراحی شده و کیفیت فضاسازی‌ های «سارق روح» در لوکیشن‌های متعددی روزهای تصویربرداری خودش را سپری می‌کند.

سریال ترور خاموش

صفری با بیان اینکه این مجموعه هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، خاطرنشان کرد: موضع ترور خاموش، امنیت نرم است
یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌ های مواد مخدری نداریم و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده گفت:ما در سریال که یکی از پرستاره ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون است بازیگران مطرح بسیاری را مشاهده خواهیم کرد

سریال ترور خاموش

عوامل و سازندگان سریال

تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسندگان فیلمنامه : هومان فاضل/مرتضی اصفهانی، مشاور تهیه و مدیرتولید : مرتضی متولی، جانشین تولید : کامیاب متولی، مدیر تصویربرداری : علیرضا وداد تقوی، تدوینگر : سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری : حمیدرضا یارند پور، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، آهنگساز : آرش بادپا، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس : مرجان گلزار، طراح گریم : مهدیه اعرابی، مدیر برنامه ریزی : سیدجواد حسینی ،دستیار اول کارگردان : محمد عزیزی، جلوه های ویژه بصری : مهدیار سزاوار، مشاور پروژه و ناظر کیفی : مرتضی اصفهانی

سریال ترور خاموش

«ترور خاموش» سریال معمایی و اجتماعی است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ۶۰ قسمت در مرکز سیمافیلم تولید می شود. حسین تراب نژاد و هومان فاضل نویسندگان این مجموعه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو