هرآنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی بدانید را از ما بخواهید

هرآنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی بدانید را از ما بخواهید


منبع: نمکستان

304

1398/11/7

13:32


دستگاه جوجه کشی، دستگاهی است که شما می توانید به وسیله آن تمام شرایط محیطی که مرغ مادر تحت این شرایط از تخم خود جوجه گیری می کند را شبیه سازی کنید.

دستگاه جوجه کشی، دستگاهی است که شما می توانید به وسیله آن تمام شرایط محیطی که مرغ مادر تحت این شرایط از تخم خود جوجه گیری می کند را شبیه سازی کنید. این وسیله امروزه در انواع گوناگونی به فروش می رسد که هر کس باید با توجه به امکاناتی که نیاز دارد، ماشین جوجه کشی مناسب خود را خریداری نماید. در همین راستا ما در این مقاله به بررسی ماشین جوجه کشی و انواع آن پرداخته ایم.

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی وسیله ای است که وظیفه آن فراهم کردن شرایط مناسب برای خارج کردن جوجه از تخم نطفه دار می باشد. شما می توانید با استفاده از ماشین جوجه کشی، تمام شرایط محیطی و دمایی که برای تبدیل تخم نطفه دار به جوجه مورد نیاز است را درست مانند آنچه که مرغ مادر در طبیعت انجام می دهد، شبیه سازی کنید.

ماشین های جوجه کشی این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از تمام پرندگان، خزندگان و به طور کلی از تمامی حیوانات تخم گذار، جوجه گیری کنید. دستگاه جوجه کشی شرایط مناسب جوجه گیری را با گرم و مرطوب نگه داشتن تخم های نطفه دار و همچنین عامل چرخش و جابجایی ایده آل فراهم می کند. با توجه به شرایط گفته شده، انسان می تواند به طور مصنوعی و تحت همان شرایط مرغ مادر، فرایند جوجه گیری از تخم های نطفه دار را در تعداد بسیار نامحدودی انجام دهد. امروزه دستگاه های جوجه کشی در انواع گوناگون خانگی و صنعتی در دسترسی می باشند که در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

خریداران ماشین های جوجه کشی به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

خریداران ماشین های جوجه کشی به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

امروزه افراد زیادی به سراغ خرید دستگاه های جوجه کشی رفته اند و این افراد هم شامل کسانی می شوند که فرایند جوجه کشی را تنها برای تفریح و سرگرمی انجام می دهند و افرادی که می خواهند این کار را برای کسب درآمد و سود انجام دهند. افرادی که به صورت حرفه ای و تخصصی تر کار جوجه کشی را انجام می دهند، باید به سراغ خرید دستگاهی بروند که از کیفیت و کارایی بالاتری برخوردار باشد تا بتواند راندمان کارشان را بالا ببرد. از این رو اگر شما هم قصد خرید دستگاه جوجه کشی را دارید، توصیه می کنیم با مشاورمان ما تصمیم بگیرد تا آنها بتوانند در زمینه خرید بهترین و مناسب ترین ماشین جوجه کشی به شما کمک کنند.

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

دستگاه های جوجه کشی همانطور که انواع گوناگونی دارند، از قیمت های متنوعی نیز برخوردار می باشند که هرچه کیفیت و امکانات یک ماشین بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. اما در این بین فروشندگانی نیز وجود دارند که با توجه شرایط اقتصادی بد جامعه تصمیم می گیرند تا با کسب سود کمتر به همنوعان خود کمک کنند. به همین دلیل ما در این فروشگاه تصمیم گرفته ایم تا با هدف کمک به همنوعان خود، دستگاه جوجه کشی ارزان با کیفیت را به فروش برسانیم تا بتوانیم رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب نماییم. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

شرکت بلدرچین دماوند ۰۲۱۷۷۹۵۵۴۵۱

آشنایی با ماشین جوجه کشی خانگی و ویژگی های آن

آشنایی با ماشین جوجه کشی خانگی و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، ماشین جوجه کشی خانگی از پرفروش ترین ماشین های جوجه کشی می باشد که بیشتر خانواده ها آن را برای تفریح و سرگرمی خریداری می کنند. اما در این بین خانواده هایی نیز وجود دارند که سعی می کنند به کمک همین دستگاه های خانگی، برای خود کسب درآمد داشته باشند.

یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی، مصرف بسیار پایین آن می باشد. از آنجایی که ماشین های جوجه کشی خانگی کوچک در منازل روستایی، آپارتمان ها و ویلاهای شخصی کاربرد دارد، مصرف بالای آنها می توانند باعث بروز مشکلاتی شود. به همین دلیل لازم بود که این دستگاه ها به گونه ای طراحی شوند که میزان مصرف سوخت در آنها به حداقل مقدار ممکن کاهش یابد.

علاوه بر مصرف پایین این دستگاه، کاربری بسیار آسان آن یکی دیگر از ویژگی های ماشین های جوجه کشی خانگی می باشد. هدف از طراحی دستگاه جوجه کشی خانگی به صورتی که کاربری آسانی داشته باشد، این است که عمده خریداران و مصرف کنندگان این ماشین ها، مردم عادی هستند که هیچ دانش و مهارت تخصصی در زمینه جوجه گیری از پرندگان ندارند و به کمک این دستگاه می توانند به راحتی با زدن یک دکمه از پرنده مورد علاقه خود جوجه گیری نمایند.

فرایند جوجه کشی با دستگاه جوجه کشی صنعتی

فرایند جوجه کشی با دستگاه جوجه کشی صنعتی

همانطور که گفتیم دستگاه های جوجه کشی انواع گوناگونی دارند که شامل دستگاه جوجه کشی خانگی، صنعتی و همچنین کارخانه جوجه کشی می باشد. ماشین جوجه کشی خانگی تقریبا توانایی جوجه کشی از ۱۰۰ تخم نطفه دار را دارد و این در حالی است که ماشین جوجه کشی صنعتی می تواند تا ۲۰۰۰ عدد تخم نطفه دار را جوجه کشی کند.

کارخانه های جوجه کشی، نوع دیگری از دستگاه جوجه کشی هستند که به راحتی می توانند جوجه کشی از هزاران تخم نطفه دار را پوشش دهند. در فرایند جوجه کشی صنعتی، ۲ روش متداول برای جوجه آوری از پرندگان وجود دارد که به صورت تک مرحله ای و ۲ مرحله ای می باشند.

در روش تک مرحله ای، تمامی تخم ها در یک مرحله و به صورت یکجا جوجه گیری می شوند. اما در روش ۲ مرحله ای، تخم های نطفه دار قدیمی تر که جنین های بزرگتری دارند در کنار تخم های جوان تر قرار داده می شوند، تا گرمای جنین بزرگتر، باعث گرم شدن جنین کوچکتر نیز بشود. امروزه ماشین های بسیار پیشرفته ای به وجود آمده اند که می توانند با توجه به نوع برنامه نویسی، هر ۲ مرحله را در یک دستگاه انجام دهند.

آیا خرید ماشین جوجه کشی دست دوم کار درستی است؟

از آنجایی که این روزها، کشور از وضع اقتصادی چندان مساعدی برخوردار نیست، افراد زیادی که علاقه کند به کار در این حوزه هستند به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه دستگاه جوجه کشی نو، به سراغ خرید ماشین های جوجه کشی دست دوم رفته اند. اما به شما توصیه می کنیم که به جای خرید دستگاه با کیفیت بالا ولی دست دوم، دستگاه ارزان قیمت و با کیفیت پایینتر ولی نو را خریداری نمایید. چرا که به احتمال زیاد با خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم، شما مجبور می شوید که برخی از قطعات آن را تعویض کنید که این موضوع باعث بالا رفتن قیمت آن می شود. علاوه بر این خرید تخم های نطفه دار، بسیاری از پرندگان به هزینه خیلی بیشتری در مقایسه با خرید دستگاه جوجه کشی نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که بی دلیل پول خود را با خرید ماشین جوجه کشی دست دوم هدر ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو