تیپ عجیب ملانیا ترامپ با لباس مردانه + عکس

منبع: کولاک

228

1398/11/9

01:09


در این مطلب، عکسی از ملانیا ترامپ با لباس مردانه را در مراسم استقبال از نخست وزیر کشور کانادا ، جاستین ترودو و همسر وی سوفی در کاخ سفید خواهیم دید! با ما همراه باشید. نوع پوشش ملانیا ترامپ به عنوان مدل سابق آمریکایی و همچنین همسر دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مراسم استقبال از نخست وزیر کشور کانادا خبرساز شد!

در جریان نشستی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و ملانیا ترامپ، میزبان جاستین ترودو و همسر وی سوفی در کاخ سفید بودند، ملانیا یک کت و شلوار راه راه خاکستری پوشیده بود؛ کت و شلواری که بیشتر حالت مردانه داشت! و یک کراوات گره نزده به دور گردن خود انداخته بود!

شاید جالب باشد که بدانید این لباس ملانیا ترامپ ، در حال حاضر به عنوان زشت ترین لباس وی که تا به حال به تن کرده است، شناخته شده است!

ملانیا ترامپ به عنوان یکی از خوش پوش ترین افراد دنیا شناخته می شود؛ او همواره لباس‌ هایی خاص به ارزش چندین هزار دلار به تن می‌ کند و از جمله می‌ توان به لباس عروس ۷۹ هزار پوندی و کت حدودا ۴۱ هزار پوندی او اشاره کرد! پیراهن‌ های برند او هم چند هزار دلار قیمت دارند و او حتی با ژاکت ۵۲ هزار پوندی نیز در مراسمی دیده شده است. اما برخی رسانه های آمریکایی معتقد هستند او با وجود این موضوع، گاهی اوقات در لباس پوشیدن دقت نمی کند و اشتباهات فاحشی دارد!

ملانیا ترامپ با لباس مردانه

در انتها لازم به بیان است ملانیا (اهل اسلوونی)، بانوی اول ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۵ میلادی با دونالد ترامپ ازدواج کرده است و حاصل ازدواج آن ها دختری به نام ” بارون ” است.

 

ملانیا ترامپ

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو