حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر چهارشنبه (۹ بهمن ماه) در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که در میدان فاطمی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت مجدد برای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان گفت: امروز در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم که به خاطر بی‌کفایتی برخی از اقتصاددانان پدید آمده است؛ بنابراین باید همچون خاندان عصمت و طهارت به دیگران کمک کنیم، فراموش نکنیم هیچکس از درب این خانه دست خالی برنگشته است.

وی با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی ادامه داد: این سردار دل‌ها در مبارزه با اشرار، مبارزه با استکبار و کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه تمام تلاش خود را کرد و گروه‌های مقاومت را تقویت کرد و از این رو در قلوب مردم جای گرفت، این سردار بزرگ مردان زیادی را تربیت کرد و به همین خاطر خون الهی او عامل بیداری خیلی‌ها شد و نباید فراموش کنیم که این سردار آموزش دیده دامن حضرت زهرا(س) است.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا و فارس بخوانید؛

* زدن هواپیمای آمریکایی در افغانستان پاسخ خداوند به استکبار است، در این هواپیما جاسوسان حرفه‌ای زیادی حضور داشتند که به درک واصل شدند، آمریکا تصور کرد با ریخته شدن خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام است اما نمی‌دانستند که خون‌های دیگری می‌جوشد.

* کمک کردن به هموطنان به خصوص سیل‌زدگان تنها برای کسانی نیست که توان مالی دارند، زمانی که انسان از آنچه که دارد در قبال دیگران بخشش کند خداوند به مال و زندگی او برکت می‌دهد، پس هر آنچه داریم در طبق اخلاص به دیگران اهدا کنیم تا مبادا کسی شرمنده خانواده خود شود.

*{ با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) }: در طول زندگی این دو عزیز هیچکدام باعث رنجش دیگری نشدند و آیه تطهیر بیانگر این موضوع است، این خانواده کانون محبت و مهربانی بودند، بر اساس زندگی این عزیزان کسی نباید آبروی کسی را ببرد.

* هرگاه گرگ‌ها اسلام را دوره می‌کردند پیامبر اکرم(ص) برای دریدن گردن‌های گرگ‌ها امام علی(ع) را به میدان می‌فرستاد، این اهل بیت(ع) بودند که تمدن و فرهنگ و بهداشت را به جامعه عرضه کردند، نکند امروز هم پیشرفت‌ها را جوانان حزب‌الهی انجام دهند اما امور به دست غیرحزب‌الهی‌ها بیفتد.

* {درباره انتخابات مجلس}: در امروز که انتخابات داریم باید پای ولایت باشیم و از حضرت زهرا(س) کمک‌ بگیریم و نمایندگان گره گشا و مقابل استکبار را روانه مجلس بعدی کنیم.

* مجلسی را سر کار بیاورید که خونخواه حاج قاسم سلیمانی باشد نه اینکه با قاتلان این شهید بزرگوار بسازد. مراقب باشیم مجلسی سر کار نیاید که برجام دیگری بیافریند و مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کند.