بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت اول)

بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

314

1398/11/10

16:32


بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت اول)

نسل جدید اتومبیل‌های شاسی بلند بیش از پیش به خودروهای راحت‌تر، پویا‌تر، و مقرون به صرفه‌تری تبدیل شده‌اند.

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بسیاری از این خودرو‌ها به صورت از پیش تعیین شده به همراه امکاناتی مانند فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، سیستم‌های سواری دو دیفرانسیل،‌ و امکانات دیگر با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

ما در وبسایت یو اس نیوز به بررسی بهترین شاسی بلند‌های جدید زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در زمینه‌های راحتی،‌ کیفیت اتاق، فضای حمل بار، و دیگر زمینه‌ها پرداخته‌ایم.

در صورتیکه دو یا چند خودرو امتیاز مساوی را از سوی این وبسایت کسب کرده باشند جایگاه بالاتر به خودرویی که با شروع قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود تعلق می‌گیرد.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین شاسی بلند‌های جدیدی که می‌توانید با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار در بازار امروز خریداری کنید بیشتر آشنا شوید:

۲۹) جیپ ونگلر ۲۰۲۰

قیمت: ۲۸,۲۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: نامشخص

کمپانی جیپ در مدل ونگلر ۲۰۲۰ خود تجربه‌ی رانندگی آفرود فوق العاده و همچنین ویژگی‌‌های سبک نمادین خود را ارائه می‌دهد.

قیمت مدل دو در ونگلر Sport از کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

مدل اسپورت به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به هشت اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Uconnect کمپانی جیپ به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی مجهز شده است.

علاوه بر این استفاده از یک دوربین دید عقب نیز در مدل پایه‌ی این خودرو به چشم می‌خورد.

امکاناتی نظیر سقف هارد تاپ، رادیو ماهواره‌ای، و سیستم تهویه هوا نیز به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

۲۸) جیپ کامپس ۲۰۲۰

قیمت: ۲۲,۱۰۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۶.۸

در جیپ کامپس ۲۰۲۰ شاهد ترکیب اتاقی سطح بالا با قابلیت‌های رانندگی در تمامی شرایط هستیم.

علاوه بر این بسیاری از مدل‌های این خودرو با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار عرضه می‌شوند که همین امر باعث شده تا این خودرو به یکی از ارزان قیمت‌ترین شاسی بلند‌های توانمند در رانندگی آفرود تبدیل شوند.

مدل پایه‌ی Sport این خودرو به همراه امکاناتی از جمله بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، یک سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Uconnect کمپانی جیپ به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به مشتریان عرضه خواهد شد.

علاوه بر این دوربین دید عقب نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود و چندین ویژگی کمک راننده‌ی دیگر نیز به عنوان آپشن ارائه خواهند شد.

با خرید مدل Limited با قیمت ۲۸,۶۰۰ دلار از امکاناتی همچون صندلی‌ راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی، استارت از راه دور، و فرمان دارای روکش از جنس چرم بهره مند خواهید شد.

مدل Trailhawk که با شروع قیمت ۲۹,۶۹۵ دلار روانه‌ی بازار می‌شود نیز از ویژگی‌هایی مانند یک سوسپانسیون آفرودی اصلاح شده و یک سیستم مدیریت نوع زمین برای رانندگی بر روی سطوح پوشیده شده از برف، شن، گل، و سنگ برخوردار خواهد بود.

۲۷) جیپ رِنِگِید ۲۰۲۰

قیمت: ۲۲,۴۷۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۰

جیپ رِنِگِید ۲۰۲۰ با برخورداری از قابلیت رانندگی بر روی تمامی سطوح و پرفورمنس قدرتمند برای رانندگی آفرود ساخته شده است.

اگر قصد رانندگی بر روی سطوح صاف را دارید این شاسی بلند ساب کامپکت قادر است در حال رانندگی در شرایط هوایی نامطلوب اعتماد به نفس اضافه‌ای در اختیار شما قرار دارد.

مدل اسپورت پایه‌ی این خودرو به صورت پیش فرض به امکاناتی از قبیل بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Uconnect کمپانی جیپ به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی مجهز شده است.

با خرید مدل Latitude با قیمت ۲۴,۱۲۵ دلار امکاناتی نظیر قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، رادیو ماهواره‌ای، یک درگاه یو اس بی اضافه، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به لیست امکانات این خودرو اضافه خواهد شد.

مدل Limited با شروع قیمت ۲۶,۸۴۰ دلاری امکاناتی مانند روکش چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم گرمایشی در فرمان، و استارت از راه دور را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهترین مدل این خودرو یعنی تریم High Altitude با قیمت ۲۸,۸۳۵ دلار از یک صفحه نمایش لمسی ۸.۴ اینچی و یک سیستم جهت یابی بهره می‌برد.

۲۶) شورولت بلیزر ۲۰۲۰

قیمت: ۲۸,۸۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۲

در شورولت بِلِیزِر ۲۰۲۰ شاهد ترکیب سواری واکنش پذیر و اتاقی سطح بالا با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار هستیم.

مدل پایه‌ی L مجموعه‌ی گسترده‌ای از امکانات داخلی در این کلاس خودرو را ارائه می‌دهد.

فرمان پوشیده شده از روکش چرم، سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای، استارت دکمه‌ای، بلوتوث، چهار درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات،‌ سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی ۳ کمپانی شورولت به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، امکانات از پیش تعیین شده در این شاسی بلند سایز متوسط را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این یک دوربین دید عقب و یک سیستم یادآور صندلی‌های عقب که راننده را به بررسی مجدد کودکان یا حیوانات در صندلی‌های عقب مجبور می‌کند نیز امکانات ایمنی پیش فرض در شورولت بلیزر را تشکیل می‌دهند.

۲۵) GMC آکِیدیا ۲۰۲۰

قیمت: ۲۹,۸۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۳

مدل آکیدیا کمپانی GMC سه ردیف صندلی و مجموعه‌ای از امکانات پیش فرض را با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

مدل پایه‌ی SL این خودرو به همراه ویژگی‌هایی از جمله فرمان پوشیده شده از روکش چرم، سیستم کنترل اقلیم خودکار سه منطقه‌ای، بلوتوث، پنچ درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، رادیو ماهواره‌ای، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، امکانات ایمنی دیگری نیز برای سال ۲۰۲۰ به این خودرو اضافه شده‌اند که از تجهیزاتی مانند دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور به همراه سیستم هشدار دهنده‌ی تغییر مسیر، و سیستم Teen Driver یا راننده‌ی نوجوان که امکان قرار دادن کنترل‌های صوتی و سرعتی برای رانندگان ثانوی را در اختیار شما قرار خواهد داد، تشکیل شده‌اند.

۲۴) جیپ چروکی ۲۰۲۰

قیمت: ۲۵,۴۷۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۴

جیپ چروکی ۲۰۲۰ خودرویی جذاب برای علاقه مندان به رانندگی آفرود که از سواری نرم در کنار قابلیت رانندگی بر روی تمامی سطوح لذت می‌برند، محسوب می‌شود.

تریم‌های مختلف این خودرو با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار قابل خرید خواهند بود.

امکاناتی نظیر بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی Latitude این خودرو موجود خواهند بود.

با خرید مدل Latitude Plus با قیمت ۲۷,۳۹۵ دلار علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده از امکاناتی همچون درگاه‌های یو اس بی بیشتر، رادیو ماهواره‌ای، صندلی‌ راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی، استارت دکمه‌ای، و فرمان پوشیده شده از روکش چرمی نیز بهره خواهید برد.

همچنین تمامی مدل‌های چروکی به صورت از پیش تعیین شده به یک دوربین دید عقب و سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو نیز مجهز خواهند بود.

سیستم نظارت بر نقطه کور و سیستم تشخیص دهنده‌ی برخورد از جمله‌ امکانات ایمنی اضافه در تریم Latitude Plus به شمار می‌روند.

۲۳) هوندا ۲۰۲۰ HR-V

قیمت: ۲۰,۸۲۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۴

هوندا HR-V که در سال ۲۰۱۹ شاهد تازه سازی طراحی خود بود با نقاط قوتی همچون صندلی‌های راحت، فضای پا فراوان، و اتاقی جذاب راه خود را در دهه‌ی جدید ادامه می‌دهد.

این عوامل به این شاسی بلند ساب کامپکت در پیروزی عنوان بهترین خودرو جدید برای نوجوانان در سال ۲۰۱۹ نیز کمک کرده‌اند.

علاوه بر این تمامی مدل‌های این خودرو با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار عرضه خواهند شد.

امکاناتی نظیر بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، سیستم صوتی مجهز به چهار اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی به صورت پیش فرض در این خودرو ارائه خواهند شد.

با انتخاب مدل EX با قیمت ۲۳,۹۷۰ دلار امکاناتی نظیر استارت دکمه‌ای، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، و رادیو ماهواره‌ای نیز به لیست امکانات این خودرو اضافه خواهند شد.

با ارتقاء این خودرو به مدل EX-L با قیمت ۲۵,۵۷۰ دلار از ویژگی‌هایی همچون صندلی‌های دارای روکش چرمی، فرمان پوشیده شده از روکش از جنس چرم، در کنار مجموعه‌ی کمک راننده‌ی Sensing کمپانی هوندا که شامل امکاناتی همچون سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر می‌شود، بهره مند خواهید شد.

بهترین مدل این شاسی بلند یعنی مدل Touring با شروع قیمت ۲۸,۸۹۰ دلار ویژگی‌هایی مانند صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی در هشت حالت مختلف، سیستم جهت یابی، و سیستم سواری دو دیفرانسیل به صورت پیش فرض را به لیست امکانات موجود در این خودرو اضافه خواهد کرد.

۲۲) GMC تِرِین ۲۰۲۰

قیمت: ۲۵,۰۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۵

مدل تِرِین ۲۰۲۰ کمپانی GMC از ویژگی‌هایی مانند فضای نشیمن راحت در هر دو ردیف، امکانات ایمنی پیش فرض فراوان، و اتاقی لوکس بهره می‌برد.

مدل پایه‌ی SL این خودرو به صورت پیش فرض به همراه ویژگی‌هایی مانند فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، استارت دکمه‌ای، بلوتوث، چهار درگاه یو اس بی، وای فای هات اسپات، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی استریو مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی عرضه خواهد شد.

مدل SLE این خودرو با شروع قیمت ۲۸,۴۰۰ دلار از آپشن‌های سرگرمی و نشیمن اضافه بهره می‌برد.

تمامی مدل‌های این شاسی بلند به همراه یک دوربین دید عقب و سیستم ایمنی راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver کمپانی شورولت که امکان قرار دادن کنترل‌های صوتی و سرعتی برای رانندگان ثانوی را در اختیار شما قرار خواهد داد، عرضه می‌گردند.

سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار در جلو، و سیستم ترمز عابرین پیاده در قسمت جلو خودرو از جمله امکاناتی هستند که به صورت پیش فرض در سال ۲۰۲۰ ارائه خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو