فصل ششم سریال پر بیننده بی بی سی کلید خورد/ پیکی بلایندرز با "روز سیاه" آغاز می‌شود

منبع: ایران آرت

179

1398/11/10

17:31


به‌تازگی تصویری از فیلمنامه قسمت اول فصل ششم سریال Peaky Blinders منتشر شده که به نام فیلم و زمان احتمالی شروع پخش آن اشاره دارد.

ایران آرت، تابستان امسال بود که فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) از شبکه BBC (بی بی سی) و مدت کوتاهی بعد از شبکه نتفلیکس منتشر شد و همچنین فصل ششم این سریال تحسین شده نیز در دست ساخت است. با توجه به کلیف‌هنگر فصل پنجم، حال بسیاری در انتظار فصل بعدی هستند تا ادامه ماجراهای فصل پنجم را مشاهده کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل ششم سریال پیکی بلایندرز وارد مراحل پیش از تولید شده است. آنتونی بیرن، کارگردان سریال Peaky Blinders با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فیلمنامه قسمت اول فصل ششم این سریال رونمایی کرد که براساس این تصویر، قسمت اول فصل ششم سریال Peaky Blinders قرار است Black Day (روز سیاه) نام داشته باشد که می‌توان گفت که به کلیف‌هنگر فصل پنجم ارتباط دارد. بیرن همچنین تایید کرد که مراحل پیش از تولید سریال نیز آغاز شده و انتظار می‌رود که به‌زودی مراحل فیلمبرداری فصل ششم سریال Peaky Blinders آغاز شود و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلمنامه فصل ششم سریال Peaky Blinders

به گزارش زومجی، همچنین اگر کمی به تصویر دقت کنید، به‌نظر می‌رسد که فصل ششم سریال Peaky Blinders قرار است در ژانویه ۲۰۲۱ دی یا بهمن ۱۳۹۹) منتشر شود که پیش از این نیز استیون نایت، سازنده سریال پیکی بلایندرز نیز اشاره کرده بود که فصل ششم احتمالا اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ بودند.

بااین حال، هنوز بازیگران فصل ششم سریال پیکی بلایندرز معرفی نشد‌ه‌اند. همچنین انتظار می‌رود که فصل هفتم سریال Peaky Blinders نیز ساخته شود که نایت پیش از این از احتمال ساخت فصل‌های بیشتر از این سریال نیز خبر داده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو