پاپ‌کرن طلایی به ستاره‌های سینما اهدا شد

منبع: ایران آرت

153

1398/3/28

16:05


دوشنبه شب مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی برگزار و پاپ‌کرن‌های طلایی به برندگان بخش‌های مختلف این جوایز اهدا شد.

ایران آرت: برندگان جوایز MTV مشخص شد و سریال "بازی تاج و تخت" و فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" مهم‌ترین جایزه‌ها را به خانه بردند. جوایز MTV معمولا به فیلم‌ها و سریال‌های عامه‌پسندتر و به خصوص مورد علاقه‌ی جوانان و نوجوانان تعلق می‌گیرد.

فصل پایانی سریال حماسی فانتزی شبکه HBO با بیشترین نامزدی رکورددار شب جوایز MTV بود و در کنارش از سینما فیلم ابرقهرمانی مارول قرار داشت.

زاخاری لوی مجری مراسم بود و بهترین سخنرانی به گفته‌ی سایت‌ها ساندرا بولاک بعد از بردن جایزه بهترین بازیگر فیلم ترسناک برای فیلم "لانه پرنده" داشت.

به گزارش مجله دیجی کالا به نقل از درپ، او یک پیام بامزه و در عین حال احساس‌برانگیز برای بچه‌هایش خواند. بولاک گفت: "اگر چه شما نمی‌توانید این فیلم را تا وقتی که ۲۱ ساله شدید ببینید، چون به نظر می‌رسد فیلمی درباره مادر شدن یک فیلم وحشت است، زمانی که آن را ببینید متوجه خواهید شد که چیزی نیست که برای شما انجام نداده باشم. می‌دانم که گاهی اوقات درست مثل فیلم به نظر می‌رسد که مادرتان به همه چیز گیر می‌دهد اما احتمالا دلیلش این است که شما اول او را به آن مرحله می‌رسانید. چون اولین بار که چیزی را می‌گویم باید آن را شنیده باشید نه این که تصمیم بگیرید بالاخره آن را بشنوید چون پنجمین بار است که تکرارش می‌کنم!" سخنان بولاک با تشویق و خنده حضار همراه شد.

بری لارسون برای فیلم "کاپیتان مارول" جایزه بهترین مبارز را دریافت کرد و بازو در بازوی بازیگران بدلش برای گرفتن جایزه روی سن آمد. بدلکارانی که به گفته لارسون به کاپیتان آمریکا جان بخشیدند.

هر دو زن بدل‌کار به لارسون برای صحنه‌های اکشن آموزش داده بودند و این سه نفر به همراه هم یک ابرقهرمان زن را روی پرده آوردند.

همچنین در این مراسم همچنین جایزه موسوم به "نسل – Generation" به دواین جانسون، ستاره هالیوود ملقب به صخره اهدا شد و جیدا پینکت اسمیت جایزه «پیشرو بودن» را به خانه برد.

دواین جانسون

برنده‌های بخش‌های مختلف جوایز MTV به شرح زیر است:

بهترین فیلم: انتقام‌جویان: پایان بازی

بهترین سریال تلویزیونی: گیم آف ترونز (بازی تاج و تخت)

بهترین بازی در یک فیلم: لیدی گاگا (نقش الی در فیلم ستاره‌ای متولد شده است)

بهترین بازی در یک سریال تلویزیونی: الیزابت ماس (داستان یک ندیمه)

بهترین قهرمان: رابرت داونی جونیور (مرد آهنی فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی)

بهترین شخصیت شریر: جاش برولین‌ (تانوس در انتقام‌جویان: پایان بازی)

بهترین بازی کمدی: دن لوی (رودخانه شیت)

بهترین مبارزه: کاپیتان مارول با مین اروا (کاپیتان مارول)

ترسناک‌ترین بازی: ساندرا بولاک (لانه پرنده)

بهترین مستند: نجات آر.کلی

elisabeth-moss-mtv-awards-acceptance-speech-08

جوایز MTV به شکل یک پاپ کورن طلایی است که نشان از محبوبیت فیلم‌ها و سریال‌های انتخاب‌شده میان عامه مردم دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو