پیشنهاد جالب ستاره "فرندز" برای بازسازی سریال

منبع: ایران آرت

115

1398/11/10

20:32


دیوید شویمر بازیگر نقش "راس" در سریال Friends می‌گوید این سریال باید با بازیگران تماماً سیاه‌پوست یا تماماً آسیایی‌تبار بازسازی شود.

ایران آرت: "دیوید شویمر" ۵۳ ساله به تازگی در مصاحبه با گاردین از ایده‌هایش برای احیای سریال "دوستان" با بازیگرانی از نژادهای دیگر گفته است. شویمر می‌گوید در طول سریال پیشنهاد کرده که شخصیت او "راس" با زنانی از نژادهای مختلف قرار ملاقات بگذارد. نامزدهای راس در سریال شامل "جولی" با بازی "لورن تام" و "چارلی ویلر" با بازی "عایشا تایلر" می‌شدند.

شویمر می‌گوید‌: "شاید بهتر باشد که "دوستان" با بازیگرانی تماماً سیاهپوست یا تماماً آسیایی تبار ساخته شود. اما من [در زمان تولید سریال] از رعایت نشدن تنوع نژادی آگاه بودم و سال‌ها تلاش کردم که راس با زنانی از نژادهای مختلف آشنا شود.

شویمر در ادامه می‌گوید: "باید هدف سریال در آن زمانه را درک کنید. من اولین نفری هستم که می‌گویم بعضی از رفتارها در زمان تولید سریال ناشایست و از روی بی‌ملاحظگی بوده‌اند، اما احساس می‌کنم که فشارسنجم در آن زمان دقیق کار می‌کرد. در همان روزها به مشکلات اجتماعی و نابرابری‌های اجتماعی توجه می‌کردم."

به گزارش 30نما، این درحالی است که به نظر می‌رسد سریال "دوستان" خود بازسازی یک سیت‌کام با بازیگران تماماً سیاه‌پوست در دهه‌ی ۱۹۹۰ به نام "زندگی مجردی" (Living Single) بوده باشد و از آن سریال الهام گرفته شده است.

سریال فرندز

شویمر در خصوص احیای دوباره‌ی "دوستان" می‌گوید: "فکر نمی‌کنم ممکن باشد، چرا که همه‌ی عوامل مسیر متفاوتی در پیش گرفته‌اند. به نظرم همگی با من هم‌عقیده باشند: چرا باید پایانی که به نظر درست می‌آید را خراب کرد؟ حاضر نیستم هیچ‌کاری برای پول انجام دهم."

شویمر علت محبوبیت "دوستان" پس از گذشته ۱۶ سال را داستان سریال می‌داند که پیش از عصر گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی روی می‌دهد. او می‌گوید: "به این دلیل است که "دوستان" نوستالژیک به نظر می‌رسد، زیرا در زمانی ساخته شد که در آستانه‌ی تغییری اساسی بود. داستان درباره‌ی شش فردی بود که واقعاً می‌نشستند و با یکدیگر حرف می‌زدند."

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو