دانلود بازی Through the Darkest of Times برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Through the Darkest of Times برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

147

1398/11/11

06:53


دوران تاریک یعنی ترس و ریسک! ترس از دستگیرشدن توسط سوسیالیست های ملی، پیداکردن کسانی که با عقیده ی آن ها مخالف هستند. ریسک کشته شدن توسط ارتش رسمی آلمان که بدست آدولف هیتلر رهبری می شود و هیچ عقیده ای غیر از نگرش خود را قبول ندارند. ترس از دست دادن همه چیز حتی کسانی که عاشقشان هستید. این روش زندگی کردن در زمان جنگ، تاریکی و نابسامانی است. بازی Through the Darkest of Times از آثار ناب با رویکردی جذاب است که می خواهد فضای تاریک برلین در سال ۱۹۳۳ را به تصویر بکشد و در این مسیر به درستی حرکت کرده است. تمامی تصمیمات شما، حتی کوچک ترینشان، می تواند بر روی روند بازی تاثیرگذار باشد و آینده ی گروهک شما را رقم بزند.

بازی Through the Darkest of Times از وقایع تاریخی تبعیت می کند و قرار نیست شما تاریخ را عوض کنید. شما باید افرادی را جذب گروه خود کنید و برای چالش ها و سختی هایی که پیش رویتان است آماده باشید. شما قرار نیست نتیجه ی جنگ را تغییر دهید و تصمیمات شما بر روی زنده ماندن تعدادی از مردم می تواند تاثیرگذار باشد. این بازی از ۴چپتر ساخته شده است که نبرد برای آزادی، تضعیف رژیم هیتلر و رهبری گروه مقاومتی را شامل می شود. برنامه های آزادی خواهانه ی خود را ترسیم کنید، همراهانی برای خود پیدا کرده و سعی کنید که دستگیر نشوید. بار سنگین مسئولیت پذیری را تجربه کنید و تصمیمات دشواری که جان انسان ها و عواقبی غیرقابل بازگشت دارد را اتخاذ کنید. تصاویر بازی با گرافیک سیاه و سفید و جذابی طراحی شده اند که برای فضای آرمانی بازی، به درستی اتخاذ شده اند.

Through the Darkest of Times PC-CODEX

دانلود-بازی-Through-the-Darkest-of-Times

info

Dark times mean fear and risks. The risk to be caught by patrolling National Socialists, looking for people who publicly stand against their point of view. The risk of being beaten up or even killed by the German military because we‘re opposing the regime. The risk of losing everything, including our loved ones. This is how we live. This is how we try to survive. Through the darkest of times.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: 2.4 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: 2.4 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1 GB

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Through the Darkest of Times-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو