پایکوبی زندگی وحشی؛ آموزش موتور سواری «جیسون موموآ» به دو دخترش در روز پدر

پایکوبی زندگی وحشی؛ آموزش موتور سواری «جیسون موموآ» به دو دخترش در روز پدر


منبع: روزیاتو

209

1398/3/28

17:09


جیسون موموآ بازیگر سرشناس و دوست داشتنی هالیوود فیلمی کوتاه در مورد روز پدر و میراث خانوادگی اش منتشر کرده است. در این کلیپ تقریباً هشت دقیقه ای، بازیگر فیلم «آکوامن» (Aquaman) به میراث موتورهای هارلی دیویدسون ادای احترام کرده و درس های زندگی که در طی دو دهه اخیر یاد گرفته را به دو دخترش یاد می دهد. او از همسرش، لیزا بونت، دارای دو دختر بوده و پدر خوانده زوی کراویتز نیز به شمار می آید. در اوایل دهه ۲۰۰۰، موموآ حرفه بازیگری را با ایفای نقش جیسون لوآن در سریال تلویزیونی «نجات غریق» (Baywatch) آغاز کرد. وی در ادامه در سریال خانوادگی «ساحل شمالی» (North Shore) از شبکه فاکس بازی کرده و بعدها به سریال علمی تخیلی «استارگیت آتلانتیس» (Stargate Atlantis) پیوست.

جیسون موموآ و موتور سواری

موموآ با بازی در نقش کال دروگو در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به شهرتی فزاینده رسید و درهای هالیوود برای نقش های مهم تر به روی او باز شد. در سال های اول دهه ۲۰۱۰، موموآ در فیلم هایی مانند «کونان بربر» (Conan the Barbarian) و «جاده پالوما» (Road to Paloma) بازی کرد که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مورد اخیر را نیز خود بر عهده داشت. در سال های اخیر، موموآ نقش آرتور کری یا همان آکوامن را در فرانچایزهای دنیای دی سی باز کرده است. فیلم اخیر «آکوامن» توانست ۱٫۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد که آن را به پرفروش ترین فیلم تاریخ این فرانچایز تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: خداحافظ «کال دروگو!»؛اصلاح صورت «جیسون موموآ» برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۲

جیسون موموآ و موتور سواری

در روز پدر، جیسون موموآ با انتشار ویدیویی با عنوان «جایی که زندگی وحشی پایکوبان وارد شد» (Where the Wild Stomped In) که اصولاً در مورد موتور سیکلت و موتور سواری است، به مفاهیمی مانند خانواده، خاطرات و میراث خانوادگی تاکید می کند. در ابتدای کلیپ، با تصاویری از موتورهای هارلی دیویدسون و گشت و گذار در فضای آزاد، جیسون موموآ از لحظاتی خاص در زندگی خود می گوید. در ادامه او تمرکز خود از ساختن موتور سیکلت را به سمت ساختن خاطرات با خانواده اش تغییر می دهد. او می گوید که راه درازی را پیموده و ۲۰ سال اخیر در چشم به هم زدنی برای او گذشته است. او رویاهای دوران جوانی اش را به خاطر می آورد و اینکه چگونه با پدر شدن همه چیز برایش تغییر کرد.

جیسون موموآ و موتور سواری

در پایان، جیسون موموآ اعتراف می کند که در این مسیر چند بار قوانین را زیر پا گذاشته است اما می گوید که این موضوعات نیز بخشی از فرآیند یادگیری بوده است. در پایان کلیپ، موموآ به این نتیجه می رسد که تجربه داشتن موتور و موتور سواری به یک «دارایی خانوادگی» برای او تبدیل شده است. این ویدیو جالب و آموزنده را در ادامه مطلب خواهید دید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو