سفت شدن پوست صورت با ونوس فریز

منبع: نبض ما

316

1398/2/29

02:18


سفت شدن پوست با افزایش سن آرزوی هر فردی است. ونوس فریز از میدان های مغناطیسی و فرکانس رادیویی برای سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می کند. معمولا ۶ تا ۱۰ جلسه با فواصل یک هفته ای، نیاز است. سفت شدن پوست با ونوس فریز سریع و بدون درد است و هیچ دوره نقاهتی ندارد.

نبض ما- پوست ما با افزایش سن، طی فرایندی طبیعی استحکام و قابلیت ارتجاع خود را از دست می دهد و این حالت در هیچ جای بدن، بیش از صورت و گردن که بیشتر در معرض دید هستند، به چشم نمی خورد. برای سفت شدن پوست صورت راههای متعدی وجو دارد.

رفع چین و چروک پیشانی

در این مطلب درباره ونوس فریز دستگاهی که سازندگان آن ادعا می کنند می تواند به عنوان سفت کننده پوست عمل کند، اطلاعاتی را عنوان می کنیم.

ونوس فریز چیست؟

طی دو دهه گذشته، علم پوست و زیبایی راه طولانی را طی کرده و اکنون راه های غیر جراحی بسیاری برای جوانسازی صورت و سفت شدن پوست وجود دارد. ونوس فریز یک وسیله سفت کننده پوست صورت است که توسط یک شرکت تولید کننده پیشگام در وسایل زیبایی پزشکی به نامVenus Concept طراحی شده است.

این دستگاه متشکل از دو قطعه دستی است: یکی دارای چهار الکترود برای درمان مناطق کوچکتر و دیگری با هشت الکترود برای درمان مناطق وسیع تر. این دستگاه در سال ۲۰۱۱ به بازار North American معرفی شد، ولی از سال ۲۰۰۷ در اروپا و آسیا موجود بوده است.

ونوس فریز برای سفت کردن پوست صورت و از بین بردن چروک ها بدون نیاز به جراحی، بدون درد و دوره نقاهت استفاده می شود.

چین و چروک پیشانی

ونوس فریز چگونه کار می کند؟

ونوس فریز از ترکیبی از میدان های مغناطیسی و فرکانس رادیویی (RF) برای گرم کردن بافت زیر پوست استفاده کرده و تولید فیبرین و الاستین را تحریک می کند و در نتیجه سبب ایجاد پوست با ظاهری صاف تر و سفت تر می شود.

این فرایند گرمایی ایجاد می کند که حتی اگر برای بیمار مطلوب نباشد، ناراحت کننده هم نیست و بعضی آن را با ماساژ با سنگ داغ مقایسه می کنند.

جلسات معمولا ۱۵-۳۰ دقیقه زمان می برد. تعداد جلسات مورد نیاز از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. دکتر روندا کیو. کلین، متخصص پوست در Modern Dermatology در وست پورت کانکتیکات می گوید: «برای کسب بهترین نتیجه، معمولا به ۶ تا ۱۰ جلسه نیاز است.» کارخانه، پیشنهاد کرده که فاصله بین جلسات یک هفته باشد.

می‌خواهید پوست سفتی داشته باشید، سفت کردن پوست شل بدون جراحی را در این مقالهبخوانید.

سفت شدن پوست با ونوس فریز واقعا امکان پذیر است؟

دکتر جنیفر ال. والتون که در مرکز لیزر و جراحی زیبایی والدن در آستن تگزاس کار می کند، نتایج ونوس فریز را به شرح زیر بیان می کند:

«درمان ونوس فریز در سفت شدن پوست در مناطق مختلف موفق بوده و بسیاری از بیماران، پوستی سفت تر، بدون چروک و با کاهش سلولیت را تجربه می کنند. اگر بیماران گزینه مناسبی برای این کار باشند و دوره درمانی را کامل کنند، نتایج مطلوب را مشاهده خواهند کرد. نتایج در طول زمان ایجاد می شود و قاعدتا پس از یک جلسه درمانی، تفاوت چندانی مشاهده نمی شود.»

سفت کننده پوست

چه کسانی گزینه مناسب برای ونوس فریز هستند؟

دکتر کلین می گوید: «افرادی که به صورت جزئی پوست شلی دارند، بیشترین تأثیر را از ونوس فریز خواهند دید. این روش، چربی یا سلولیت را از بین نمی برد و در افرادی که پوست بسیار شلی دارند، کمک کننده نیست.»

دکتر کلین به گروه های خاصی از بیماران هشدار می دهد که:

«زنان باردار، بیماران با مشکلات خودایمنی یا نورولوژیک که گرما سبب بدتر کردن بیماری آن ها می شود، افرادی که در ناحیه مورد نظر ایمپلنت های فلزی دارند، بیماران با عفونت فعال، کسانی که اخیرا جراحی کرده اند، افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و شیمی درمانی می شوند، نباید ونوس فریز شوند.»

تولید کننده ونوس فریز هم به این لیست هشدار، موارد زیر را می افزاید:

تیم ترجمه نبض ما

سفت شدن پوست صورت با ونوس فریز
۵ (۱۰۰%) ۳ رای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو