رابرت پتینسون

رابرت پتینسون حرفی که درباره بتمن زده بود را پس گرفت و گفت: معذرت می‌خواهم بتمن ابرقهرمان است!

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رابرت پتینسون بازیگر انگلیسی پیش‌تر گفته بود که اینکه هواداران زودتر از موعد از بازی او در نقش "بتمن" آگاه شده‌اند رنجیده و مضطرب شده است. او به تازگی در مصاحبه با "تایم اوت" می‌گوید علتش این بوده که بازی او در آن زمان هنوز قطعی نشده بود.

پتینسون می‌گوید: "حتی تست بازیگری نداده بودم. به‌شدت مضطرب شدم زیرا واقعاً به خاطر این نقش هیجان‌زده بودم." او می‌گوید انتشار شایعات موجب شدند در مصاحبه‌هایی که برای "فانوس دریایی" برگزار می‌شد به سؤالاتی در این باره پاسخ دهد: "همه می‌پرسیدند: "حقیقت دارد؟ حقیقت دارد؟" در آن زمان حقیقت نداشتند چرا که هنوز این نقش را به دست نیاورده بودم. به وحشت افتاده بودم."

پتینسون این نقش را در "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" سرانجام به دست آورد اما این هرگز به معنای پایان حواشی نبود. او با حضور در برنامه‌ی صبحگاهی "امروز" شبکه‌ی ان‌بی‌سی ادعا کرد که "بتمن" یک ابرقهرمان نیست زیرا قدرت‌های فرازمینی ندارد. او به شوخی در مورد این اظهارات می‌گوید: "در مورد این موضوع آموزش ندیده بودم. مردم به خاطرش به‌شدت خشمگین شدند. عجیب است. هنوز نمی‌توانم درک کنم. بسیار خوب، او یک ابرقهرمان است، معذرت می‌خواهم! تیتر بعدی باید این باشد: "عقب‌نشینی پتینسون: بتمن، در واقع یک ابرقهرمان است. او حرفش را پس گرفت.""

او می‌گوید در واقع به نظر هواداران اهمیت می‌دهد: "فقط نگران این هستم که پس از پایان فیلم مردم از آن استقبال می‌کنند یا نه. در حال حاضر، می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند." فیلم "بتمن" در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود، اما تا آن زمان، پتینسون نمی‌تواند هیجان‌زدگی خود را مخفی کند: "جذاب‌ترین اتفاق ممکن است. هنوز نمی‌توانم باور کنم."

"رابرت پتینسون" در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود که صدای شخصیت "بتمن" را از "ویلم دافو" در "فانوس دریایی" الهام خواهد گرفت، و اینکه "جنیفر لوپز" می‌تواند یک "بتمن" فوق‌العاده باشد.

برادران وارنر "بتمن" را در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌کند.