نتفلیکس به سراغ دزدان دریایی رفت

منبع: ایران آرت

103

1398/11/12

12:32


شبکه نتفلیکس از ساخت سریال لایو اکشن براساس مجموعه بسیار محبوب One Piece خبر داده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن براساس مجموعه مانگا و انیمه محبوب دیگری است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که در حال ساخت سریال One Piece (وان پیس) است و فصل اول این سریال لایو اکشن قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. پیش از این در سال ۲۰۱۹ خبرهایی مبنی بر ساخت سریال وان پیس توسط شبکه Netflix منتشر شده بود و حال این سرویس استریم در این خبر اعلام کرد که این سریال قرار است یک سریال لایو اکشن ماجراجویی براساس مانگای ائیچیرو اودا باشد. پیش از این در خلاصه داستان سریال شاهد نام‌های مونکی دی. لوفی و دزدان دریایی بودیم که در حال حاضر در خلاصه منتشر شده توسط نتفلیکس دیده نمی‌شوند. 

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost (لاست)، سریال C.S.I. Miami (سی‌اس‌آی: میامی) و سریال The X-Files (پرونده‌های ایکس)، به‌همراه مت اوونز به‌عنوان شورانر در سریال One Piece حضور دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار یا بازیگران سریال وان پیس منتشر نشده است. همچنین اکانت رسمی وان پیس در توییتر نیز این خبر را تایید و پیامی را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پیام را مشاهده کنید:

 سریال One Piece

به گزارش زومجی، مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مونکی دی. لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا که وان پیس نام دارد، می‌گردند تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را شاهد هستیم که لوفی با شخصیت‌های جالب، دولت‌هایی که فاسد هستند، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود که این مجموعه از محبوبیت زیادی برخوردار است. نتفلیکس پیش از این فیلم Death Note (دفترچه مرگ) که اقتباسی از مانگای محبوبی به‌همین نام بود، را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود که نقدهای منفی را نیز این اثر دریافت کرد. با اینکه نتفلیکس تنها حق انتشار این فیلم را خریداری کرده بود، اما بسیاری از طرفداران به ادامه ساخت چنین آثاری توسط نتفلیکس بدبین شدند و همچنین نتفلیکس در حال ساخت سریال Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) نیز هست.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو