نکات کاربردی در انتخاب پالتو مردانه + عکس

نکات کاربردی در انتخاب پالتو مردانه + عکس


منبع: زیبامون

1,407

1398/11/12

12:52


برای اشنایی با بایدها و نبایدهای استفاده از پالتو مردانه حتما این بخش از زیبامون رو تا انتها مطالعه کنید و با ایده گرفتن از مدل های این بخش، استایل زمستانی جذاب و متفاوتی داشته باشید.

نکات کاربردی در انتخاب پالتو مردانه + عکس

فصل زمستان و سرما هوا تمام افراد رو مجاب میکنه تا از پوشش گرم استفاده کنند تا هم بتونن به راحتی در بیرون از منزل به فعالیت بپردازند و هم از دیدن زیبایی های فصل زمستان لذت ببرند.

اگر چه انتخاب های خیلی زیادی از جمله کاپشن، ژاکت، پلیور، هودی، کت و ... برای آقایان در فصل زمستان وجود داره اما برخی از آقایان ترجیح میدهند تا با پوشیدن پالتو مردانه، هم استایل جذاب تر و منحصر به فردتری داشته باشند و هم در روزهای سرد زمستانی گرم بمانند. خوشبختانه این روزها طراحان لباس تمام سلیقه ها رو در نظر گرفته اند و پالتوهای مردانه و پسرانه جذاب و متنوعی رو طراحی و تولید کرده اند تا پاسخگوی نیاز تمام قشرها و سلیقه های مردانه باشند و از این طریق باعث شدند تا آقایان هم بتونن انتخاب های بهتر و مناسب تری برای استایل زمستانی خودشون داشته باشند.

برای انتخاب، خرید و پوشیدن پالتو مردانه بایدها و نبایدهایی وجود داره که در این بخش از زیبامون دات کام به تعدادی از این موارد اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید و با استفاده از این اطلاعات، هم انتخاب بهتری داشته باشید و هم استایلتون رو چند درجه بهتر و جذاب تر کنید!

 

از پوشیدن پالتوهای مشکی و خسته کننده دوری کنید

 

پالتو مردانه جذاب و خاص

 

رنگ مشکی برای پالتو که به عنوان روپوش در استایل مورد استفاده قرار می گیره، خیلی مناسب نیست. زیرا رنگ مشکی خیلی پر رنگ هست و به سادگی هر نوع مو، شوره مو و گردو غباری که روی پالتو قرار می گیره رو به وضوح نشون میده و این موضوع میتونه استایل شما رو تحت تاثیر قرار بده. 

علاوه بر این یک پالتو شیک با رنگ های خاص از جمله قهوه ای، برنزی، کرمی و خاکستری میتونه استایل شما رو در یک جمع، متمایز و خاص نشون بده. پس بهتره در انتخاب رنگ پالتو دقت کنید و کمتر به سراغ رنگ مشکی بروید.

 

پالتویی رو انتخاب کنید که بلندی ان تا زانو باشد

 

پالتو مردانه خیلی بلند

 

پالتو مردانه ظاهری کاملا کلاسیک برای آقایان ایجاد میکنه و این ظاهر به این زودی ها از سبک و مُد خارج نمیشن! بهتره در انتخاب و خرید پالتو، به سراغ مدل هایی برید که بلندی اون، تا روی زانو و حتی مقداری کوتاه تر باشه. زیرا این مدل از پالتوها چندین سال هست که طرفداران خیلی زیادی دارن و آزمایش خودشون رو پس دادن و کمک میکنند تا استایل شما عالی تر به نظر برسه. 

البته انتخاب اندازه پالتو به قد شما بستگی داره. اگر شما مردی کوتاه قد هستید، بهتره پالتویی که تا روی زانو یا کمی کوتاه تر رو انتخاب کنید و اگر مردی بلند قد هستید، بهتره به سراغ پالتویی که تا روی زانو و یا کمی بلندتر هست بروید. اما اگر دارای قد متوسط هستید، پالتویی که اندازه آن تا روی زانو هست، میتونه جز انتخاب های عالی و کاملا مناسب باشه.

پالتوهای بسیار بلندی که تا روی مچ پا هستند، ممکنه این طور به نظر برسند که احساس گرما خیلی بیشتری رو به همراه دارند اما این سبک از پالتو ها برای اقایان، بسیار قدیمی بوده و جذابیت استایل شما رو خیلی کمتر میکنه.

 

به دنبال پالتویی با مواد 100 درصد طبیعی باشید

 

پالتو مردانه با پارچه مرغوب

 

متاسفانه این روزها حتی پالتوهای فوق العاده گران قیمت نیز از مواد کاملا طبیعی دوخته نشده اند و درصدی مخلوط در مواد آن ها وجود داره. زیرا این کار باعث میشه تا پارچه مورد استفاده برای پالتو کم هزینه تر بشه و دوخت پالتو برای تولید کننده مقرون به صرفه تر در بیاد. اگرچه الیاف مصنوعی  و پلی استری باعث افزایش دوام پارچه پالتو میشن اما به هیچ عنوان به اندازه الیاف طبیعی مثل ترمه (پارچه کشیمری)، پشم یا آلپاکا، عایق نیستند و گرمای خوبی رو برای بدن ایجاد نمی کنند.

 

از خریدن پالتوهایی که داری زیپ هستند، خودداری کنید

 

پالتو مردانه شیک

 

وجود زیپ در کاپشن ها اسکی و کاپشن های معمولی فوق العاده کاربردی و خوب هست اما استفاده از زیپ برای یک پالتو که ظاهر کاملا کلاسیک داره، انتخاب خیلی خوبی نیست و استفاده از دکمه برای پالتو هم شیک تر و هم مناسب تره! 

 

پالتوهایی که دارای دو ردیف دکمه هستند رو هم بررسی کنید

 

پالتو دو دکمه

 

پالتوهای دارای یک ردیف دکمه، جز پالتوهای مردانه ای هستند که معمولا در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند اما پالتوهای دارای دو ردیف دکمه، ظاهر متفاوت تری داشته و استایل شما رو هم متمایز تر خواهند کرد. این پالتوها به دلیل طراحی خاصی که دارند، یک لایه اضافی در بین دو ردیف دکمه وجود داره و احساس گرمای بیشتری رو هم برای بدن ایجاد می کنند.

اگر این مدل از پالتو رو انتخاب کردید، دقت داشته باشید که دارای یقه برگردان (شبیه به یقه انگلیسی) باشد. زیرا این مدل یقه ها همیشه مُد هستند و استایل شما رو هم بهتر خواهند کرد.

 

پالتویی با اندازه مناسب تهیه کنید

 

پالتو فیت و مناسب

 

قبل از خرید پالتو این موضوع رو در نظر بگیرید که قرار هست در زیر پالتو لباس ضخیم، ژاکت و ... بپوشید یا نه؟! اگر میخواهید پالتو رو با سایر لباس های ضخیم و گرم بپوشید باید اندازه پالتو رو کمی بزرگ تر انتخاب کنید و در هنگام خرید، پالتو رو با یک ژاکت و یا لباس ضخیم پُرو کنید. زیرا در غیر این صورت، پالتو شما از قسمت آستین و بالاتنه تنگ خواهد شد و احساس راحتی براتون نداره.

اما اگر میخواهید پالتو رو بر روی لباس های معمولی بپوشید، بهتره پالتو رو متناسب با بدن خودتون انتخاب کنید. زیرا گشاد بودن یا اورسایز بودن بیش از اندازه یک پالتو ظاهر مناسبی رو برای استایل شما ایجاد نمیکنه.

 

پالتو ها رو متناسب با روند یا ترند سال انتخاب نکنید

 

پالتو چرم مردانه

 

بهتره در انتخاب پالتو کمی وسواس داشته باشید و هر مدل پالتویی رو انتخاب نکنید! پالتوهایی که از ترکیب سبک های مختلف طراحی و تولید شده اند، شاید در نگاه اول خاص و متفاوت به نظر برسند، اما خیلی زود از سبک خارج میشن و ممکنه بعد از گذشت یک سال،دیگر تمایلی برای پوشیدن آن پالتو نداشته باشید. این مدل از پالتوها معمولا به دلیل افزایش فروش ایجاد میشن و فقط در همان دوره ای که به بازار ارائه میشن، جذابیت دارند. پس برای خرید پالتو تصمیم گیری درست و حساب شده داشته باشید.

 

بر روی خرید یک پالتو باکیفیت و خوب سرمایه گذاری کنید

 

پالتو مردانه

 

از سرمایه گذاری بر روی خرید یک پالتو باکیفیت و عالی نترسید! زیرا این پالتو چیزی هست که بیشتر از سایر لباس ها برای شما کار میکنه و دوام خواهد داشت! علاوه بر این پالتو جز لباس هایی هست که در طول سال، فقط 3 تا 4 ماه ازش استفاده میکنید و نیازی به هزینه اضافی برای خرید پالتو در هر سال ندارید!

یک پالتو باکیفیت و عالی نه تنها شما رو از هزینه های اضافی دور میکنه بلکه باعث میشه تا در هر موقعیتی که هستید، بدرخشید و جذابیت منحصر به فردی داشته باشید!

 

در کنار پالتو، از اکسسوری های کلاسیک استفاده کنید

 

دستکش چرم و دستمال گردن مردانه

 

اگر قصد دارید استایل زمستانی با پالتو داشته باشید، بهتره استفاده از اکسسوری های کلاسیک مانند دستکش و دستمال گردن رو هم به استایل خودتون اضافه کنید. یک دستکش چرمی و شیک و دستمال گردن کشمیری نه تنها شما رو در هوای سرد، گرم نگه می داره بلکه سبک و استایل شما رو جذاب تر و کلاسیک تر نشون میده!

 

ایده های جذاب و متفاوت استایل آقایان با پالتو مردانه

 

استایل رسمی و شیک مردانه با پالتو کرمی

 

استایل رسمی و شیک مردانه با پالتو کرمی

 

استایل زمستانی جذاب پسرانه با پالتو خاکستری

 

استایل زمستانی پسرانه با پالتو خاکستری جذاب

 

مدل استایل مردانه با پالتو زمستانی به رنگ سبز تیره

 

مدل استایل مردانه با پالتو زمستانی به رنگ سبز تیره

 

استایل کلاسیک مردانه با پالتو خزدار مشکی و کوتاه

 

استایل کلاسیک مردانه با پالتو خزدار مشکی و کوتاه

 

استایل مردانه با پالتو بلند و شلوار جین

 

استایل مردانه با پالتو بلند و شلوار جین

 

پالتو اسپرت و شیک پسرانه به رنگ توسی روشن

 

پالتو اسپرت و شیک پسرانه به رنگ توسی روشن

 

مدل پالتو چرم و ساده برای آقایان

 

مدل پالتو چرم و ساده برای آقایان

 

پالتو خزدار مردانه به رنگ سبز تیره

 

پالتو خزدار مردانه به رنگ سبز تیره

 

استایل زمستانه شیک و جذاب مردانه با پالتو خاکستری

 

استال زمستانه شیک و جذاب مردانه با پالتو خاکستری

 

پالتو چرم و خزدار مردانه به رنگ مشکی

 

پالتو چرم و خزدار مردانه به رنگ مشکی

 

مدل پالتو خزدار مردانه کوتاه به رنگ توسی برای سال 2020

 

مدل پالتو خزدار مردانه کوتاه به رنگ توسی

 

مدل پالتو کلاسیک برای آقایان

 

مدل پالتو کلاسیک برای آقایان

 

پالتو کوتاه خزدار مردانه به رنگ کرمی

 

پالتو کوتاه خزدار مردانه به رنگ کرمی

 

پالتو کوتاه و ساده مردانه با رنگ روشن برای زمستان 98

 

پالتو کوتاه و ساده مردانه با رنگ روشن

 

مدل پالتو کلاسیک و شیک مردانه

 

مدل پالتو کلاسیک و شیک مردانه

 

پالتو پسرانه کوتاه به رنگ توسی روشن برای زمستان 2020

 

پالتو پسرانه کوتاه به رنگ توسی روشن

 

پالتو مشکی خزدار مردانه

 

پالتو مشکی خزدار مردانه

 

تیپ اسپرت پسرانه با پالتو 

 

تیپ اسپرت پسرانه با پالتو

 

مدل بارانی و پالتو مردانه به رنگ کرمی

 

مدل بارانی و پالتو مردانه به رنگ کرمی

 

مدل پالتو کلاسیک و خاص برای آقایان

 

مدل پالتو کلاسیک و خاص برای آقایان

 

مدل پالتو کلاسیک کوتاه و خز دار به رنگ سورمه ای

 

مدل پالتو کلاسیک کوتاه و خز دار به رنگ سورمه ای

 

مدل پالتو مردانه خزدار برنزی رنگ

 

مدل پالتو مردانه خزدار برنزی رنگ

 

مدل پالتو مردانه کرم قهوه ای

 

مدل پالتو مردانه کرم قهوه ای

 

استایل شیک مردانه با پالتو مشکی

 

استایل شیک مردانه با پالتو مشکی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو