خبر تلخ برای طرفداران سریال "تاج"

منبع: ایران آرت

121

1398/11/12

20:31


سریال پرطرفدار "تاج" که قرار بود تا شش فصل ادامه پیدا کند زودتر از موعد مقرر به پایان خواهد رسید.

ایران آرت: سریال "تاج" زودتر از موعد به انتهای راه می‌رسد. "پیتر مورگان" خالق سریال برنده‌ی امی نت‌فلیکس تأیید کرده است که این مجموعه‌ی تاریخی با فصل پنجم به پایان می‌رسد. مورگان در ابتدا شش فصل برای "تاج" در نظر داشت، اما در حین توسعه‌ی فصل پنجم متوجه می‌شود که اکنون زمان مناسبی برای خاتمه دادن به مجموعه است. فصل سوم "تاج" نوامبر سال گذشته با بازی "الیویا کولمن" در نقش "الیزابت دوم" منتشر شد. "کلر فوی" نیز در دو فصل اول سریال نقش ملکه را بازی کرده بود. کولمن در فصل چهارم هم نقش "الیزابت دوم" را بازی خواهد کرد. فصل پنجم نیز "ایملدا استاونتن" در نقش ملکه ظاهر می‌شود.

مورگان با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: "در آغاز سریال "تاج" را برای شش فصل تصور کردم اما اکنون که کارمان بر روی فصل پنجم را شروع کرده‌ایم برای من روشن شد که بهترین زمان برای پایان دادن به سریال است. از نت‌فلیکس و سونی به خاطر حمایت از من قدردانی می‌کنم."

به گزارش 30نما، "سیندی هالند" مدیر محتوای نت‌فلیکس نیز از تصمیم مورگان حمایت کرده و می‌گوید: "سه فصل اول "تاج" آغازگر یک عصر تازه بودند و من اطمینان دارم که فصل چهارم این موفقیت را ادامه خواهد داد. کاملاً از تصمیم "پیتر مورگان" حمایت می‌کنم و مشتاقانه خواهم دید که چگونه او، "ایملدا استاونتن" و سایر عوامل و بازیگران فصل پنجم، پایانی شکوهمند و درخور برای سریال خلق می‌کنند."

مورگان در خصوص بازی استاونتن در نقش "ملکه الیزابت دوم" اضافه می‌کند: "از اینکه اعلام می‌کنم "ایملدا استاونتن" در فصل پنجم و پایانی در نقش ملکه بازی خواهد کرد و "تاج" را وارد قرن بیست و یکم می‌کند بسیار هیجان‌زده‌ام. ایملدا بازیگر بسیار بااستعدادی است و جانشینی فوق‌العاده برای "کلر فوی" و "الیویا کولمن" خواهد بود."

استاونتن نیز در مورد این نقش می‌گوید: "از دیدن "تاج" در همان ابتدا لذت می‌بردم. به عنوان یک بازیگر دیدن "کلر فوی" و "الیویا کولمن" که به فیلمنامه‌ی "پیتر مورگان" چیزی ویژه و منحصر به فرد اضافه می‌کردند لذت‌بخش بود. افتخار می‌کنم که به گروه هنری استثنایی "تاج" در فصل پایانی اضافه می‌شوم."

نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل‌های چهارم و پنجم "تاج" را هنوز اعلام نکرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو