خرید دستگاه لیزر دایود الکس (Alex–Diode)

منبع: مینویسم

140

1398/11/12

21:14


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را از کجا بخریم؟

خرید دستگاه لیزر دایود الکس (Alex–Diode) با با طول موج ۷۵۵–۸۰۸ نانومتر

اگر قصد خرید دستگاه لیزر دایود الکس ۷۵۵۸۰۸ نانومتر را دارید این نوشته به شما کمک می کند تا اطلاعات نسبتا کاملی در رابطه با ویژگی های دستگاه لیزر دایود الکس، مزایای دستگاه لیزر دایود الکس، بهترین فروشنده دستگاه لیزر دایود الکس با قیمت ارزان و …. بدست آورید. همچنین تفاوت لیزر دایود الکس با دستگاه الکساندر الکس را خواهید دید.

بهترین شرکت برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس

اگر یک مرکز لیزر موی زائد دارید و به دنبال خرید یک دستگاه لیزر دایود الکس (Alex – Diode) هستید بهتر است با ویژگی های این دستگاه آشنا باشید تا در هنگاقثم خرید به آن ها دقت کنید. در ادامه به معرفی دستگاه لیزر دایود الکس Alex – Diode با طول موج ۷۵۵ – ۸۰۸ نانومتر خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر دایود Alex – Diode با طول موج ۷۵۵ – ۸۰۸ نانومتر مجهز به TEC است. TEC یک سیستم خنک کننده پوست است که از قدرت بالایی برخوردار است و این ویژگی باعث می شود هنگتم لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود الکس درد کمتری حس شود و هیچ اثری از سوختگی بر روی پوست باقی نماند.

طول موج دستگاه لیزر دایود الکس از ۷۵۵ تا ۸۰۸ متغیر است.

رابطه طول موج دستگاه های لیزر و قدرت نفوذپذیری آن ها

هر چه فركانس موج الكترومغناطيسی افزایش یابد یا به عبارتی هرچقدر طول موج کمتر باشد انرژی موج افزایش پیدا می کند و قدرت نفوذ آن هم بيشتر مي شود و برعکس. هر بافتی از بدن طول موج خاصی را جذب و طول موج خاصی را از خود عبور می دهد.

طول موج ۷۵۵ در دستگاه لیزر دایود الکس برای پوست‌هایی با رنگ روشن مناسب است. از آنجایی که پوست های روشن معمولا دیرتر به لیزر درمانی برای حذف موهای زائد جواب می دهند باید بالاترین طول موج دستگاه که قدرت نفوذ بیشتری دارد انتخاب شود. و به همین ترتیب هرچه پوست تیره تر می شود طول موج دستگاه بیشتر شده و به عدد ۸۰۸ نزدیکتر می شود.

عملکرد دستگاه لیزر دایود الکس

طول موج تابیده شده به سطح پوست از دستگاه لیزر دایود الکس توسط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند و انرژی حرارتی لیزر باعث از بین رفتن فولیکول مو می‌شود. از بین رفتن فولیکول مو هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. از لیزر دایود الکس می‌توان برای طیف وسیعی از رنگ پوست و مو استفاده نمود. این دستگاه از سرعت خوبی برخوردار است و وجود دستگاه TEC قدرتمند در آن باعث شده درد کمی را تحمل کنید.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس

 

  • طول موج این دستگاه به خوبی توسط ملانین مو جذب می شود و قدرت اثر بخشی بالایی دارد.
  • بعد از لیزر مو پوست برای مدت طولانی خنک می ماند و هیچ احساس سوختگی نخواهید داشت.
  • دستگاه مجهز به فاکتورهای ایمنی خوبی است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
  • قدرت نفوذ بالای این ستگاه باعث می شود سرعت کلاژن سازی پوست افزایش پیدا کند و علاوه بر مو زدایی عملیات جوانسازی پوست نیز صورت بگیرد.
  • این دستگاه همچنین برای درمان ضایعات عروقی بسیار مؤثر می باشد.
  • دستگاه لیزر دایود الکس نمای ۳۶۰ درجه دارد.
  • نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو تأثیر بهتری دارد و تعداد جلسات درمانی آن کمتر است.
  • دستگاه لیزر دایود الکس دیرتر مدت زمان بیشتری شارژ نگه می دارد.

معرفی شرکت طاهر تاج پارس

شرکت طاهرتاج پارس یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی است که در زمینه واردات و صادرات نیز فعالیت می کند. این شرکت از سال ۱۳۸۹ تأسیس و با کسب مجوز از سازمان پژوهش ها و اداره کل تجهیزات پزشکی کشور فعالیت خود را آغاز نمود. کادر شرکت طاهر پارس مطابقت با استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از متخصصین را در دستور کار خود قرار داده است و به این منظور دوره های آموزشی لازم را برگزار می کند.

تولید تجهیزات پزشکی مرتبط با حوزه پوست و مو یکی از فعالیت های اساسی شرکت طاهر تاج پارس است. این شرکت همچنین در زمینه همکاری با برندهای معتبر دنیا و واردات تجهیزات پزشکی مرتبط با پوست و مو و دندانپزشکی از خارج نیز فعالیت دارد. از جمله اخذ نمایندگی کمپانی های معتبر دنیا مانند meditech کره جنوبی، کمپانی معتبر KES کشور چین.

این شرکت همچنین محصولات تولیدی خود را به کشورهای تاجیکستان، عراق و افغانستان صادر می کند.

فروشگاه محصولات طاهرتاج پارس

خرید دستگاه لیزر دایود الکس از طاهر تاج پارس

برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس می توانید این محصول را با گارانتی معتبر از شرکت طاهر تاج پارس دریافت نمایید و مطمئن باشید که از یک شرکت معتبر خرید کرده اید.

  • اخذ گزارش بالینی از دانشگاه های علوم پزشکی
  • گذراندن آخرین ورژن استانداردهای بین المللی در آزمایشگاه مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک
  • انجام خدمات پس از فروش در کمترین زمان
  • کلاس های آموزشی مجهز دارای گواهینامه ISO9001 و ISO13485 از کشور آمریکا
  • و……

دلایلی هستند که به شما اطمینان می دهند تا یک خرید مطمئن از طاهرتاج پارس داشته باشید.

 

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو