زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (۳۲۶)

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (۳۲۶)


منبع: پرشین وی

222

1398/11/12

21:57


حامد بهداد ستاره درخشان آسمان هنر ایران جایزه بهترین بازیگر سیزدهمین جشن منتقدان سینمای را به دست آورد و بار دیگر ثابت کرد او در بازیگری حرف های زیادی برای گفتن دارد...

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (۳۲۶)

حامد بهداد بازیگر فیلم سینمایی قصر شیرین رضا میرکریمی که برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از سیزدهمین جشن منتقدان سینمای ایران شده است به خاطر صحبت های جنجالی اش در این جشن حسابی خبرساز شده است. در ادامه مروری بر زندگی شخصی هنری و حواشی این ستاره سینمای ایران که در سریال خانگی دل نیز هنرنمایی کرده است داریم. با پرشین وی همراه شوید و بیشتر درباره زندگی حامد بهداد بدانید.

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۵۶ در مشهد است اما تا اوایل جوانی در نیشابور زندگی کرده. حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است. او دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

بهداد از ۹ سالگی تئاتر بازی کرده و عاشق بازیگری است. او به مارلون براندو عشق می‌ ورزد و این را مخفی هم نمی‌ کند. بازی او همچنین تماشاگران را یاد بهروز وثوقی می‌ اندازد. دوست صمیمی او در زندگی اش حسام، برادرش می باشد. حسام بهداد، برادر کوچک حامد بهداد است که متولد سال ۱۳۵۴ می باشد.

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد

نظر حامد بهداد درباره خودش

«آدمی جدی هستم اما در فضاهای خاصی، درست در دل همان لحظه که جدی هستم خیلی راحت شوخی می کنم چون اگر شوخی نکنم و راحت نباشم سقوط می کنم و برای اینکه سقوط نکنم دست و پا می زنم و اینها کمک می کند که علائم حیاتم از بین نرود. من از اینکه ضربان قلبم پایین بیاید می ترسم، از این تنهایی و از آرامش بیش از حد میترسم، جدیت من در چیزهای دیگری است و شاید بیشترش تظاهر باشد.»

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد و پدر مرحومش

شروع فعالیت هنری حامد بهداد

حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد. او برای فیلم “آخر بازی” رل خود را به بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد کار می کرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود.

فردی که بیشترین تاثیر را روی زندگی حامد گذاشته سیدمحسن شهرنازدار است که حامد تمام اطلاعات شفاهی اش را با او چک می کند. حامد هرازگاهی به خراسان و سراغ او می رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمینه موسیقی و معماری کتاب هایی نوشته است.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد و مادرش

حامد در دوران دانشجویی و زمانی که تئاتر می خوانده فقر شدیدی را تحمل کرده و سختی زیادی کشیده است. بهداد حدود ۲ سال پیش به کانادا رفت و قصد داشت برای تحصیل در این کشور اقامت کند اما بحث بازی در فیلم آدمکش که پیش آمد، باعث برگشت او شد.

بهداد از ۹ سالگی تئاتر بازی کرده و عاشق بازیگری است. او به مارلون براند عشق می ورزد و این را مخفی هم نکرده که دوست دارد ادای او را دربیاورد. حامد گفته حتما روزی اسکار می گیرد و نوبل و اسکار برایش مهم است.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و برادرش

خوانندگی حامد بهداد

حامد بهداد برای گروه دارکوب چند ترانه خواند بعد از آن در آلبوم ساعت ۲۵ رضا یزدانی هم با او همراهی کرد و همایون نصیری سرپرست گروه ” دارکوب” درباره حضور حامد بهداد به عنوان خواننده در کنسرت ده سالگی گروه “دارکوب” گفته بود که :حامد بهداد جزو معدود هنرمندانی است که از همان سال های ابتدایی فعالیت های “دارکوب” به عنوان خواننده در کنار ما بوده و از هوش و سواد موسیقایی بالایی برخوردار است. مواقع زیادی بوده که حامد مشاوره هایی را به من داده و باعث شده این همکاری بیشتر و بهتر جریان پیدا کند. ”

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد

عکاسی حامد بهداد

حامد بهداد : عکاسی، ذهن بازیگر را آماده نگه می‌دارد که وقتی مقابل دوربین فیلمبردار قرار می‌گیرد بتواند خود را از زاویه دید فیلمبردار ببیند، کمترین دلیل این است که درکی از تصویر ذهنی و نور پردازی فیلمبردار داشته باشد.

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد در جشن منتقدان

حرف‌های تند حامد بهداد در مراسم منتقدان سینما

«ما خود خود مردمیم این اسم مزخرف سلبریتی از روی صورت ما بردارید» این جمله را حامد بهداد در این جشن منتقدان سینمایی گفت. او جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای «قصر شیرین» این مراسم را دریافت کرد.

گفتنی است فیلم «جاده‌ ای «قصر شیرین» ساخته میرکریمی در اولین حضور بین‌ المللی خود در جشنواره فیلم شانگهای خوش درخشید و سه جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر مرد (حامد بهداد) را از این رویداد سینمایی مهم آسیایی کسب کرد. و اینک وی جایزه بهترین بازیگر مرد جشن منتقدان را به دست آورده است.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر ایرانی

واکنش تند به صحبت های حامد بهداد در جشن منتقدان

کانال سینمایی کات نقدی را درباره اظهارات حامد بهداد در شب منتقدان سینما منتشر کرد. حامد بهداد دیشب در جشن انجمن منتقدان پس از دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای «قصر شیرین» گفت: «ما خودِ خود مردمیم! این اسم مزخرف سلبریتی از روی صورت ما بردارید.»

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و نوید محمدزاده

آقای حامد بهداد، شما خودِ خودِ کدام مردمید که برای بازی در سریال «دل» ماهی چندصدمیلیون تومان می‌گیرید؟!
شما خودِ خودِ کدام مردمید که همزمان با این سریال برای فریب افکار عمومی پُست‌های سیاسی
در اینستاگرام‌تان می‌گذارید تا حواس مردم از سقوط‌ آزادتان در عرصه‌ی هنر پرت شود؟!
شما نه تنها خودِ خودِ مردم نیستید، که متاسفانه خودِ خودِ ابتذال شده‌اید! اگر شک دارید،
بار دیگر ویدیوکلیپِ عروسیِ شرم‌آورِ سریال «دل» را ببینید که از ویدیوکلیپ‌های عروسیِ
چیپِ تین‌ایجریِ اینستاگرامی هم عقب‌تر و مبتذل‌تر است.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

عکس های حامد بهداد

زندگی حامد بهداد و ۱۰ نقش ماندنی او در سینما

۱۰ نقش برتر کارنامه حامد بهداد

نکته جالب کارنامه حامد بهداد این است که در سال ۱۳۹۸، ابتدا و انتهای کارنامه‌اش را دو فیلم موفق شکل می‌دهند! او با «آخر بازی» شروع کرد و حالا «قصر شیرین» را روی پرده سینما‌ها دارد. هر دو فیلم، هم مورد تحسین منتقدان قرار گفته‌اند و هم مخاطبان. در این مطلب درباره این دو فیلم و هشت فیلم موفق دیگر کارنامه حامد بهداد نوشته‌ایم. این فیلم‌ها نقاط عطف کارنامه بازیگری بهداد محسوب می‌شوند.

قصر شیرین (۱۳۹۷)

اسم شخصیت: جلال

کارگردان: سید رضا میرکریمی

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد در قصر شیرین

درباره نقش: بهداد تنها بازیگر سرشناس «قصر شیرین» است. رضا میرکریمی این بار یک شخصیت مرد را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز قرار داده. مردی که زندگی و شخصیت چند لایه دارد و در نهایت تحول و تغییر او عیان می‌شود. کار مهم بهداد این است که پرداخت شخصیت بسیار تدریجی و ظریف انجام می‌شود.

«قصر شیرین» فیلمی ساده و قابل فهم است که کم‌کم شروع می‌شود و به معرفی جزئیات و داستانک‌ها می‌پردازد و هر چه پیش می‌رود از ریتم و حال و هوایش نمی‌افتد و می‌تواندتا انتها مسیر و جاده‌ای آرام، ولی جذاب را برای مخاطبانش به تصویر بکشد. بخش عمده‌ای از این موفقیت مرهون بازی خویشتندارانه بهداد است.

جایگاه در کارنامه: جلال بدون تردید یکی از بهترین‌های کارنامه بهداد است. او برای این نقش در جشنواره فجر نامزد سیمرغ بود. او چندی پیش جایزه بهترین بازیگر را از جشنواره شانگ‌های به‌دست آورد.

سد معبر (۱۳۹۵)

اسم شخصیت: قاسم

کارگردان: محسن قرایی

زندگی حامد بهداد

زندگی حامد بهداد بازیگر سد معبر

درباره نقش: قاسم کارمند شهرداری است؛ مردی از طبقه فرودست که چنان بر مدار حرص سوار است که آتش آن دامن خانواده‌اش را هم گرفته. مردی که به خواسته‌های همشهریان هم‌طبقه‌اش بی‌اعتناست و حتی در رابطه با همسرش، مطالبات فردی خود را به خواست همسرش ارجح می‌داند.

بهداد برای نمایش درونیات قاسم، از همه تجربه و توانش بهره گرفته؛ سکوت و فریاد را توأمان دارد. به همین خاطر است که تا لحظه آخر نمی‌توان نظر قطعی درباره تصمیمی که قاسم گرفته داد.

جایگاه در کارنامه: حامد بهداد با «سد معبر» تولدی دوباره داشت. این فیلم باعث شد نگاه‌ها بار دیگر به سمت او چرخانده شود و منتقدان اذعان کنند، بهداد نمی‌خواهد زمین بازی را به دیگران بسپارد. او در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای جشن خانه سینما جایزه گرفت. بهداد در جشنواره گلدن گلوبال آسیایی در کوآلالامپور هم جایزه بهترین بازیگر مرد را به‌دست آورد.

آرایش غلیظ (۱۳۹۲)

اسم شخصیت: مسعود

کارگردان: حمید نعمت‌الله

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر آرایش غلیظ

درباره نقش: مسعود آدم کلاشی است که قصد دارد یک بار قاچاق فشفشه را بفروشد.
برای این منظور از موقعیت یک دختر (طناز طباطبایی) سوءاستفاده می‌کند و همراه او
و همکارانش به یک مأموریت می‌رود.

مسعود معتاد هم هست و به‌طور اتفاقی با پیرمردی به‌نام منصور (جمال اجلالی) برمی‌خورد
که قصد نشئگی دارد. آشنایی این دو منجر به اشتراک در یک چیز می‌شود؛
لذت بیشتر از نشئگی یا به تعبیر خودشان رفتن به قلعه پرتغالی! بهداد در «آرایش غلیظ»
یکی از مشخصه‌های ذاتی را بیش از دیگر ویژگی‌ها با خود دارد: بامزگی. اقتضای نقش
می‌طلبد که مسعود «شیرین» باشد و بهداد در این زمینه متخصص است.

جایگاه در کارنامه: حامد بهداد برای «آرایش غلیظ» از جشنواره سی‌ودوم نامزد دریافت سیمرغ بود. خیلی‌ها بازی‌اش را تحسین کردند، ولی منتقدان بر کیفیت بازی او در این فیلم اشتراک نظر ندارند.

سعادت‌آباد (۱۳۸۹)

اسم شخصیت: محسن

کارگردان: مازیار میری

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر سعادت آباد

درباره نقش: «سعادت‌آباد» در ظاهر شباهتی با آثار پیشین حامد بهداد دارد: مردی بشاش، بذله‌گو، سربه‌هوا و … با این‌حال نحوه ارائه آن باعث ایجاد تفاوت شده است. او چند صفت متضاد را به‌طور هم‌زمان در این نقش به تصویر می‌کشد: مهربانی در عین خشونت، وفا در عین خیانت، صداقت در عین دروغگویی. بهداد بلد است شخصیت‌های این‌چنینی را طوری بازی کند که هم مخاطب او را دوست بدارد و هم متوجه خصلت‌های بدش بشود.

جایگاه در کارنامه: بهداد برای «سعادت‌آباد» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن منتقدان شد. در زمان اکران هم شاهد نقد‌های مثبتی درباره بازی‌اش بودیم. فیلم فروش بالایی هم داشت و در شبکه نمایش خانگی هم مورد توجه قرار گرفت تا «سعادت‌آباد»‌تبدیل به یکی از آثار محبوب بهداد شود.

جرم (۱۳۸۹)

اسم شخصیت: ناصر

کارگردان: مسعود کیمیایی

زندگی حامد بهداد

زندگی حامد بهداد بازیگر جرم

درباره نقش: «جرم» از جمله فیلم‌های متأخر مسعود کیمیایی با سویه‌های سیاسی – اجتماعی است.
فیلم داستان دو دوست جوان به نام رضا سرچشمه (پولاد کیمیایی) و ناصر (حامد بهداد) است
که تصمیم می‌گیرند تا به زندگی یک شخص سیاسی پایان دهند.

دومین همکاری کیمیایی و بهداد منجر به خلق شخصیتی شد که همه نشانه‌های قهرمان‌های
کیمیایی را دارد؛ از رضا موتوری تا سید گوزن‌ها. بهداد در این فیلم یک بازی برون‌ریز دارد،
اما این شیوه تعمدی است. نوعی ادای احترام به شخصیت‌های پرفریاد کیمیایی که
از قضا تصاویر سیاه و سفید و صدای چنگیز جلیلوند بر این مشابهت افزوده است.

جایگاه در کارنامه: بهداد برای «جرم» برنده اولین سیمرغ خود از جشنواره شد. این اتفاق در جشنواره بیست‌ونهم فجر رخ داد. بازی بهداد در این فیلم تحسین شد، اما با این‌حال ناصر جزو شخصیت‌های به‌یادماندنی سینمای کیمیایی محسوب نمی‌شود.

روز سوم (۱۳۸۵)

اسم شخصیت: فواد

کارگردان: محمدحسین لطیفی

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر روز سوم

درباره نقش: فواد، افسری عراقی است که پیش از آغاز جنگ به ایران آمده و از سمیره (باران کوثری)
خواستگاری کرده است. جنگ، اما بازی را تغییر داده و دوستان حالا دشمن یکدیگر هستند.
فواد، اما سمیره را می‌خواهد و پا پس نمی‌کشد.

«روز سوم» یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های بهداد محسوب می‌شود. او شمایل یک افسر عاشق‌پیشه عراقی را چنان باورپذیر به تصویر کشید که خیلی زود فراموش کردیم او به‌واقع حامد بهداد است! صحبت‌های بریده بریده او به زبان فارسی، خشم و عصیان و عشق … فواد را تبدیل به شخصیتی یگانه در کارنامه بهداد کرده است.

جایگاه در کارنامه: در حالی که به نظر می‌رسید بهداد برای این نقش به سیمرغ برسد،
اتفاق دیگری رخ داد و جایزه به بهداد داده نشد، دست او در جشن خانه سینما هم از تندیس
خالی ماند. با این حال «روز سوم» به دلیل محبوبیت پیش قاطبه مخاطبان تبدیل
به یکی از آثار به‌یادماندنی بهداد شده است.

کافه ستاره (۱۳۸۳)

اسم شخصیت: خسرو

کارگردان: سامان مقدم

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر کافه ستاره

درباره نقش: جزو اولین تجربیات سینمایی اوست. از آن نقش‌هایی که بهداد برای جا انداختن کامل خود نیاز داشت. او قدر فرصت را دانست و گل طلایی را زد. نقش خسرو در «کافه ستاره» کوتاه، اما دقیقاً منطبق با ویژگی‌های ذاتی بهداد بود.

کاری نداریم که سامان مقدم از پیش نقش را برای بهداد نوشته بود یا نه؛ مهم این است
که خسرو خیلی خوب به قامت او نشست. بامزگی‌های خسرو که زنی میانسال
(فریبا با بازی رویا تیموریان) عاشقش شده، آن‌قدر خوب از آب درآمد که بخشی از جذابیت
فیلم را به دوش کشید. بهداد با این نقش بر محبوبیت خود افزود و توانست دل هوادارانش را به دست بیاورد.

جایگاه در کارنامه: بهداد برای این نقش نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از دهمین جشن خانه سینما شد، بازی‌اش به دل مخاطبان نشست و همچنان جزو نقش‌های خوب کارنامه‌اش دسته‌بندی می‌شود.

بوتیک (۱۳۸۱)

اسم شخصیت: مهرداد

کارگردان: حمید نعمت‌الله

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر بوتیک

درباره نقش: مهرداد جزو شاه‌نقش‌های بازیگری حامد بهداد به حساب می‌آید. او یک نشئه‌باز حرفه‌ای است،
می‌خواهد با مرام باشد، به زنش شک دارد و … آنچه مهرداد را در خاطرمان زنده نگه داشته،
سکانس دعوا با زنش است. مصرف زیاد مواد مخدر و ور رفتن مدام همسرش با موبایل او را
به مرز جنون رسانده و شروع به کتک‌کاری می‌کند. دوستش جهان دخالت می‌کند
و مهرداد با زبان رمز قصد لو دادن رابطه همسرش را دارد: «سین شین نُه،
جیم شین اوکی». رمزگشایی حرف‌های زنش برای جهان در اوج عصبیت نکته
دیگری است که به جذابیت کاراکتر حامد بهداد اضافه کرده.

جایگاه در کارنامه: بهداد با «بوتیک» به شهرت رسید و همچنان این فیلم جزو شاه‌نقش‌های کارنامه‌اش محسوب می‌شود. منتقدان تحسینش کردند و مخاطبان با جوانی جدید آشنا شدند.

آخر بازی (۱۳۷۹)

اسم شخصیت: پویا

کارگردان: همایون اسعدیان

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر آخر بازی

درباره نقش: گفته می‌شود رامبد جوان، حامد بهداد را به همایون اسعدیان معرفی کرده است.
اسعدیان دنبال جوانی می‌گشت که نماینده‌ای از جوان‌های سرخوش دهه هشتاد باشد،
آن‌ها که در دنیای بی‌آلایش خود دست به ماجراجویی می‌زنند و گیر می‌افتند.
بهداد نقش پویا را در «آخر بازی» ایفا کرد؛ جوانی دانشجو و نترس که شوخی‌شوخی
وارد یک بازی می‌شود و گیر می‌افتد.

جایگاه در کارنامه: حامد بهداد با انرژی مضاعف آمده بود و می‌خواست با بازی‌های اگزجره‌اش در کانون خاص و عام باشد. خوش‌شانس هم بود؛ کارگردان‌های خوش‌سلیقه سراغش می‌آمدند و او نم‌نمک پای خود را در سینما سفت می‌کرد. داوران هم به او روی خوش نشان دادند و برای این نقش نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

خانه دختر (۱۳۹۶)

اسم شخصیت: منصور

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

زندگی حامد بهداد بازیگر خانه دختر

درباره نقش: از جمله فیلم‌هایی است که خط داستانی‌اش قوی نیست، اما حرف‌های مهمی در دل دارد. برای اینکه به موقعیت منصور در داستان پی ببریم لازم است خط کلی داستان را مرور کنیم. «خانه دختر» قصه سمیرا (رعنا آزادی‌ور) است که پیش از مراسم ازدواج با منصور (حامد بهداد) گرفتار چالش می‌شود.

در روز پیش از عروسی، مادر منصور، سمیرا را برای معاینه پیش دکتر زنان می‌برد،
اما سمیرا که از این موضوع شوکه شده اقدام به خودکشی می‌کند. بهداد در بخش
ابتدایی داستان وجه سرخوشانه منصور را به نمایش می‌گذارد و بعد از مرگ نامزدش
با این اتفاق چالش دارد. شک و غم تا آخر در چهره منصور هویدا است و باعث شده
بهداد دو حس سخت را توأمان نمایش دهد.

جایگاه در کارنامه: فیلم «خانه دختر» سال‌ها توقیف بود. با این حال اکران فیلم باعث نشد مخاطب نسبت به آن واکنش مثبت داشته باشد. فیلم جایگاهی رفیع در کارنامه بهداد ندارد.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و باران کوثری

بازی حامد بهداد در «قصر شیرین» کلاس درس است

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در پی موفقیت حامد بهداد بازیگر فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد، در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد، این موفقیت را به وی تبریک گفت.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد

متن این یادداشت به شرح زیر است:

حامد بهداد عزیز

هنرمند و بازیگر سینمای نجیب و شریف ایران

بدون شک تو لایق بهترین‌هایی و دریافت جایزه بهترین بازیگری از جشنواره شانگهای، تأکیدی صد چندان بر معرفت، شناخت و توانایی تو در دنیای بازیگری و ایفای نقش‌های متفاوت است.

بازی کنترل و حساب شده و منطقی‌ات در فیلم «قصر شیرین» بدون شک یکی از امتیازات
بارز فیلم است و کلاس درسی برای جوانان عاشق بازیگری.

حامد جان در «قصر شیرین» تو نوع دیگری از هنر و توانایی خود را به رخ کشیده‌ای، میمیک صورت،
کنترل اجزای صورت و نگاه پر جذبه و نافذت تا عمق وجود مخاطب نفوذ و حس همذات پنداری را در مخاطب دو چندان می‌کند.

زندگی حامد بهداد

زندگی حامد بهداد بازیگر

حامد عزیز

تو آدم برون‌گرایی هستی و شخصیت و کاراکتر جلال در «قصر شیرین»، کاراکتری درونگراست و تو چقدر هنرمندانه، حرفه‌ای، درست و حساب شده از خود عبور کرده‌ای و در این پارادوکس سربلند بیرون آمده‌ای و این هنر بی‌بدیل توست که شخصیتی جدید خلق کرده‌ای که از خود واقعی‌ات فرسنگ‌ها فاصله دارد.

تو با شناختت و درک درستی که از جهان بینی کاراکتر جلال پیدا کرده‌ای، شخصیت و کاراکتری عصبی، عبوس و تلخ را با بازی شیرینت به همراه ظرافت و آگاهی، دلنشین کرده‌ای.

دست مریزاد به تو که هر سال پخته‌تر، حرفه‌ای تر و بی مانندتر در عرصه هنر بازیگری می‌درخشی.

درخششت مداوم بازیگر با معرفت و دوست داشتنی سینما.

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد و نوید محمدزاده

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل

دلِ حامد بهداد و ساره بیات لاکچری است؟

«دل» مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است. و حامد بهداد نقش اصلی این سریال را بازی می کند.

مجری طرح مجموعه شبکه نمایش خانگی «دل»، در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره لوکس بودن فضای این سریال، تاکید می‌کند می‌توان ناملایمات و تلخی‌هایی را که در زندگی امروز وجود دارد، با دیدن فیلم، خواندن کتاب یا تماشای سریال تعدیل کرد.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد بازیگر سریال دل

در همین ارتباط، به سراغ سعید خندق‌آبادی، مجری طرح، یکی از سرمایه‌گذاران و جانشین
تهیه‌کننده سریال «دل» رفتیم و با او گفت‌وگو کردیم.

سعید خندق‌آبادی درباره واکنش‌های منفی که به بعضی از وجوه سریال «دل» صورت گرفته است، گفت: «در سال‌های اخیر سنتی ناپسند رواج پیدا کرده است؛ تعدادی از اهالی رسانه بعد از تماشای یکی دو قسمت از یک سریال، درباره آن اظهار نظر می‌کنند.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و عباس کیارستمی

این قضاوت، کامل و منصفانه نیست، چرا که معمولا وقتی سریال‌ها به نیمه رسیده یا تمام شده،
موضع‌گیری‌ها هم تغییر کرده است. بنابراین فکر می‌کنم هنوز برای اظهار نظر درباره کیفیت
سریال «دل» زود است. خوشبختانه طبق آخرین آماری که منتشر شده، سریال «دل»
بیشتر از دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی که این روزها توزیع می‌شود، بیننده داشته است.»

او در واکنش به انتقادها به فضای لوکس این سریال هم گفت: «شرایط جامعه، مشکلات اقتصادی و معیشتی برای همه ما ملموس است، اما زندگی ادامه دارد. فروشگاه‌های بزرگ همچنان مملو از جمعیت هستند، مردم به سفر می‌روند، میهمانی‌های خانوادگی برقرار است.

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و کمال تبریزی

فیلم و سریال ساخته می‌شود، کنسرت برگزار می‌شود و جشنواره تئاتر، موسیقی
و فیلم در راه است. من فکر می‌کنم ناملایمات و تلخی‌هایی که انسان در زندگی دارد،
با دیدن فیلم، خواندن کتاب، تماشای تئاتر یا سریال خوب، تعدیل می‌شود. بخشی
از کارکرد هنر، بالا بردن کیفیت اوقات فراغت است.»

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد

کلیپ خبرساز عروسی بهداد و بیات در سریال دل

شاهرخ دولکو منتقد، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما با انتشار کلیپ سریال دل در صفحه توئیتر خود نوشت: حواسم به چهره‌ی بازیگران نبود. اول فکر کردم یکی از اون فیلم‌های دوزاری عروسیه که آدم‌های«لاکچری» برای خودشون ساختن و به مجازی راه پیدا کرده.بعد فکر کردم کلیپ معرفی یه سریال جدید ترکی‌ه. تا اینکه لوگوی سریال دل، ساره بیات و متاسفانه حامد بهداد رو دیدم و روزم چون بختم تیره و تار شد

زندگی حامد بهداد بازیگر سریال دل؛ از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن (326)

حامد بهداد و بازیگران سریال دل

سریال «دل» به نویسندگی بابک کایدان و کارگردانی منوچهر هادی، با بازی حامد بهداد،
ساره بیات، یکتا ناصر، کورش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان،
نسرین مقانلو، مهدی کوشکی و …در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است.

حامد بهداد کارنامه پر و پیمانی در سینمای ایران دارد. ۱۸ سال از عمر بازیگری او در سینمای ایران می گذرد و در این مدت ۴۰ فیلم بازی کرده است. به طور متوسط سالی دو فیلم بازی کرده که تعداد کمی برای یک بازیگر نیست.

زندگی حامد بهداد

تصاویر حامد بهداد

 

تبریک منوچهر هادی برای موفقیت حامد بهداد در جشن منتقدان

منوچهر هادی در صحفه شخصی اش نوتشهش بود که: ❤️ جایزه بهترین بازیگر برای فیلم قصر شیرین در جشن منتقدان سینما رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم حامد عزیز.

زندگی حامد بهداد

حامد بهداد و منوچهر هادی

حامد بهداد از بدو ورودش به سینما با بازی در فیلم «آخر بازی» نامزد دریافت سیمرغ نقش اول مرد شد و بازی اش به چشم آمد. ورود به سینما برای او به آسانی اتفاق نیفتاد و راه سختی را طی کرد. او برای قصر شیرین موفق به تندیس بهترین بازیگر مرد از سیزدهمین جشن منتقدان سینمای ایران شد.

زندگی حامد بهداد

زندگی حامد بهداد بازیگر جوان سینما

سلام سینما , میزان , روزنامه هفت صبح , مهر , خبرآنلاین , برترین ها , سینما دیلی , ایسنا , کات

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو