معرفی فیلم وکیل مدافع

منبع: آسمونی

195

1398/3/28

19:28


وکیل مدافع فیلمی کاملاً خانوادگی و بسیار سالمی است و همه خانواده‌ها می‌توانند بدون دغدغه این که محتوای فیلم گفتار یا رفتار نامناسب داشته باشد، به تماشای آن بنشینند.

فیلم وکیل مدافع با مضمونی مرتبط با دفاع مقدس و البته در ژانر کمدی ساخته شده است و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به فضا و داستان متفاوتش با استقبال مخاطبان مواجه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فیلم وکیل مدافع این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.

معرفی فیلم وکیل مدافع

معرفی فیلم وکیل مدافع

معرفی فیلم وکیل مدافع

بازیگران فیلم وکیل مدافع

لازم به ذکر است ایمان افشاریان، کوروش تهامی، بهناز جعفری، مجید یاسر، شهرام قائدی، فرخ نعمتی و محمود عزیزی ازجمله هنرمندانی هستند که در وکیل مدافع به کارگردانی سلما بابایی و ونداد دوشن ایفای نقش کرده‌اند.

معرفی فیلم وکیل مدافع

معرفی فیلم وکیل مدافع

آسمونی : محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم وکیل مدافع درباره این فیلم گفت: این فیلم در تداوم همان مسیری است که در این چهل سال در سینمای ایران طی کرده‌ام. طرح اولیه فیلم را آقای ماشاءالله شاهمرادی‌زاده ارائه دادند و خانم بابایی و آقای دوشن فیلمنامه را بر اساس آن نوشتند. هر دو کارگردان درعین جوان بودن، با تجربه و کاربلد هستند. علاوه بر این مسائل هنری و فنی، به هرحال این اثر هم به لحاظ موضوع و هم به لحظه کارگردانش یک ادای دین به خانواده شهداست. به هر حال شهید عباس بابایی برای همه ایرانیان شناخته شده و محترم است.

وی اظهار کرد: وکیل مدافع فیلمنامه بسیار جذابی دارد که با وجود این که در ژانر طنز ساخته شده، از ابتذال مرسوم برخی آثار امروز سینمای ایران نیز فاصله دارد. همچنین با توجه به رگه‌های سیاسی موجود در فیلمنامه و اینکه امسال انتخابات مجلس را نیز در پیش داریم امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. برای تجربه اول کارگردانان بسیار خوب و راضی‌کننده بود. قرار بود فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (بهمن‌ماه ۱۳۹۷) هم حضور پیدا کند که به دلیل مسائل فنی به این جشنواره نرسید و در قالب بخش جنبی جشنواره، چند اکران محدود در پردیس چارسو داشت.

معرفی فیلم وکیل مدافع

معرفی فیلم وکیل مدافع

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «وکیل مدافع» با اشاره به این که علاقه‌ای به ارائه این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر نداشته است، افزود: سعی ما بر این است که ان‌شاءالله فیلم در جشنواره فیلم مقاومت هم شرکت کند.

وی عنوان کرد: وکیل مدافع در سینماهای گروه استقلال اکران خود را آغاز کرده است؛ البته در تمام پردیس‌های شهر تهران نمایش داده می‌شود.

علی‌اکبری گفت: وکیل مدافع فیلمی کاملاً خانوادگی و بسیار سالمی است و همه خانواده‌ها می‌توانند بدون دغدغه این که محتوای فیلم گفتار یا رفتار نامناسب داشته باشد، به تماشای آن بنشینند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه فیلمنامه وکیل مدافع توسط رضا مقصودی (نویسنده فیلمنامه لیلی با من است) بازنویسی شده، آیا شباهتی بین این دو فیلم وجود دارد یا نه گفت: باید فیلم را دید و نظر داد. در هردو فیلم، دفاع مقدس و با نگاه طنز ساخته شده‌اند، اما ترجیح می‌دهم در این زمینه چیزی نگویم و مخاطبان خودشان نتیجه‌گیری کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو