داستان,موضوع و بازیگران فیلم سه کام حبس +تصاویر تیزرها و نقدها

داستان,موضوع و بازیگران فیلم سه کام حبس +تصاویر تیزرها و نقدها


منبع: آریا پیکس

570

1398/11/13

13:56


داستان موضوع و بازیگران فیلم سه کام حبس

فیلم سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور یکی از فیلم هایی است که در جشنواره فیلم فجر 98 حضور دارد. ما در این بخش از آریا پیکس به معرفی و داستان و عوامل و بازیگران فیلم سه کام حبس می پردازیم.

معرفی فیلم سه کام حبس

سه کام حبس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

 

بازیگران فیلم سه کام حبس

داستان و موضوع فیلم سه کام حبس

شخصیت این فیلم تلاش دارد با فروش مواد مخدر زندگیش را از این رو به آن رو کند و راه صد ساله را یک شبه طی کند اما در ادامه فیلم، شرایطی اتفاق می افتد که در مدت ۵ و ۶ روز آن فرد زندگی‌اش به قهقرا و فروپاشی می‌رود. این فیلم به معضلات اعتیاد و مواد مخدر می پردازد.

بازیگران فیلم سه کام حبس

محسن تنابنده / پریناز ایزدیار در نقش نسیم / سمیرا حسن پور/ متین ستوده/ مریم بوبانی/ محمود نظرعلیان/ یدالله شادمانی/ محمد اشکان فر , علیرضا مهران

داستان و موضوع فیلم سه کام حبس

توضیحات سامان سالور کارگردان فیلم در خصوص فیلمش

سامان سالور درباره تکراری بودن موضوع اعتیاد در فیلم این سال های سینمای ایران، گفت: این فیلم می تواند تلنگری باشد به جامعه درگیر اعتیاد که متاسفانه فراگیر شده است و هروزه شاهد اخبار آن هستیم.
سالور افزود: شخصیت این فیلم تلاش دارد با فروش مواد مخدر زندگیش را از این رو به آن رو کند و راه صد ساله را یک شبه طی کند اما در ادامه فیلم، شرایطی اتفاق می افتد که در مدت ۵ و ۶ روز آن فرد زندگی‌اش به قهقرا و فروپاشی می‌رود.
سالور گفت: از ابتدا تصمیم داشتیم فیلمی بسازیم که رنگی باشد اما خیلی رنگ نداشته باشد و برای ساخت این فیلم کار ویژه‌ای برای رنگ آن انجام دادیم.
وی ادامه داد : پس از دور خوانی هایی که با بازیگران انجام شد برخی از بخشهای فیلمنامه تغییر کوچکی کرد که بازیگران آن تنابنده و خانم ایزدیار تاثیر گذار بودند.
او در ادامه خصوص بازی های انجام گرفته در فیلم سه کام حبس گفت: تنابنده چون سابقه فعالیت هایی همچون کارگردانی و فیلمنامه نویسی دارد همواره با خودش ایده می‌آورد که دل کارگردان را به آن می برد.

نقد فیلم سه کام حبس

تاکنون نقدی در خصوص این فیلم انجام نشده است

زمان اکران فیلم

این فیلم اولین اکرانش در جشنواره فیلم فجر 98 اتفاق می افتد . اکران عمومی آن در سال 99 در سینماهای سراسر کشور خواهد بود

عوامل فیلم سه کام حبس

مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.


تصاویر بازیگران فیلم سه کام حبس در نشست خبری فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

بازیگران زن فیلم سه کام حبس


تیزر و آنونس ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو