بیلی آیلیش خواننده اسکار ۲۰۲۰ شد + بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

689

1398/11/14

00:47


مراسم اسکار یکی از بزگرترین مراسم هنری جهان است که در آن بهترین های فیلم در سراسر جهان انتخاب می شوند و به آن ها جوایزی اهدا خواهد شد. حضور بیلی آیلیش خواننده متولد سال ۲۰۰۱ در مراسم اسکار ۲۰۲۰ موردتوجه همه افراد قرار گرفته است. ما در این بخش بیوگرافی بیلی آیلیش را منتشر می کنیم.

بیلی آیـلیش

بیلی آیـلیش

بیلی آیلیش

بیلی ایلیش، پدیده ۱۸ ساله دنیای موسیقی که ابتدای هفته جاری هر چهار جایزه مهم گرمی ۲۰۲۰ را از آن خود کرد، در مراسم اسکار ۲۰۲۰ به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

​به گزارش ایران‌آرت، بیلی ایلیش در کنار التون جان و کوئست لاو، اجراکنندگان مراسم اسکار هستند. انتظار می‌رود شروع مراسم اسکار با اجرای ایلیش نوجوان باشد. او قرار است اثری را برای بیست و پنجمین فیلم جیمز باند با نام “زمانی برای مردن نیست” بخواند. این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

​سال گذشته لیدی گاگا و بردلی کوپر در مراسم اسکار به اجرای موسیقی پرداختند که اجرای آنها جنجال‌های فراوانی را به پا کرد و پس از آن شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه این دو هنرمند منتشر شد که بعد از چند ماه توسط لیدی گاگا تکذیب شد.

​مراسم اسکار روز نهم فوریه برگزار می‌شود. آکادمی اسکار در این مراسم به کوبی برایانت، ستاره فقید بستکتبال که جایزه اسکار نیز برده است ادای احترام خواهد کرد.

بیلی آیـلیش در اسکار 2020

بیلی آیـلیش در اسکار ۲۰۲۰

بیوگرافی بیلی ایلیش

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل (به انگلیسی: Billie Eilish Pirate Baird O’Connell؛ زاده ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱) ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی است. او که در هایلند پارک لس آنجلس متولد شد آواز خواندن را از سنین نوجوانی شروع کرد.آیلیش در سال ۲۰۱۶ نخستین آهنگ خود به نام چشم‌های اقیانوسی را در ساند کلادز منتشر کرد که متعاقباً در رده‌های دارک روم نیز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فیننس ساخته شده‌است و با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند. آیلیش بیشتر به خاطر تک آهنگ ” آدم بده” در سال ۲۰۱۹ شناخته شده‌است، که در صدر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داشت و ۱۹ هفته صدر نشینی آهنگ “Old Town Road” را از بین برد. وی در پنج جایزه گرمی از جمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید نامزد شده‌است. او جوانترین هنرمندی است که تاکنون نامزد دریافت جایزه بزرگ پنج گرمی شده‌است.

نخستین آلبوم چندآهنگه او به نام به من لبخند نزن در اوت سال بعد منتشر شد و در ایالات متحده، انگلیس، کانادا و استرالیا به جمع ۱۵ نفر برتر رسید. آیلیش با خواننده آمریکایی خالد برای تک آهنگ «دوست داشتنی» همکاری کرد، که در آوریل ۲۰۱۸ منتشر شد و برای فصل دوم ۱۳ دلیل برای اینکه به موسیقی متن اضافه شد. نخستین آلبوم استودیویی او نیز با عنوان وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ در ۲۹ مارس ۲۰۱۹ منتشر شد و در بالای بیلبورد ۲۰۰ آغاز شد و در انگلیس، کانادا و استرالیا به شماره یک رسید. او در آرآی‌ای‌ای هفت آهنگ طلایی و دو آهنگ نقره‌ای دارد.[۱۰]او نخستین و تا به امروز تنها هنرمندی است که در دهه ۲۰۰۰ متولد شد و یک تک آهنگ شماره یک را در ایالات متحده دارد. بعضی تئوری‌ها می‌گویند که او با ایلومیناتی همکاری دارد ولی خودش این موضوع را قبول ندارد و گفته بود «من حتی نمیدونم ایلومیناتی چیه»

امتیاز کاربران: ۴.۶ ( ۱ رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو