دانلود بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

146

1398/11/14

18:58


سال‌های اول تا چهارم رمان هری پاتر، داستان کلی بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 را تشکیل می دهند. داستانی که به صورتی خیلی سریع (مانند تمامی داستان‌های بازی‌های لگویی) اما طنز بیان می شود. همواره سازندگان بازی‌های لگویی که اکثرا در سال‌های اخیر به عهده TT بوده است قصد داشته‌اند تا طنزی خنده‌دار با شمایل احمقانه به تصویر بکشند.

شاید در بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 نکات ریز داستانی مورد توجه قرار نگرفته باشد، اما معمولا در هر سال از بازی ۴-۳ اتفاق مهم یا بیشتر از بازی در قالب مرحله‌ها به اجرا در می‌آیند. مثلا در سال اول اتفاقات مهم مبارزه با ترولی بود که در دستشویی دخترانه هرمیون را گیر انداخته بود و در آخر هم مبارزه به لرد ولدمورت که با چهره یکی از معلمان در هاگوارتز حضور داشت. در هر سال نیز چند جادو در قالب همین ماموریت‌ها به شما آموزش داده می شود. یکی از اولین جادوهایی که یاد می‌گیرید جادوی روشن کردن سر چوبتان است.

LEGO Harry Potter Years 1-4 PC-RELOADED

دانلود-بازی-LEGO-Harry-Potter-Years-1-4

مطالب مرتبط

اتفاق مشابهی که در هر کلاس درس اتفاق می افتد این است که پس از اینکه استاد به شما جادو را می آموزد یک اتفاق نا خوشایند در کلاس می افتد (و یا گاها به عمد) و مسئول درست کردن اتفاق شما هستید. معمولا هر سال شامل ۵-۴ مرحله است که بسته به نوع بازی کردن شما ممکن است از ۳۰ دقیقه به ۳ یا ۴ ساعت هم به طول انجامد.

شما از همان ابتدای بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 شاهد موضوعات و اتفاقات خنده‌داری هستید که می تواند به راحتی شما را بخنداند. بعضی از اتفاقات، نمایش‌ها واقعا پتانسیل خنداندن یک آدم عبوس و ناراحت را هم دارد چه برسد به یک آدمی که منتظر سوژه‌ای برای خنده است.

این مهم در این شماره از سری بازی‌های لگویی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است. اما شاید گاهی اوقات برای برخی طرفداران این شوخی‌ها خوشایند نباشد. در زمان خواندن کتاب گاهی اوقات آنقدر تحت تاثیر متاب قرار می‌گرفتیم که ممکن بود ساعت های طولانی کتاب به دست باشیم و موارد اضطراری زندگیمان را موقتا کنسل کنیم. دلیل همه اینها هم قلم شیوا خانم رولینگ و حساسیت بالای داستان در برخی قسمت‌ها و اپیزودها بود.

اما در بازی LEGO Harry Potter Years 1-4 با یک دیدگاه یک طرفه و ساده به داستان نگاه می شود. باید به کارگردان بازی تبریک گفت زیرا که واقعا توانسته است تمام حساسیت‌های داستانی را با یک صحنه ۲۰-۳ ثانیه‌ای زیر سوال ببرد. این قضیه در همه داستان‌ها دیده می‌شود اما در این بازی به اوج خود رسیده بود، ولی به هیچ وجه نمی توان آن‌را نکته‌ای منفی برای بازی‌ای لگویی خواند، بلکه یک نکته مثبت است که یک تیم بتواند یک داستان محبوب را به مسخره بگیرد و با آن شوخی کند.

info

Build the adventure from Privet Drive to the Triwizard Tournament and experience the magic of the first four Harry Potter stories – LEGO style! Explore Hogwarts™ School of Witchcraft and Wizardry, learn spells, brew potions and relive the adventures like never before with tongue-in-cheek humor and creative customization that is unique to LEGO videogames!

Key Features:

The Magic is Building!

Connect the bricks from the Privet Drive to the Triwizard Tournament and experience the magic of the Harry Potter™ adventures – LEGO style.

Play as Harry, Ron, and Hermione as well as other favorite characters.

Explore Hogwarts™ castle, Diagon Alley™, the forbidden Forest, the village of Hogsmeade™ and more.

Cast a spell with a friend and play through the first four stories as a team with Co-op play.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista

Processor: Intel P4 1.8 GHz/AMD Athlon XP 2200+

RAM: 512MB

Graphics Card: ATI X1300/NVIDIA GeForce FX 5800 (256 MB RAM)

Sound Card: 100% DirectX®9.0c compatible audio device

Input Devices: Keyboard; Xbox 360 Controller for Windows supported

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista

Processor: Intel Core 2 Duo/AMD Athlon 64, 2.8GHz

RAM: 2GB

Graphics Card: ATI HD 2900/NVIDIA GeForce 8800

Sound Card: 100% DirectX®9.0c compatible audio device

Input Devices: Keyboard; Xbox 360 Controller for Windows supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو