بیوگرافی طناز طباطبایی + خبر بارداری و استایل های او

بیوگرافی طناز طباطبایی + خبر بارداری و استایل های او


منبع: زیبامون

1,344

1398/11/15

12:31


اگر به خواندن بیوگرافی بازیگران علاقه مند هستید و تمایل دارید اطلاعات جالبی در رابطه با سلبریتی ها کسب کنید و جدیدترین عکس های انان را ببینید، در ادامه با زیبامون همراه باشید. در این قسمت با طناز طباطبایی بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی طناز طباطبایی + خبر بارداری و استایل های او

همه ما دارای یک حس کنجکاوی هستیم که در مورد برخی از افراد و سلبریتی ها این کنجکاوی بیشتر میشه و تمایل داریم که در رابطه با یک سلبریتی معروف و خوش اوازه اطلاعات بیشتری کسب کنیم و با زندگی شخصی اونها بیشتر آشنا بشیم.

به همین دلیل هست که در سایت ها و شبکه های اجتماعی، بیوگرافی، عکس ها و خبرهای مختلفی از سلبریتی ها منتشر میشه که برخی از این عکس و خبرها با شایعه هم همراه هستند و ممکنه تا مدتی ذهن بسیاری از افراد رو به خودشون مشغول کنند!

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق و درستی در رابطه با سلبریتی ها ایرانی کسب کنید، بهتره به سراغ منابع معتبر برید. ما در این بخش از زیبامون دات کام شما رو با بیوگرافی طناز طباطبایی، بازیگر زیبا و کم حاشیه ایرانی آشنا خواهیم کرد و میتونید جدیدترین عکس ها و استایل های طناز طباطبایی رو در ادامه ببینید. با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی طناز طباطبایی، بازیگر زیبای ایرانی

طناز طباطبایی، دختر زیبای ایرانی، در 20 اردیبهشت 1362 در نیاوران تهران متولد شده است. او دارای خواهری به نام لیلا هست و با هیچ کدام از طباطبایی های سینما و تلویزیون نسبتی ندارد! طناز فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد واحد تهران - مرکز هست، به موسیقی و گیتار نیز علاقه مند بوده، نقاشی می کشد و حتی تجربه کار در زمینه تجارت و بازرگانی هم داره و این تجربه رو در کنار حرفه و شغل پدرش کسب کرده است!

 

عکس کودکی طناز طباطبایی

 

همانطور که گفته شد او در رشته کارگردانی تحصیل کرده و علاقه اش به بازیگری باعث شد تا در کلاس های بازیگری هم حضور پیدا کنه و در این زمینه هم کسب تجربه کنه. اولین تجربه بازیگری طناز در حدود سن 18 سالگی او بود و برای بازی در فیلم "جوانی" به کارگردانی "سعید سلطانی" دعوت شد. این سریال 26 قسمت بود و از شبکه سه سیما پخش شد.

 

عکس دوران جوانی طناز طباطبایی

 

خانواده طناز، همیشه با تصمیمات و فعالیت های او موافق بودند و میشه گفت مشوق و پشتیبان او در این زمینه بودند و هیچ مخالفتی برای ورود او به زمینه بازیگری نداشتند!

اولین تجربه بازی طناز طباطبایی در فیلم سینمایی، در سن 21 سالگی او بود و برای بازی در فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" انتخاب شد. این فیلم سینمایی به کارگردانی رسول صدرعاملی ساخته شد. او در اولین حضور خود در سینما در نقشی با نام خودش یعنی طناز حضور پیدا کرد و به عنوان دوست آیدا بازی کرد.

سریال "میوه ممنوعه" که در ماه رمضان 1386 از شبکه دو سیما پخش شد، رو میتونیم به عنوان اولین سریالی که طناز در اون به یکی از نقش های اول بازی کرد یاد کنیم. این سریال زمینه رو برای معروف شدن طناز طباطبایی فراهم کرد و باعث شد تا محبوبیت بیشتری پیدا کنه و توانایی های خودش رو در زمینه بازیگری به نمایش بگذاره. او در این سریال در نقش "غزاله" بازی کرده بود.

 

زندگی خصوصی و علاقه مندی های طناز طباطبایی

طناز و خواهرش لیلا در خانواده ای بزرگ شده اند که همیشه برای انتخاب آن ها ارزش و اهمیت زیادی قائل بوده اند. یعنی خانواده به هیچ عنوان چیزی رو به اونها تحمیل نکردند و همیشه چند گزینه برای انتخاب در اختیارشون قرار دادند.

او می گوید وقتی تصمیم گرفتم تا در رشته بازیگری فعالیت کنم، پدرم مخالفتی با این موضوع نداشت و معتقد بود که باید این حرفه رو به شکل حرفه ای و آکادمیک یاد بگیریم و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم تا در دانشگاه به تحصیل در رشته کارگردانی بپردازم و بعد در کلاس های بازیگری شرکت کنم!

 

طناز طباطبایی با شال سفید

 

طناز طباطبایی، یکی از عاشقان سرسخت روانشناسی هست، جسور و آینده نگره، دوستان کم و انتخاب شده دارد و سعی میکند تا زندگی عادی و روزمره ای نداشته باشد! علاوه بر این تماشای فیلم، خواندن کتاب و رفتن به نمایشگاه عکس و نقاشی، جز سرگرمی های اوست که معمولا اوقات فراغت خودش رو با این کارهای ارزشمند می گذرونه!

پرکاربردترین رنگ در استایل و لباس های او رنگ های تیره هستند و این رنگ ها در کنار رنگ پوست روشن او، باعث شده تا چهره ای جذاب تر و خاص تر داشته باشه!

به نظر میرسه تنها عمل زیبایی که طناز طباطبایی انجام داده، جراحی بینی باشه و تغییر چهره محسوسی از عکس های دوران جوانی و عکس های جدید او وجود داره که این تغییر فقط مربوط به تغییر شکل و اندازه بینی هست!

 

عکس قبل و بعد از عمل بینی طناز طباطبایی

 

به گفته خودش، مهم ترین دغدغه او در زندگی، پیر شدن هست و به گونه ای که از این موضوع هراس دارد! او می گوید هم از پیر شدن فکر می ترسم و هم از پیر شدن جسم! شاید به همین دلیل هست که از عادی شدن زندگی، در جا زدن و بیهوده بودن، متنفر هست!

او تا به امروز مجرد بوده و ازدواج نکرده و حتی به ازدواج فکر هم نمی کند! او معتقد هست که ازدواج جز تقدیر هر انسانی هست و معتقده که قدیمی ها در رابطه با قسمت و ازدواج حرف درستی زده اند و این موضوع باید قسمت باشد! طناز معتقد هست که ظاهر و مادیات هیچ نقشی در زندگی او ندارد و فقط عشق و علاقه هست که میتونه باعث بشه تا به زندگی مشترک فکر کنه! تنها تصور طناز طباطبایی از زندگی زناشویی، داشتن زندگی شاد و خوشبخت هست و امیدوار هست که خدا برای او اینطور بخواهد!

 

شایعه و خبر بارداری طناز طباطبایی

طناز طباطبایی جز بازیگران کم حاشیه ایران هست اما با این حال، شایعه های خیلی زیادی هم در رابطه با او به گوش میرسه. یکی از جدیدترین شایعه هایی که در رابطه با طناز طباطبایی ایجاد شد، خبر بارداری! او بود. این شایعه هم به دلیل نوع لباس و استایل او در اکران فیلم دِرِساژ بود و باعث شد تا برخی از افراد شایعه باردار بودن اون رو در شبکه های مجازی منتشر کنند.

 

طناز طباطبایی با لباس بافت

 

آشنایی با فیلم و سریال های طناز طباطبایی در سینما و تلویزیون ایران

 

سریال های ایرانی با بازی طناز طباطبایی

سال 1380: سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی در نقش افسانه

سال 1385: سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در نقش فرنگیس

سال 1386: سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در نقش غزاله

سال 1388: سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پور احمد در نقش نیکی

سال 1392: سریال کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب، مهمان قسمت 17

 

علاوه بر این طناز طباطبایی در سریال های نمایش خانگی قلب یخی (فصل سوم) در نقش شیوا و  سریال شاهگوش در نقش گندم نیز نقش آفرینی کرده است.

 

طناز طباطبایی زیبا

 

فیلم های سینمایی با بازی طناز طباطبایی

سال 1382: فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی در نقش طناز

سال 1385: فیلم سینمایی چهار انگشتی به کارگردانی سعید سهیلی در نقش مرجان

سال 1386: فیلم سینمایی دماغ به کارگردانی فرزاد موتمن در نقش پگاه

سال 1386: فیلم سینمایی جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد موتمن در نقش خانم سعادتی

سال 1386: فیلم سینمایی صداها به کارگردانی فرزاد موتمن در نقش نگار

سال 1387: فیلم سینمایی میزاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در نقش ستاره

سال 1387: فیلم سینمایی پسر تهرانی به کارگردانی کاظم راست گفتار در نقش لیلی

سال 1387: فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در نقش یکی از زنان تماشگر

سال 1389: فیلم سینمایی مرهم به کارگردانی علیرضا داوود نژاد در نقش مریم

سال 1389: فیلم سینمایی پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان در نقش حکیمه

سال 1391: فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در نقش شیرین

سال 1392: فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی در نقش

سال 1392: فیلم سینمایی آرایش غلیط به کارگردانی حمید نعمت الله در نقش لادن

سال 1393: فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی در نقش ماندانا

سال 1394: فیلم سینمایی خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در نقش حنا

سال 1395: ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا به کرگردانی عبدالرضا کاهانی در نقش بهاره 

سال 1395: فیلم سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی در نقش سیما

سال 1398: فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین سقفی در نقش مرجان

سال 1398: فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت

سال 1398: فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی

 

طناز طباطبایی با موهای شرابی

 

تئاتر های مختلف با بازی طناز طباطبایی

سال 1390: تئاتر درس به کارگردانی داریوش مهرجویی

سال 1390: تئاتر کمی بالاتر به کارگردانی آروند دشت ارای

سال 1391: تئاتر تن تن و راز قصر مودانس به کارگردانی آروند دشت ارای

سال 1392: تئاتر باغبان مرگ به کارگردانی آروند دشت ارای

سال 1395: تئاتر نامه های عاشقانه از خاورمیانه به کارگردانی کیومرث مرادی

سال 1397: تئاتر تروما به کارگردانی افسانه ماهیان

سال 1398: تئاتر جنایت و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی

 

جوایز و افتخارات طناز طباطبایی در سینما و تلویزیون ایران

طناز طباطبایی در طول فعالیت 18 ساله خودش در سینما و تلویزیون ایران، جوایز و افتخارات متعدد و ارزشمندی رو کسب کرده است. طناز طباطبایی برای اولین بار به خاطر بازی در فیلم صداها، نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین توانست جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن رو در سومین جشن منتقدان به خاطر بازی در فیلم صداها کسب کند!

طناز در سال 1388، جایزه بهترین بازیگر کمدی رو به خاطر بازی در سریال پرانتز باز کسب کرد و در سال 1390، دیپلم افتخار رو از پنجمین جشن منتقدان به خاطر بازی در فیلم مرهم از ان خود کرد.

او در سال 1391 و به خاطر بازی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند هم جوایز متعددی کسب کرد. نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در کرمانشاه، برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در سنندج، برنده لوح تقدیر و جایزه از جشنواره زنان مستقل آمریکا به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده لوح تقدیر و جایزه از جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن.

طناز طباطبایی تونست در سال 1393 به خاطر بازی در فیلم رخ دیوانه به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر انتخاب بشه و همچنین در سال 1394 نیز به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم خشم و هیاهو رو کسب کرد.

 

طناز طباطبایی

 

او به خاطر بازی در فیلم ویلایی ها در سال 1396، تونست برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران بشه و همچنین برنده تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم ویلایی ها در یزد شد. (سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر + برندگان سیمرغ در سال 97)

در جشنواره فیلم فجر امسال (98) نیز طناز طباطبایی برای بازی در فیلم خورشید حضور داره و ممکنه جز برگزیدگان این جشنواره هم باشه!

 

جدیدترین عکس ها و استایل های مربوط به طناز طباطبایی

 

استایل طناز طباطبایی با مانتو بلند

 

استایل طناز طباطبایی

 

تیپ جذاب طناز طباطبایی

 

 

تیپ و استایل طناز طباطبایی

 

فوتوشات طناز طباطبایی

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو