آزاد شدن امیر تتلو از زندان در ترکیه

منبع: کولاک

105

1398/11/15

16:22


چند روز پیش خبر بازداشت امیر تتلو در رسانه ها منتشر شد که باز هم حواشی جدیدی برای او درست کرد. گویا امیرحسین مقصودلو قصد خروج از کشور را داشته بازداشت شده است. اما به تازگی خبر آزادی امیر تتلو منتشر شده است که در ادامه جزئیات خبر آزاد شدن امیر تتلو را شرح می دهیم.

ماجرای خودکشی تتلو چه بود؟

ماجرای خودکشی تتلو چه بود؟

آزاد شدن امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر داد که از زندان ترکیه آزاد شده است. اکانت اینستاگرامی امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار ویدیویی تایید کرد که این خواننده پر حاشیه از بازداشت در ترکیه آزاد شده است.

گفتنی است؛ پلیس ترکیه چند روز قبل تتلو را در حالی که قصد خروج از این کشور را داشت، بازداشت کرده بود.

بیوگرافی امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

در ۸ بهمن ۹۸ احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد. وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد. به گفته نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

وی در زمان اقامت خود در ترکیه و به درخواست مقامات قضایی جمهوری اسلامی به جرم آنچه «اشاعه فساد» و «تحریک به مصرف روان‌گردان» قلمداد کردند توسط پلیس ترکیه مرتبط با اعلان اینترپل بازداشت شد. پلیس ترکیه اعلام کرده برنامه ای برای انتقال تتلو به ایران ندارد ولی محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در ۱۱ بهمن ۹۸ اعلام کرد به زودی مقدمات بازگردانی تتلو به ایران انجام خواهد شد. طرفداران تتلو با هشتگ «تتلو را آزاد کنید» در تلاش برای آزادی او هستند و تجمعی در برابر محل نگهداری او انجام داده‌اند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو