دانلود بازی Bookbound Brigade برای کامپیوتر

دانلود بازی Bookbound Brigade برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

141

1398/11/15

23:25


بازی Bookbound Brigade در مورد شخصیت‌های تاریخی و دوست داشتنی است که حافظه خودشان را از دست داده اند و نمی دانند که در چه جهانی به سر می برند. در داستان بازی شما وارد زندگی چنین شخصیت هایی می شوید و باید تجربه جدیدی در جهان مترویدوینیا آن داشته باشید. در چنین جهانی داستان های کلاسیک و شخصیت های شناخته شده پادشاهی می کنند و شما به عنوان بازیکن باید هدایت دسته بهم چسبیده ای از این قهرمانان را برعهده داشته باشید. این قهرمانان با تمامی ویژگی های منحصر به فردشان، در کنار یکدیگر قرار دارند و باید با همکاری کار خود را پیش ببرند. این بازی با سبک پیمایش دوبعدی پلتفورمینگ شما را با خود همراه می کند و انبوهی از شخصیت هایی از جنس هیولا و قهرمان در آن حضور دارند و باید نظم دوباره ای به آن ها ببخشید.

Bookbound Brigade PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Bookbound-Brigade

از ویژگی های اصلی بازی Bookbound Brigade می توان به رشد تدریجی مهارت های هر شخصیت و مقابله با چالش ها و معماهای متنوع اشاره کرد. این معماها پیچ و تاب اصلی بازی محسوب می شوند و باید استراتژی درست حل شان را از طریق شخصیت های بازی بدست آورید. معماها مهارت های خاصی می خواهند که کم کم در حال شکل گیری است و تکی نمی توانید به سراغشان بروید. باید قهرمان های جدید را به تیم بپذیرید و از طریق آن ها شکل دهنده یک گروه جدید با ویژگی های نوین باشید. تصاویر جذابی در بازی دیده می شود که زاده تخیل سازندگان بازی است و گرافیک پیکسلی بازی چیزی از ارزش های این بازی مترویدونیا کم نخواهد کرد. ۵ داستان خیرخطی انتظار شما را می کشد و در هر کدام هم جهنمی منحصر به فرد انتظارتان را می کشد. شخصیت های بازی معمولا سلبریتی ها هستند و به همین جهت هر ثانیه همراهی با آن ها لذت بخش و گاها هم خنده دار خواهد بود.

info

Bookbound Brigade is a new take on the established Metroidvania genre where classic stories and well-known characters get the video game treatment, and where the player gets to lead a colorful bunch of real and fictional heroes through a 2D side-scrolling platform-adventure in a quest to battle overwhelming hordes of monsters and bring order back to the literary world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: Intel(R) Core(TM) i3-5005U CPU @ 2.00GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX-compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6600K @ 3.50GHz or AMD Ryzen 5 1600 Six-Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon (TM) R9 380 Series

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX-compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bookbound Brigade-DARKSiDERS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو