دانلود بازی Coffee Talk v1.0.142 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Coffee Talk v1.0.142 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

176

1398/11/15

23:42


بازی Coffee Talk اثر جذاب و نوینی با موضوع گوش دادن به حرف های مردم در مورد مشکلاتشان است و از طریق می توانید با زندگی آن ها بیشتر آشنا شوید. آن ها را به نوشیدن قهوه و چای دعوت کنید و این گفتگو را صفا ببخشید. این بازی در واقع زندگی هرکدام از شخصیت های بازی را به شکل دوستانه به تصویر می کشد و می توانید انسانیت و همزادپنداری را در شخصیت های آن ببینید. در این روایت ها خواهید دید که چقدر در داستان هایشان غرق می شوید و می توانید خودتان را به جای وی حس کنید. از داستان های عاشقانه و رمانتیک گرفته تا داستان بیگانه ای که شاید حتی باور کردنش هم بسیار سخت به نظر برسد. خوانندگان مدرنی که پیش شما می آیند و دنیای اطراف خودشان را برای شما تعریف می کنند. این روایت ها کاملا باهم دیگر متفاوت است و می بینید که چقدر مشکلات می تواند جنبه های مختلفی داشته باشید و گاها هم از نظر شما مشکل بیهوده و کم اهمیتی باشد.

Coffee Talk v1.0.142 (35701) PC-GOG

دانلود-بازی-Coffee-Talk

بازی Coffee Talk داستان مردم شهر سیاتل است، شهری که الف ها، اورک ها و پریان دریایی به همراه مردم زندگی می کنند و مردم هم به وجودشان اعتقاد دارند. با همه آن ها در شهر آشنا خواهید شد و داستان شان را خواهید شنید. این بازی تماما داستانی می تواند خط های گفتگوی زیادی داشته باشد و شما هم در کنار گوش دادن به آن ها، باید برایشان قهوه سرو کنید و تعیین کنید که چه چیزی میل کنند. تصاویر کلی بازی از ۹۰ انیمیشن رنگی جذاب تشکیل شده است و کمک می کند که بیشتر در دنیای بازی غوطه ور شوید. گزیده از موسیقی های جذاب هم در بازی وجود دارد که گرمی خاصی به مکالمات آخر شب شما می دهد. مثل یک فیلم سینمایی، باید به حرف هایشان گوش بدهید و در کنار پنجره که سکوت شهر را در هنگام شب نشان می دهد، روزگار سپری کنید. روزگاری که می تواند تلخ یا بسیار شیرین باشد.

info

Coffee Talk is a game about listening to people’s problems and helping them by serving up a warm drink out of the ingredients you have in stock. It is a game that depicts lives as humanly as possible, while having a cast that is more than just humans. Immerse yourself in the stories of alternative-Seattle inhabitants, ranging from a dramatic love story between an elf and a succubus, an alien trying to understand humans’ lives, and many others modern readers will find strongly echo the world around them.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: 2.4 GHz or faster processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB display memory

DirectX: Version 9.0c

Storage: 600 MB available space

Sound Card: Stereo

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای فایل ستاپ به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Coffee Talk v1.0.142 (35701)-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو