بیوگرافی محسن مسلمان

یکی از بازیکنان جوان و مشهور در عرصه ورزش فوتبال کشورمان محسن مسلمان است که سابقه بازی در تیم های مختلفی را دارد. او از جمله برای تیم ذوب آهن، پرسپولیس، فولاد خوزستان و.. بازی کرده است و پیراهن شماره ۱۱ تیم سپاهان را در اختیار دارد.

در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد بیوگرافی کامل محسن مسلمان مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم و به اینستاگرام محسن مسلمان هم اشاره کرده ایم. در ادامه حواشی محسن مسلمان را هم می توانید بخوانید.


بیوگرافی محسن مسلمان

محسن مسلمان یکی از بازیکنان فوتبال کشورمان است که متولد ۷ بهمن سال ۱۳۶۹ در تهران است. محسن در حال حاضر در پست هافبک برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان توپ می زند. این بازیکن سابقه بازی در تیم ‌های فوتبال ذوب ‌آهن، ملوان، پرسپولیس و فولاد را در گذشته دارد.

برای طرفداران محسن مسلمان هم باید بگوییم که او دارای ۱ متر و ۷۴ سانت قد است و همانطور که احتمالا می دانید او پیراهن شماره ۱۱ در تیم سپاهان اصفهان را به تن دارد.

خانواده محسن مسلمان

این بازیکن جوان فوتبال در یک خانواده چهار نفره متولد شده و پرورش یافته است و علاقه اش به فوتبال از همان دوران هم پیدا بود. از نظر تعداد اعضای خانواده مسلمان باید بدانید که او تنها یک خواهر دارد و گفته است که رابطه خیلی خوبی هم با خواهر و خواهر زاده اش دارد. نام خواهر زاده محسن مسلمان یلدا است.

گل های محسن مسلمان

استعداد فوتبال محسن مسلمان کی کشف شد؟

استعداد فوتبالی محسن مسلمان در مقطع ابتدایی و به وسیله جمشید رشید معلم ورزش او کشف شد. مسلمان با حضور در بازی های منتخب مدارس و آموزشگاه های ورزشی این رشته را به صورت حرفه ای ادامه داد به شکلی که موفق شد به تیم های ملی فوتبال ایران پا باز کند.


ازدواج محسن مسلمان

در مورد وضعیت تاهل محسن مسلمان باید بدانید که او ازدواج کرده است و متاهل است. در این مورد محسن مسلمان به صورت رسمی در اردیبهشت ۱۳۹۵ زمانی که ۲۶ سال سن داشت ازدواجش را رسانه ای کرد. در مورد انتشار گسترده خبر ازدواج محسن مسلمان و همسرش هم محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر، با انتشار عکس مشترک خانوادگی این وصلت را به آنها تبریک گفت.

این بازیکن در مورد متاهل شدن اش و تغییرات مرتبط با این دوران گفته بود از زمانی که متاهل شده ام صددرصد تغییر کرده ام. تمام سعی ام بر آن است که اتفاقات خوب در زندگی ام بیفتد. او گفت که لازم است در مورد من نوشته شود که محسن مسلمان ۱۸۰ درجه با آدمی که قبلا می شناختید، متفاوت شده است!

به شهرت رسیدن محسن مسلمان

شهرت مسلمان با بازی در تیم پرسپولیس آغاز شد و با جنجال کشیدن قلیان، مسلمان سر زبان ها افتاد. . کمیته انضباطی و همچنین کمیته اخلاق بارها به این مسائل ورود کرده اند و بازیکنانی که مرتکب کارهای ضد ورزش می شوند را مورد اخطار قرار می دهد و گاها بازیکنان را به خاطر این کارها از بازی محروم می کند.

در مورد جزییات قلیان کشیدن محسن مسلمان باید بدانید که سال ۱۳۹۲ بود که عکس لو رفته از این بازیکن به همراه پیام صادقیان در حال کشیدن قلیان باعث شد تا این دو وارد حاشیه شوند تا جایی که اغلب با عنوان قلیانی آنها را خطاب می کردند.


عملکرد باشگاهی محسن مسلمان

عملکرد محسن مسلمان در تیم ذوب‌ آهن

محسن مسلمان برای تیم فوتبال ذوب ‌آهن بیش از صد بازی رسمی به انجام رسانده است و در مجموع در این تیم عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است؛ زمانی که این بازیکن ۱۶ سال سن داشته است موفق شده است تا وارد عرصه فوتبال حرفه ‌ای شود و به این ترتیب یکی از جوان ‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه‌ای ایران به شمار می رود.

عملکرد محسن مسلمان در تیم ملوان بندر انزلی

اغلب بازیکنان فوتبال خدمت سربازی خود را در برخی از تیم های فوتبال در کشور سپری می کنند و محسن مسلمان هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در این مورد باید بدانید که دوره سربازی محسن مسلمان در باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی سپر شده و در این تیم در این دوران توپ زده است.

محسن مسلمان و علی ضیا

محسن مسلمان و علی ضیا

عملکرد محسن مسلمان در تیم پرسپولیس

محسن مسلمان پس از بازگشت به تیم ذوب ‌آهن، به فرم قرضی به باشگاه فوتبال پرسپولیس انتقال داده شد؛ در آن فصل ۱۲ بازی برای تیم پرسپولیس ارائه داد و در مجموع موفق شد تا ۲ گل هم به ثمر برساند. در آن فصل مسلمان با همراهی تیم پرسپولیس توانستند نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس را در اختیار بگیرند.

محسن مسلمان در تیم فولاد خوزستان

در فصلی که محسن مسلمان از تیم استقلال هم پیشنهاد همکاری داشت به صورت خیلی اتفاقی و ناگهانی سر از تیم فولاد خوزستان درآورد تا یک فصل دیگر باز هم به صورت قرضی این بار در فولاد توپ بزند.

بازگشت محسن مسلمان به تیم پرسپولیس

در تابستان سال ۲۰۱۵ تیم پرسپولیس محسن مسلمان را با پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال از تیم ذوب‌آهن به همکاری مجدد پذیرفت و با قرارداد دو ساله محسن مسلمان به خدمت پرسپولیس درآمد.

محسن مسلمان در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵

به مرور زمان بازی و عملکرد محسن مسلمان بهبود یافت و این بازیکن جوان نخستین گل خود برای تیم پرسپولیس را در دربی هشتاد و دوم و با پاس مهدی طارمی به ثمر رساند؛ وی همچنین در همان فصل با همراهی تیم پرسپولیس توانست به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس در ۱۳۹۴–۱۳۹۵ دست یابد.

محسن مسلمان در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶

اولین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی بین دو تیم پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ به ثمر نشست. مسلمان با پرسپولیس تا مرحله نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا جلو رفت ولی او با همراهی این تیم موفق نشد تا به مرحله فینال برسد. گفتنی است که محسن مسلمان در برخی مسابقات آسیایی بازی خوبی از خود نشان نداد.

در نهایت باید گفت که مسلمان با پرسپولیس توانست به ‌مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ دست یابد.

محسن مسلمان پرسپولیس

محسن مسلمان در فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷

محسن مسلمان بازیکن با استعداد ایرانی از همان ابتدای شروع لیگ برتر فوتبال ایران، عملکرد مناسبی از خود نشان داد که در نتیجه باعث شد تا به‌رده نخست از لحاظ تعداد پاس گل برسد.

محسن مسلمان در تیم ‌های ملی

محسن مسلمان از جمله ورزشکاران در عرصه فوتبال است که موفق شده است تا بازی در تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند؛ گفتنی است که او سابقه بازی در تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران را دارد و بازی های که برای این تیم داشته است توانسته است تا یک گل هم به ثمر برساند.

محسن مسلمان در تیم ملی فوتبال ایران

در مورد این که محسن مسلمان چگونه به تیم ملی وارد شده است باید بدانید که او در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۱ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران پیوست؛ چند روز بعد او نخستین بازی ملی خود را برابر تیم فلسطین برای تیم ملی ایران به انجام رساند.

الگوی فوتبال محسن مسلمان کیست؟

او در مورد اسطوره و الگوی فوتبالش گفته است که این حقیقت را همه می دانند و نیاز به گفتن هم ندارد که فوتبال ایران با نام علی دایی گره خورده است و اسطوره ما در این ورزش به شمار میرود. او در مورد شخصیت علی دایی گفت هاست که شخصیتی کوشا است که با وجود دارایی هنوز هم دست از تلاش بر نمی دارد.

آرزوی محسن مسلمان در ورزش فوتبال

محسن مسلمان گفته است که بازی در لیگ های اروپایی آرزوی فوتبالی ام به شمار می رود. گفتنی است که او آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم داشت که به این آرزوی خود رسید.

حواشی محسن مسلمان

باید گفت که محسن مسلمان از جمله ورزشکارانی است که حاشیه های زیادی ندارد اما به عنوان یک حاشیه پیش آمده برای او باید بدانید که این بازیکن در بازی بین تیم های ذوب‌آهن با تراکتورسازی در دور برگشت فصل ۹۲–۱۳۹۱ پس از گلزنی، با انجام حرکاتی باعث شد تا هواداران تیم تراکتورسازی تحریک شوند؛ به دنبال این اتفاق وی توسط باشگاه و فدراسیون جریمه شد. البته بعد از این ماجرا او بعداً اعلام کرد که منظور خاصی از ان حرکات نداشته است.

قد محسن مسلمان

اینستاگرام محسن مسلمان

این روزها در شبکه های اجتماعی می توان افراد صاحب چهره را دید که از این طریق با مخاطبان خود در ارتباط هستند. از جمله افراد صاحب نام در عرصه های ورزشی، سیاسی، هنری و… از این طرق عکس های جدید خود را منتشر می کنند و خلاصه این که در مورد فعالیتهای جدیدشان با مخاطبان شان ارتباط می گیرند. از جمله محسن مسلمان در اینستاگرام به عنوان یک چهره ورزشی دارای یک پیجی به آدرس mohsenmosalman77 است که می توانید به آن مراجعه کرده و تازه ترین اخبار ورزشی در مورد او را دنبال کنید.


افتخارات و جوایز محسن مسلمان

افتخارات باشگاهی محسن مسلمان

محسن مسلمان در ذوب‌ آهن اصفهان

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۸۸–۱۳۸۷

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۰–۱۳۸۸

محسن مسلمان و قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران در سال ۸۸–۱۳۸۷

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰

محسن مسلمان در پرسپولیس

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۳–۱۳۹۲

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۵–۱۳۹۴

محسن مسلمان و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۶–۱۳۹۵

محسن مسلمان و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۷–۱۳۹۶

محسن مسلمان و قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶

سلفی محسن مسلمان

سپاهان اصفهان

محسن مسلمان و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۸–۱۳۹۷

افتخارات فردی محسن مسلمان

محسن مسلمان بهترین پاسور فصل ۹۷–۱۳۹۶ در لیگ برتر با ۱۰ پاس گل