گذری به زیباترین مکان های دیدنی ماداگاسکار و جذابیت های طبیعی آن

گذری به زیباترین مکان های دیدنی ماداگاسکار و جذابیت های طبیعی آن


منبع: آرگا

274

1398/11/17

12:21


ماداگاسکار سرزمین رویاها است این جزیره خارق العاده در جنوب شرقی از قاره آفریقا قرار گرفته است مکان های دیدنی ماداگاسکار دارای طبیعت بکر و تنوع زیستی هستند مردمان این منطقه افرادی مهمان نواز و خون گرم اند که دارای آداب و رسوم خاصی هستند اغلب ما نام این جزیره را در کارتون ها و فیلم ها شنیده ایم و این بار اطلاعات بیشتری درباره آن به دست می آوریم.

ماداگاسکار به عنوان چهارمین جزیره در دنیا است و یکی از مناطق توسعه نیافته است این منطقه به لحاظ زیست محیطی و تنوع زیستی دارای اهمیت زیادی است شما گردشگران جاذبه هایی نظیر ماداگاسکار را در کمتر جایی از دنیا دیده اید شگفتی هایی که در این نقطه از دنیا وجود دارد بسیار جذب کننده و حیرت انگیز است. در این سرزمین می توانید برخی از میراث تاریخی آن را نیز مشاهده کنید زیرا این سرزمین دارای قدمتی طولانی می باشد که در طول تاریخ اشارات زیادی به آن شده است این سرزمین که سرزمین افسانه ها است در گذشته های نه چندان دور محلی برای سکونت و تکثیر دایناسورها بوده است و در حال حاضر نیز فسیل های زیادی از این حیوانات در این مناطق کشف می شوند. خیلی از افرادی که به این  سرزمین رویایی سفر می کنند به دنبال گشت و گزار در مکان های مختلفی از این جزیره دست نیافتنی هستند و اغلب باستان شناسان ماهر و معروف در این مکان رفت و آمد دارند و بر روی اکوسیستم این منطقه تحقیقاتی انجام می دهند. در این تحقیقات نشان داده می شود که ماداگاسکار سرزمین تکامل جانوری و انسانی در قبل از تاریخ است که این امر در جهان امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک گنجینه مهم محسوب می شود.

مکان های دیدنی در سرزمین ماداگاسکار:

جنگل های انبوه و سرسبز، بیان های نیمه خشک، مناطق گرمسیری، سواحل زیبا و دره های عمیق از جاذبه های توریستی است که می توانید در این منطقه از آفریقا نظاره گر آن ها باشید جاذبه های این سرزمین تاریخی و شگفت انگیز بسیار مختلف هستند و از شمار این جذابیت ها نیز می توان به درختان بائوباب با قدمت ۱۰۰۰ ساله اشاره کرد که برای خیلی از افراد جذابیت دارند. معرفی دیدنی های آفریقای جنوبی و مکان های تفریحی و گردشگری آن برای علاقه مندان جذابیت زیادی دارد زیرا که می توانند با جاذبه هایی از این کشور همچون این جزیره آشنا شوند.

 

دهکده ایفاتی:

این دهکده به لحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار ارزشمند است این دهکده دیدنی و توریستی در سواحل جنوب غربی از این جزیره قرار گرفته است اعتبار این دهکده بسیار مهم است و یکی از مناطق مهم برای ماهیگیری محسوب می شود. در بخش هایی از آب این دهکده شاهد صخره های مرجانی هستید که ۹۶ کیلومتر طول دارند چشم اندازهایی که در اطراف این دهکده وجود دارند بسیار تماشایی و ویژه هستند کار این صخره های مرجانی محافظت کردن از ساحل زیبای ایفاتی در برابر امواج مخرب است. از سوی دیگر یکی از تفریحاتی که می توانید در این منطقه از آن لذت ببرید غواصی کردن است که تجربه آن برای شما خاطره انگیز می شود و در ذهنتان می ماند با این تفاسیر می توان گفت که این دهکده توریستی یکی از مکان های دیدنی مهم و شناخته شده در ماداگاسکار است.

جزیره ماداگاسکار

پارک ملی سینگی دبماراها:

طبیعت و چشم اندازهایی که در این پارک ملی وجود دارد برای شما شگفتی زیادی دارد و بسیار جالب توجه خواهد بود در این پارک ملی اشکال عجیبی وجود دارد که با استفاده از سنگ های آهکی ساخته شده اند و در معرض دید عموم قرار گرفته اند. شکل گیری این سنگ ها به شکلی تیز و برنده است و از این رو به عنوان یکی از آثار مهم و زیبا در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این منطقه توجه خیلی از علاقه مندان را به خود جلب می کند و یکی از جاذبه های توریستی مهم است. خیلی از افرادی که به صخره نوردی علاقه مند هستند با این ریسک که از بالای این صخرها ها بالا بروند و بپرند هیجان زیادی را تجربه می کنند. جاذبه هایی نظیر این پارک ملی را می توانید در مکان های دیدنی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی نیز مشاهده کنید دارای طبیعتی بکر و چشم نواز می باشد.

صخره های ماداگاسکار

جزیره نوزی بی:

این جزیره یکی دیگر از شگفتی ها و مکان های دیدنی ماداگاسکار است این جزیره دیدنی در سواحل شمال غربی این منطقه قرار گرفته است و یکی دیگر از جاذبه های مشهور به شمار می آید این جزیره یکی از مهم ترین استراحتگاه هایی است که در این کشور وجود دارد و پوشیده شده از آب های فیروزه ای رنگ و شن های نرم است. در این مکان شرایط لازم و کافی برای استراحت کردن شما عزیزان وجود دارد همچنین می توانید از امکانات متنوعی که برای گردشگران ارائه می شود استفاده کنید امکاناتی همچون حمام آفتاب و غواصی کردن آب های تمیز این منطقه که بی شک لذت بخش خواهد بود. با توجه به اینکه این منطقه در سال های اخیر توسعه زیادی داشته است اهمیت آن به جهت گردشگری و توریستی نیز بیشتر شده است و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مکان های دیدنی ماداگاسکار

پارک ملی ایسالو:

این پارک ملی در منطقه ای از قبیله بارا قرار گرفته است مردمان این منطقه دارای عقاید مذهبی و مقدس هستند به عقیده این افراد این مکان بسیار مقدس است و محلی برای سکونت آن ها است در این مکان که یکی از مکان های گردشگری و دیدنی در ماداگاسکار است قبرهایی وجود دارد که محل دفن است و این قبرها علامت گذاری شده اند. تحقیقات باستان شناسی نشان می دهد که این سنگ های آهکی و باستانی متعلق به دوران ژوراسیک هستند از این رو می توانید در این منطقه مناظری زیبا و رویایی را مشاهده کنید. از جذابیت هایی که می توانید در این پارک مشاهده کنید می توان به نخلستان، دره و جنگل های تاپیا اشاره کرد که هر کی از جذابیت های خاص خود برخوردار هستند.

نمای دیدنی ماداگاسکار

راه درختان بئوبابز:

جاده ای گلی و دیدنی که در مسیر مانابی واقع شده است و به عنوان یکی از جاده های مشهور دنیا شناخته می شود در این منطفه درختان بلند قامتی را مشاهده می کنید که بسیار رشد کرده و تنومند هستند این منطقه یکی از مناطق ناشناخته در ماداگاسکار است.

جاذبه های ماداگاسکار

یکی از زیباترین مکان های دیدنی آفریقا که شما را حیرت زده می کند مکان های دیدنی ماداگاسکار است که دارای چشم اندازهای خارق العاده ای است این منطقه برای گردشگران همچون بهشتی است که در این قطعه از دنیا می توانند آن را مشاهده کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو