دانلود بازی Slaughter 3 The Rebels برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Slaughter 3 The Rebels برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

120

1398/11/17

21:44


داستان بازی Slaughter 3 The Rebels در مورد شهری پنهان از دیگر زوایای شهر است که برای مدت ها به عنوان یک زندان پر از جنایتکاران عظیم استفاده می شده است. این زندان در واقع به بزرگی یک شهر است و هزاران سارق، اراذل، قاتل و جانبی در عصبانی ترین شرایط خودشان زندگی می کنند و شهر را تبدیل به جهنمی بزرگ روی کره خاکی تبدیل کرده اند. حالا این افراد در تلاش برای آزادی هستند و اکنون هم دیوارهای این زندان بزرگ گویا فرو ریخته است. در این بازی شما باید مجرمین خشمگین را دستگیر کنید و اجازه ندهید که پرسنل زندان را به قتل رسانده و امنیت شهرهای دیگر را به خطر بیندازند.

Slaughter 3 The Rebels PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Slaughter-3-The-Rebels

در بازی Slaughter 3 The Rebels می توانید به سراغ ساکنین محلی بروید و تحقیقات خود را تکمیل کنید. شما تقریبا تنها هستید و نمی توانید از یک دوست در چنین ماجراجویی عظیمی استفاده کنید. باید قیام کنید و علیه بی قانونی حرکات خوبی را صورت دهید. بهترین سلاح ها در اختیار شما هستند، اما هرگز نمی توانند تامین کننده امنیت جان شما باشند. در واقع باید مهارت خود را به کار گیرید و بهترین عملکرد را در طی مبارزات خود داشته باشید. راهی برای فرار از این هرج و مرج پیدا کنید و سعی کنید که طیف گسترده ای دشمنان خود را نابود کنید. باید رویکرد خاصی در حملات خود داشته باشید و از انواع سلاح در بازی استفاده کنید.در حالت Arena می توانید تا می توانید از دشمن خود بکشید و امواج مختلفی از آن ها مدام به شما حمله می کنند. در این بخش تنها مردنتان می تواند خاتمه ای برای مرحله باشد و یک رکوردزنی هیجان انگیز محسوب می شود. بازی گرافیک ساده ای دارد و بیشتر روی گیم پلی اکشن و هیجان انگیز آن استوار شده است. دشمنان هم انیمیشن های ساده ای دارند و چندان قابل مقایسه با آثار بزرگ نیستند.

info

A city hidden from the rest of the world. For years it had been used as a massive prison complex, where all the most dangerous criminals were sentenced for life to be kept locked away in forever. Thousands of thieves, thugs, and killers festering in their anger and rage, wanted to break free. Now, the prison’s walls have fallen…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64 bit)

Processor: Intel pentium g4560

Memory: 1500 MB RAM

Graphics: Gtx 650

Storage: 1700 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64 bit)

Processor: Intel core i3

Memory: 2000 MB RAM

Graphics: Gtx 660

Storage: 1700 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Slaughter 3 The Rebels-HOODLUM با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو